Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@07:34:14 GMT

حلقه اتحاد اقوام در فستيوال فوتبال پايه

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۸۹۱۲۵

حلقه اتحاد اقوام در فستيوال فوتبال پايه

خبرگزاري آريا- مسئول برگزاري فستيوال ملي فوتبال پايه شکل گيري حلقه اتحاد اقوام را يکي از زيباترين تصاوير به جا مانده از اين رويداد مي داند.
به گزارش آريا به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، ابراهيم شکوري مسئول برگزاري فستيوال ملي فوتبال پايه در توضيح اين تصوير گفت:با توجه به اهميت موضوع اتحاد اقوام وشيطنت هايي که از سويي برخي گروه ها اخيرا در اين خصوص شاهد بوديم از فرصت برگزاري فستيوال ملي فوتبال پايه به خوبي استفاده شد و اعضاي تيم هاي اعزامي از 32 استان کشور با لباس هاي محلي هر استان دايره اتحاد اقوام را شکل دادند که تصوير بسيار زيبايي را ثبت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع اين تصوير نشان دهنده دوستي و برادري همه اقوام ايراني خصوصا در ميدان ورزش است.
شکوري در ادامه پيرامون برگزاري ششمين فستيوال پسران و چهارمين فستيوال ملي فوتبال پايه دختران در کردان کرج اظهار داشت:ِخوشبختانه اين فستيوال به خوبي برگزار شد و بايد از تلاش همه عوامل خصوصا همکاران خودم در فدراسيون فوتبال همچنين اداره کل تربيت بدني استان البرز ، هيات فوتبال البرز و البته مجموعه ايثار کردان کرج تشکر کنم. پذيرايي از 700 ميهمان در هر روز به واقع کار سخت و فشرده اي بود که با همکاري همه اين عزيزان ممکن شد.طبيعتا ممکن است که کمبودها و کاستي هايي هم در طول کار وجود داشته باشد که در ادوار آتي رفع خواهد شد.
وي همچنين با اشاره به برخي پيشنهادات پيرامون ادوار آتي اين فستيوال گفت: موضوعات مختلفي مطرح شد ازجمله اينکه مدت برگزاري فستيوال کوتاه بوده و براي ديدن توانمندي بازيکنان به زمان بيشتري نياز هست. به هر حال با توجه به گستردگي کار و حضور 30 تيم از کليه استان هاي کشور افزايش تعداد روزها کار را سخت تر مي کند اما اگر اين امکان فراهم شود طبيعتا مي تواند شکل بهتري هم داشته باشد. اميدواريم از تجارب اين دوره به خوبي استفاده کنيم و خروجي مطلوبي داشته باشيم که موجب استمرار و تقويت فستيوال در سال هاي آتي باشد. طبق برنامه ريزي قرار است دوره بعدي فستيوال هم در شهريورماه  سال آتي برگزار شود. از همين امروز برنامه ريزي لازم را انجام مي دهيم تا سال آينده شاهد برنامه بهتر و در سطح بالاتري باشيم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: حلقه اتحاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۸۹۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان از ۲۰ تا ۲۴ اردیبهشت ماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می شود. به همین منظور مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان اسامی بازیکنان دعوت شده به این اردو را به شرح زیر اعلام کرد:

کیمیا کافی، سارا دیدار (خراسان رضوی)

مریم ایزدپناه ، فهیمه ارزانی (کهکیلویه و بویراحمد)

فاطمه رضایی، سمیه آوج، نرگس خانی (البرز)

غزل مرشدی، نگین نقدی (کرمانشاه)

الهه جاویدان (بوشهر)

مینا ایری (گلستان)

زینب اسماعیلی (مازندران)

راحیل جعفری (فارس)

کیمیا نوری (تهران)

فاطمه شبان، مرضیه فیضی (اصفهان)

سمیرا محمدی، سوینچ سلیمانی (آذربایجان شرقی)

رقیه جلال نسب (خوزستان)

مرضیه نیکخواه، آتنا توفیق (همدان)

کوثر عنبری، روژین تمریان، فاطمه یوسفی، مریم نامی (ایلام)

مائده بیرنگ (گیلان)

کد خبر 6093872

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان
  • برگزاری تورنمنت برای استعدادیابی در فوتبال پایه
  • حذف اتحاد کلبا از جام حذفی در شب گلزنی قائدی
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • ضرورت برگزاری جشنواره فیلم اقوام ایرانی با قدرت و کیفیت
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • چرایی برگزاری امتحانات پایه نهم در روزهای پنجشنبه
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان