Web Analytics Made Easy - Statcounter

عین الله صادقی، معاون تربیت بدنی و سلامت  آموزش و پرورش استان با اشاره به کسب هفت رتبه برتر دانش آموزان و فرهنگیان در جشنواره نوجوان سالم  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛گفت : در بخش دانش آموزی در رشته ایده پردازی سیده مهسا موسوی از شال رتبه دوم ، در رشته مقاله نویسی سینا شعبانی از قزوین رتبه دوم را کسب کردند و زهرا احمدی و سینا قاسمی هم در رشته گرافیک شایسته تقدیر شدند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صاد قی اضافه کرد : در بخش فرهنگیان ، ملیحه ثقفی یزدی دررشته برنامه عمل سالانه و زهرا خوشبخت در رشته طرح نوآورانه از بویین زهرا رتبه اول کشور را به دست آوردند و مریم لشگری از ضیا آباد در رشته اقدام پژوهی شایسته تقدیر شد .

وی افزود : جشنواره نوجوان سالم با هدف گسترش نهضت فرهنگی پیشگیری از رفتارهای پر خطر و آسیبهای اجتماعی در دو بخش دانش آموزی و فرهنگیان برگزار می شود .

صادقی گفت : شرکت کنندگان در این جشنواره در بخش دانش آموزی در رشته های ایده پردازی ، مقاله ، نشریه دیواری ، عکس ، فیلم کوتاه ، نرم افزار و چند رسانه ای و در بخش فرهنگیان در رشته های الگوها و فنون آموزش و تدریس پیشگیری در کلاس ، محصولات و منابع کمک آموزشی و فرهنگی و طرحهای ابتکاری در زمینه پیشگیری آثار خود را ارایه می دهند .

به گفته معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان ،امسال 32 هزار و 563 اثر از استان قزوین به دبیرخانه هفتمین جشنواره نوجوان سالم ارسال شد.
انتهای پیام/

کسب هفت رتبه برتر کشور در جشنواره نوجوان سالم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش آموزی اخبار سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۸۹۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی دانش آموزان قزوینی از سپاه پاسداران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مدیرکل آموزش و پرورش استان در این مراسم گفت: هیمنه رژیم کودک کش صهیونیستی با اقدام شجاعانه سپاه در هم شکسته شد.

نقی سیاهکالی مرادی افزود:در این عملیات اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی به رخ جهانیان کشیده شد.

وی اظهارداشت: امروز رژیم صهیونسیتی رو به افول و انزواست و هر روز شاهد شکست‌های پی در پی این رژیم در زمینه‌های مختلف هستیم.

سرهنگ طاهرخانی جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان هم گفت: اگر امروز سپاه پاسداران توانستند این حماسه بزرگ را خلق کنند مدیون خون پاک شهدایی همچون شهید شیری و تمام شهدا هستیم.

وی ولایت فقیه را پشتوانه اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و افزود: موفقیت‌ها و پیروزی‌های اخیر نظام مقدس جمهوری اسلامی محصول حمایت‌های تمام اقشار مختلف مردم است.

در پایان این مراسم تعدادی از اعضای سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین تجلیل شدند.

دیگر خبرها

  • آموزش یک رشته ورزشی برای دانش‌آموزان در برنامه هفتم توسعه از الزامات است
  • برپایی جشنواره کارآفرینان کوچک با شعار «مدرسه کارآفرین»
  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه
  • دانش‌آموزان نهم استان‌ تهران به رشته‌های مهارتی روی‌آوردند
  • درخشش دانش آموزان مشهدی در مسابقات بین المللی کشتی روسیه
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دستاوردی داشت؟
  • تفاوت های کنکور در ایران و افغانستان      
  • قدردانی دانش آموزان قزوینی از سپاه پاسداران
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دستاوردی داشت؟ / استعدادیابی تنها روی کاغذ
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دست‌آوردی داشته؟ / استعدادیابی تنها روی کاغذ