Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه ستاد شورای اقامه نماز به دبیری حجت الاسلام یار محمدی و با حضور اعضای شورای اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان امروز۲۱ شهریور در محل اداره کل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، دبیر ستاد شورای اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در سخنانی با اشاره به احادیثی در ضرورت اقامه نماز به جماعت و ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم و شهادت سالار شهیدان بر بهسازی فعالیت های نماز و تعمیق باورهای دینی در ادارات تابعه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یکی از اعضای شورای اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان به ضرورت تقویت فعالیت های مربوط به نماز اشاره کرد و گفت: بایستی برنامه های سخنرانی با موضوع اخلاق در نمازخانه اداره کل با حضور امام جماعت برپا شود.

 

ابراهیم قاسمی با تاکید بر اینکه هریک از ما باید نسبت به مقوله نماز و برپایی آن در اداره با حضور کارکنان حساسیت نشان دهیم، اضافه کرد: باید تلاش شود برنامه های فرهنگی اداره در محل نمازخانه برپا شود.

 

معراج کرمی یکی دیگر از اعضای شورای اقامه نماز اداره کل هم خواستار برگزاری برنامه های مرتبط با مناسبت های مختلف در نمازخانه اداره شد و گفت: همین موضوع می تواند به حضور پررنگ تر همکاران برای حضور در اقامه نماز کمک کند.

 

در ادامه یکی از اعضای شورای اقامه نماز اداره کل بر ضرورت توسعه فعالیت های مرتبط با نماز به صورت درون سازمانی و برون سازمانی تاکید کرد و گفت: جامعه هدف ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در کارکنان و پرسنل آن خلاصه نمی شود.

 

یحیی امیری با اشاره به اینکه بایستی نمازهای جماعت در جشنواره ها، نمایشگاه ها و فرهنگسراها هم به صورت مستمر اقامه شود، گفت: توجه به اقامه نماز و فعالیت های مرتبط با آن در خارج سازمان هم تقویت شود.

 

دیگر حاضران در جلسه هم با مطرح کردن برخی از مواردی که به پررونق شدن نماز جماعت در ادارات کمک می کند، بر ضرورت تعمیق باورهای دینی در ادارات تابعه فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کردند.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم عزاداری محرم خبرگزاری شبستان مجلس اردبیل سوریه عزاداری امام حسین ع شیراز محرم نهضت عاشورا اقامه نماز جماعت اقامه نماز ستاد اقامه نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۹۰۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابلاغ رئیس‌جمهور و رئیس شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، در حکمی عاطفه خادمی را به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور منصوب کرد.

انتخاب عاطفه خادمی، بر اساس ماده واحده تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی در جلسه اسفند سال گذشته شورای عالی انقلاب فرهنگی و نیز بر اساس مصوبه بهمن ۱۴۰۲ شورای معین این شورا به پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تصویب رسید.

پیش از این سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور بود.

دیگر خبرها

  • استاندار مازندران: به زیرساخت‌های مساجد بین‌راهی رسیدگی شود
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • خسارت جبران ناپذیر در کم توجهی به امر نماز
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تغییر کرد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور
  • توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود
  • منع قانونی برای ادامه حضور شهردار قم وجود ندارد
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس