Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-03@04:12:58 GMT

عجیب و پیچیده مثل پرونده دایی - پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۸۹۴۳۵

عجیب و پیچیده مثل پرونده دایی - پرسپولیس

ساعت 24-پس از اینکه دایی برای دریافت طلبش از باشگاه پرسپولیس از این باشگاه شکایت کرد صحبت‌ها و حرف و حدیث‌های فراوانی مطرح شد.

 پرونده شکایتعلی دایی از باشگاه پرسپولیس به پرونده‌ای پیچیده و عجیب تبدیل شده است.

پس از اینکه دایی برای دریافت طلبش از باشگاه پرسپولیس از این باشگاه شکایت کرد صحبت‌ها و حرف و حدیث‌های فراوانی مطرح شد، از جمله اینکه اگر باشگاه پرسپولیس طلب دایی را پرداخت نکند از حضور درفصل آینده لیگ قهرمانان آسیا محروم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از آن بود که اعلام شد تیم‌های استقلال و پرسپولیس تا تاریخ ۹ شهریور فرصت دارند مدارک مالی خود را تکمیل و به کنفدراسیون فوتبال آسیا بفرستند. در همان زمان مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس در مصاحبه‌ای با سایت رسمی این باشگاه تاکید کرد که سرخ‌پوشان تا ۱۷ شهریور فرصت دارند مدارک خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کنند با اینکه حدود ۴ روز از این تاریخ گذشته، اما هنوز اعلام نشده که تکلیف این پرونده چه شد.

تعدادی از مدیران باشگاه پرسپولیس معتقدند که حمیدرضا گرشاسبی با علی دایی و البته مسعود همامی توافق کرده تا طلب آنها را پرداخت کند و مشکلی از این بابت وجود ندارد. از طرفی در شرایطی که همه از مهلت تمام شده کنفدراسیون فوتبال آسیا صحبت می‌کنند، اما مدیران باشگاه معتقدند که چنین چیزی وجود ندارد و آنها در سر تاریخ مقرر مدارک را ارسال کردند. هرچند مدیران این باشگاه این فرضیه که مدارک باشگاه پرسپولیس با بدهی به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده هم رد کردند.

نکته جالب در این پرونده این است که طبق شنیده‌ها فقط وزیر ورزش، مهدی تاج، حمیدرضا گرشاسبی و امیرحسین فتحی از ریز این ماجرا باخبر هستند و قرار نیست که خیلی تا مشخص شدن وضعیت نهایی در رسانه‌ها در خصوص این مسئله صحبت شود.

میزان

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۸۹۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا

طرفداری| رئیس فدراسیون فوتبال عربستان با ارسال نامه ای به رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران،قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت های جام ملت های آسیا را تبریک گفت.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان، با ارسال نامه ای به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان، قهرمانی تیم ملی فوتسال در رقابت های جام ملت های آسیا را تبریک گفت.

در نامه المسحل آمده است:

رئیس عزیز؛ آقای مهدی تاج عزیز

به نمایندگی از فدراسیون فوتبال عربستان و خانواده فوتبال این کشور، صمیمانه ترین تبریکات را به فدراسیون شما و تیم ملی فوتسال ایران بابت دستاورد ارزشمند کسب عنوان قهرمانی رقابت های جام ملت های آسیا اعلام می کنم.

در واقع تماشای عملکرد برجسته تیم ملی فوتسال ایران دراین تورنمنت، لحظه ای بزرگ و غرورآمیز برای کل جامعه فوتبال در قاره آسیا بود. علاوه بر این، گرم ترین تبریکات ما را بابت صعود تیم ملی فوتسال ایران به جام جهانی پذیرا باشید. اطمینان داریم تیم شما نماینده شایسته ای برای قاره آسیا در سطح جهانی خواهد بود. ضمن تبریک دوباره این موفقیت چشمگیر، برایتان تداوم موفقیت را در تلاش های آتی آرزو دارم.

یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • ۳۰۰۰کیلوگرم چوب قاچاق از یک کامیون در یاسوج کشف شد
  • قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • داستان پیچیده بازگشت گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید
  • بنیادی فر داور فینال جام ملت های آسیا زیر ۲۳ سال شد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • مرد در سایه به زودی مدیرعامل استقلال می شود؟ | مدیری که علی دایی را آبی‌پوش کرد!
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس