Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ مصطفوی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی در جلسه شورای هماهنگی ورزش همگانی آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ورزش همگانی در میان اقشار مختلف مردم گفت: ورزش موجب تحرک، پویایی و شادابی جامعه می‌شود و مردم باید از هرفرصتی برای انجام فعالیت‌های ورزشی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه با اشاره به برگزاری پیاده روی بزرگ خانوادگی در ۲۷ ام مهرماه در ارومیه گفت: لازم و ضروری است دستگاه‌های اجرایی استان و بویژه بخش خصوصی برای برگزاری منظم و باشکوه این برنامه ورزشی همفکری، مشارکت و همکاری لازم را داشته باشتند.


مصطفوی ادامه داد: برگزاری پیاده روی خانوادگی در شهر‌ها ضمن نشان دادن وحدت، همدلی و همراهی مردم موجب ایجاد نشاط اجتماعی، شادابی خانواده‌ها را به همراه خواهد داشت.


وی همچنین خواستار ایجاد ابتکار و نوآوری در روند اجرای برنامه‌های پیاده روی خانوادگی در ارومیه شد.


سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی در ادامه از رسانه‌ها و بویژه صدا و سیما خواست از فرصت پخش پیاده روی خانوادگی در شبکه سه سیما برای تبلیغ و معرفی بیشتر استان استفاده کنند.
انتهای پیام/ح

برگزاری پیاده روی بزرگ خانوادگی در ۲۷ ام مهرماه در ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری ورزش همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۸۹۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش همتی به سخنان قالیباف: با علل تورم که موجب سفته بازی است مقابله کنید/ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید

به گزارش جماران؛ عبدالناصر همتی رییس پیشین بانک مرکزی نوشت: رئیس مجلس گفته اند؛ مالیات بر سوداگری شامل ۰/۵ درصد جامعه میشود و نگرانی ندارد!

حتی اگر درصد اعلامی درست هم  باشد، این نوع اظهار نظر بی توجهی به کار کرد علم اقتصاد و انتقال اثرات غیر مستقیم این نوع از مالیات ها به سایر طبقات جامعه و فراهم شدن اسباب خروج سرمایه از کشور است.

در واقع بر مبنای مالیات بر عایدی سرمایه از کسانى که به حکم عقل،در مقابل تورم از خودحفاظت می کنند، مالیات گرفته و صرفِ مخارجی میکنند که  غالباً برای رشد اقتصادی زیانبار هستند . 

بهتر است به جای این اقدامات، با علل تورم که موجب سفته بازی است، مقابله کنید و این قدر هم زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید! 

 

دیگر خبرها

  • واکنش همتی به سخنان قالیباف: با علل تورم که موجب سفته بازی است مقابله کنید/ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج
  • همایش پیاده روی خانوادگی و صرف صبحانه سالم در روستای یار عزیز تکاب
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش»
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم
  • ۲۲ درصد دانش آموزان قزوینی دچار اضافه وزن هستند
  • رشد بیماری‌های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • رشد بیماری های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط