Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@03:27:57 GMT

نه، این تیم نباید به فینال جام جهانی می رسید!

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۹۰۰۳۳

نه، این تیم نباید به فینال جام جهانی می رسید!

در دیدار تیمهای ملی اسپانیا و کرواسی در رقابتهای لیگ ملتهای اروپا، اسپانیا با نتیجه‌ی 6-0 به پیروزی رسید تا کرواسی، نایب‌قهرمان دنیا سنگین‌ترین شکست تاریخ خود را تجربه کند.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه‌ی وچرنی‌لیست کرواسی بعد از شکست سنگین کرواتها به بررسی مطالب رسانه‌های ورزشی دیگر کشورهای اروپایی درباره‌ی این بازی پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش این روزنامه‌ی کروات، دیلی‌میل تندترین انتقاد را به تیم ملی کرواسی وارد کرده و در مطلبی نوشت:" کرواسی با شکست سنگین در مقابل اسپانیای انریکه نشان داد که ما انگلیسی‌ها در روسیه باید فینال را در مقابل فرانسه برگزار می‌کردیم نه آنها".

 

 

دیلی‌میل در ادامه نوشت:" اسپانیا در یک بازی درخشان، نایب‌قهرمان جام جهانی را در هم شکست و با شش گل به پیروزی رسید تا نشان دهد بازی در فینال جام جهانی روسیه حق ما بود نه آنها".

 

 


در انگلیس، روزنامه‌ی میرر هم با اشاره به شکست سنگین کرواسی تیتر زد:" اسپانیا به کرواسی درس تواضع داد". میرر در ادامه نوشت:" کرواسی تنها چند ماه بعد از بازی کردن در فینال جام جهانی، در اولین دیدار رسمی خود، سنگین‌ترین شکست تیم ملی‌اش در تاریخ این کشور را تجربه کرد".

 

 

 


روزنامه‌ی مارکای اسپانیا هم درباره‌ی این بازی نوشت:" کرواسی تنها سایه‌ای از تیمی بود که در جام جهانی روسیه تا فینال پیش رفت. بیشتر از همه‌ی گلهای این بازی، ضربه‌ی سر راموس که گل پنجم اسپانیا را وارد دروازه‌ی کرواسی کرد به دل هواداران اسپانیایی نشست".


موندو دپورتیوو دیگر روزنامه‌ی معتبر ورزشی اسپانیا هم به شکست سنگین کرواسی پرداخته و مدعی شد که لاروخا نایب‌قهرمان جام جهانی را در هم کوبید.
فرانس‌پرس هم با انتشار گزارشی در این باره نوشت:" کرواسی که در جام جهانی روسیه درخشان ظاهر شده بود با شکست دیشب هوادارانش را نسبت به آینده‌ی این تیم در رقابتهای لیگ ملتهای اروپا بدبین کرد".

تیم ملی کرواسی کرواسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی کرواسی کرواسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۹۰۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: داور فینال جام جهانی برای بازی رئال-بایرن

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ چهارشنبه شب در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبه‌روی یکدیگر قرار خواهند گرفت تا تکلیف یکی از دو تیم صعود کننده به بازی فینال این مسابقات مشخص شود.

این بازی از حساسیت بسیار زیادی برخوردار است، خصوصا که بازی رفت دو تیم با تساوی به پایان رسید و همه چیز به سرنوشت این دیدار بستگی دارد و شاید به همین دلیل یوفا تصمیم گرفته است که از یکی از با تجربه‌ترین داورانش برای قضاوت این بازی استفاده کند.

یوفا دقایقی قبل اعلام کرد که مارسینیاک قرار است قضاوت این بازی مهم را که به میزبانی رئال برگزار خواهد شد بر عهده داشته باشد. این داور لهستانی در چند سال اخیر یکی از بهترین داوران حاضر در رقابت‌های فیفا و یوفا بوده و فینال جام جهانی ۲۰۲۲ بین دو تیم آرژانتین و فرانسه را سوت زد. او همچنین قضاوت دیدار فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته را هم بر عهده داشت.

انتظار می‌رود که این بازی به دلیل حساسیت بالایی که دارد با برخوردها و حواشی زیادی همراه باشد و بسیاری از فوتبال‌دوستان معتقد هستند که مارسینیاک یکی از بهترین انتخاب‌هایی بود که یوفا می‌توانست برای قضاوت این دیدار داشته باشد.

دیگر خبرها

  • شکست شمشیرباز اول رنکینگ جهانی در فینال مسابقات جایزه بزرگ سئول
  • امباپه خیال هواداران تیمش را راحت کرد
  • رسمی: داور فینال جام جهانی برای بازی رئال-بایرن
  • وعده‌ی سنگین امباپه به فرانسوی‌ها
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG را راحت کرد
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد
  • پالما با درخشش ستاره‌های ایرانی، سلطنت خود در اروپا را تداوم بخشید
  • ستاره‌های ایرانی دوباره فاتح لیگ قهرمانان اروپا!
  • اطمینان امباپه: به فینال چمپیونزلیگ صعود می‌کنیم
  • روبلف: صعود به فینال مسترز مادرید پاداش شکست‌هاست