Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر عبدوس در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مجوز استقرار و بهره برداری از کارخانه ید گلستان در دهه ۸۰ صادر شده است.

وی با اشاره به این که مجوز استقرار کارخانه شورابه ید که کاری مشابه کارخانه ید ( کانسار خزر) انجام می دهد در زمان مدیرکل سابق محیط زیست گلستان صادر شده است، افزود: از نیمه دوم سال گذشته درخواست هایی در خصوص دریافت مجوز بهره برداری از کارخانه شورابه ید تحویل محیط زیست گلستان شده اما به دلیل ابهامات در مورد مدیریت پساب این واحد مجوز صادر نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان ادامه داد: از سال گذشته مکاتبه با سازمان انرژی اتمی  در خصوص وجود مواد پرتوزا در پساب کارخانه ید را انجام داده ایم.

وی اضافه کرد: در ابتدا سازمان انرژی اتمی اعلام می کرد که سازمان حفاظت محیط زیست در این حوزه مسئولیت ندارد و ما خودمان مسئولیم و شما نگران نباشید ما نطارت های لازم را داریم و ضرورتی به ورود شما در این موضوع وجود ندارد.

عبدوس تصریح کرد: بعد از اینکه ما به قانون هوای پاک و ماموریت هایی که در خصوص استانداردهای پرتوزایی بر عهده محیط زیست نهاده شده اشاره کردیم سازمان انرژی اتمی نتایج اندازه گیری ها، توصیه ها و الزامات را برای ما ارسال کرد.

وی خاطرنشان کرد: سازمان انرژی اتمی تاکنون در پاسخ به مکاتبات ما نگرانی در خصوص پرتوزا بودن پساب کارخانه ید گلستان را القا نکرده است.

کد خبر 4401329

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل محیط زیست گلستان گرگان مردم علیه احتکار کرمانشاه بوشهر خبرگزاری مهر ماه محرم گرگان مشهد شیراز شهرکرد یاسوج بیرجند مجلس شورای اسلامی احتکار خرم آباد خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۸۹۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروسی وارد تهران شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  رافائل گروسی روز دوشنبه با استقبال بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی وارد تهران شد.

مدیرکل آژانس قرار است بعد از ظهر امروز (دوشنبه) با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار کند.

گروسی همچنین در سفر ۲ روزه خود به ایران، عصر روز دوشنبه به منظور شرکت در اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای به اصفهان سفر می‌کند و ضمن دیدار و مذاکره با محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی در کنفرانسی خبری به سوالات خبرنگاران و رسانه‌های جمعی پاسخ می‌دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خروج شهرک صنعتی آبندانک نوشهر از مجموعه محیط زیست پس از ۳۰ سال
  • اظهارات گروسی در خصوص مذاکراتش در ایران
  • شهرک صنعتی آبندانک نوشهر از محدوده محیط زیست خارج شد
  • گروسی: پیشنهادی برای ادامه همکاری ارائه دادم | به بازیگران خارجی توجه نمی‌کنیم، نقش ایران را می‌بینیم
  • گروسی وارد تهران شد
  • سومین کارخانه سیمان «ویدر»، نگرانی ادامه‌دار اهالی و پاسخ یک مسئول
  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده است
  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده
  • عدم انجام تکالیف قانونی سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص ارزش‌گذاری مناطق تحت مدیریتش
  • فعالیت پایلوت ۸ خانه محیط زیستی در گلستان