Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمان آسیایی دو و میدانی گفت: مسابقات آسیایی در ۹ ماه آینده برگزار می‌شود، در حالی که هیچ پیستی در اختیارم قرار ندارد، با این وضعیت استان خود را ترک می‌کنم و به تهران می‌روم. ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷ استانها خراسان رضوی نظرات

بهاره جهان‌تیغ در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس، اظهار داشت: در حال حاضر جهت شرکت در لیگ آزاد دوگانه در کرج حضور یافتم و از روز آتی با حریفانم به رقابت می‌پردازم، به طور کلی بنده از بخش جوانان و سه نفر دیگر از رده سنی بزرگسالان در این مسابقات شرکت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قهرمان آسیایی دوومیدانی گفت: این مسابقات از صبح تا ظهر روز آتی به طول می‌انجامد و بنده در رقابت‌های پیشین مدال دوم را به دست آوردم اما در این مسابقات امید بر کسب رتبه نخست را دارم، در حال حاضر تمریناتم را جهت کسب نتیجه مطلوب در مسابقات آسیایی آتی به خوبی انجام داده و خود را برای این رقابت‌ها نیز آماده می‌سازم.

جهان‌تیغ خاطر نشان کرد: مسابقات مذکور در 9 ماه آینده برگزار شده و با برنامه ریزی دقیق قصد بر کسب افتخار در این رقابت‌ها دارم، البته مشکلاتی در این زمینه وجود دارد که از آنها می‌توان به فقدان پیست بانوان برای اجرای تمرینات و نبود مربی دوومیدانی در بخش آقایان اشاره کرد.

وی تصریح کرد: رشته‌ام دوی 3 هزار متر با مانع بوده و نمی‌توانم به راحتی در تمامی زمین‌ها به تمرین بپردازم، برای فعالیت باید به اجبار به پارک کوهسنگی و پارک ملت بروم و از اجرای تمرینات در این محل‌ها رضایت ندارم، البته هیئت دوومیدانی خراسان رضوی در حال ساخت پیست کوثر است اما این پیست تا 6 ماه آینده تجهیز نمی‌شود.

جهان‌تیغ ادامه داد: پیستی دیگر با نام باغبان باشی در حال ساخت است اما مناسب رشته ورزشی‌ام نیست، سالن وزنه نیز در اختیارم قرار دارد اما نمی‌توانم با بخش آقایان فعالیت کنم و باید بدون مربی‌ام به تنهایی تمریناتم را انجام دهم، در صورت ادامه داشتن روند کنونی استان را ترک کرده و به تهران می‌روم.

انتهای پیام/ ز

R41347/P41362/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۹۰۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری

مربی وزنه‌برداری شهرستان سقز از کمبود امکانات وزنه‌برداری و چالش‌های پیش‌روی این رشته ورزشی می‌گوید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار ورزشی تسنیم سقز، بانوان کردستانی در چند سال اخیر علی‌رغم مشکلات مالی و نبود امکانات و حمایت مسئولان در رشته وزنه‌برداری عملکرد درخشانی از خود به جای گذاشته‌اند و فعالان این رشته امیدوار به تکرار نتایج خوب خود در سطح کشوری و بین‌المللی هستند.

مرضیه محمودی بانو سقزی که از وزنه‌برداران نام آشنا در سطح استان و کشور به شمار می‌رود چند صباحی است که به مربیگری روی آورده و به بانوان سقزی خدمت‌رسانی می‌کند.

مرضیه محمودی وزنه‌برداری سقزی درباره نحوه شروع این رشته ورزشی در گفت‌وگو با تسنیم می‌گوید: به واسطه اینکه مرحوم پدرم محسن محمودی از بنیانگذاران وزنه‌برداری سقز و رئیس هیئت و مربی شهرستان بودند همچنین برادرم مظهر محمودی از قهرمانان این رشته بوده‌اند به ورزش وزنه‌برداری علاقه‌مند شدم و با شروع فعالیت وزنه‌برداری بانوان در ایران من نیز به عنوان اولین بانوی سقز در سال 1397 وزنه‌برداری را شروع کردم و چندین دوره در مسابقات استانی و کشوری شرکت کردم که حاصل آن 6 مدال طلای استان و یک مدال نقره کشوری است.

وی افزود: به واسطه نبود مربی خانم در شهرستان سقز بنده مجبور شدم در حین تمرینات شخصی خود مربیگری را نیز برعهده بگیرم و به همین خاطر مشکلات زیادی را تحمل کردم و جنگ نابرابری با حریفان خود داشتم و  از سال 1401 مربیگری را شروع کردم و در خدمت علاقه‌مندان این رشته در شهرستان سقز هستم.

مربی وزنه‌برداری شهرستان سقز وضعیت این رشته را در سطح استان مناسب توصیف کرد و گفت: در حال حاضر وضعیت وزنه‌برداری کردستان به واسطه مربی کاربلد استان خانم عبدالملکی بسیار عالی بوده و تیم استان کردستان چندین دوره در مسابقات کشوری به مقام قهرمانی رسیده و چندین چهره به تیم‌های ملی در رده‌های سنی مختلف معرفی کردند که خوشبختانه توانسته‌اند مقام‌های بین‌المللی کسب کنند همچنین شهرستان سقز نیز علاقه‌مندان زیادی به این رشته دارد که به امید خدا در آینده از این افراد بیشتر خواهیم شنید.

وی از نبود زیرساخت‌های لازم انتقاد کرد و اذعان داشت: متأسفانه علی‌رغم وجود علاقه‌مندان زیاد و پتانسیل مناسب ورزشکاران، به دلیل نبود  فضای ورزشی مناسب و امکانات محدود برای این رشته ورزشی در این شهرستان نتوانسته‌ایم آنچنان باید و شاید در میادین ملی کسب افتخار کنیم و با وجود پیگیری‌های رئیس هیئت این شهرستان باز هم پاسخ مناسبی از مسئولان دریافت نکرده‌ایم و در حال حاضر در سالنی به مساحت 50 متر و با امکانات فرسوده مشغول به تمرین هستیم که فقط تایم صبح‌ها در اختیار بانوان است.

محمودی تصریح کرد: از مسئولان خواهشمندیم به این رشته ورزشی اهمیت بیشتری بدهند چراکه وزنه‌برداری ورزشی المپیکی و ورزش دوم مملکت بوده و همیشه از رشته‌های پر مدال و پر افتخار برای کشور عزیزمان بوده لذا باید توجه بیشتری به این رشته ورزشی شود چون واقعاً نوجوانانی که در حال حاضر در شهرستان سقز فعالیت می‌کنند پتانسیل بسیار بالایی دارند و در صورت وجود فضای ورزشی مناسب می‌توانند برای استان و کشورمان افتخارآفرینی کنند.

این مربی پرافتخار کردستانی اظهار کرد: هدف اصلی ما توسعه این ورزش در این شهرستان بوده تا بتوانیم به بهترین نحو ممکن این ورزش را به جامعه معرفی و در سطح ملی و بین‌المللی افتخارآفرینی کنیم اما همه این حرف‌ها زمانی می‌تواند نتیجه داشته باشد که ما حمایت مسئولان را پشت سر خود داشته باشیم و ورزشکاران بدون هیچ دغدغه‌ای فقط به فکر تمرین و حضور موفق در مسابقات باشند.

انتهای پیام/486/

دیگر خبرها

  • رنجش اهالی شهرک آ. اس. پ شهریار از کمبود امکانات رفاهی
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • رونق رشته مینی‌گلف در خراسان جنوبی
  • مظفری در جایگاه پنجم رقابت ماده ۸۰۰ متر قرار گرفت
  • گود مشاهیر جوین میزبان چوخه کاران
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی با استقبال ویژه تماشاگران