Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، این گردهمایی به مدت 2 روز در ارومیه برگزار می شود و در آن مدیران نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی به بررسی برنامه ها و سیاست های سازمان غذا و دارو در حوزه مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی می پردازند.
مدیران سازمان غذا و دارو و مدیران نظارت سراسر کشور ضمن نقد و بررسی عملکرد سال گذشته به تبادل نظر در خصوص برنامه های سال آینده می پردازند و راهکارهای ارتقای همکاری با فعالان این عرصه ها در بخش تولید را بررسی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سیاست های کلی سازمان غذا و دارو در بخش غذایی و آشامیدنی، بررسی آیین نامه قاچاق در خصوص بند 5 و 6 ماده 27 و ماده 13 و راهکارهای ساماندهی فروشگاه های مجازی، مشکلات مربوط به مسوولان فنی صنایع غذایی و آشامیدنی، کارگاه دستورالعمل برخورد با تخلفات و عدم انطباق ها در سطح عرضه و جمع بندی، ارائه راهکار برای ساماندهی کالاهای ملوانی، گزارش پایش باقیمانده سموم، راه اندازی سامانه ثبت پایش کارخانجات آرد و برنامه های کلان کشوری در کاهش بیماری های غیرواگیر از جمله سرفصل های این گردهمایی است.
در این گردهمایی همچنین تفاهم نامه ساماندهی پروانه های غذایی سنتی استان و ارتقای سطح کیفی و امنیت غذایی سیب درختی بین دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی و رییس سازمان غذا و دارو منعقد می شود؛ این گردهمایی فردا /پنجشنبه/ به کار خود پایان می دهد.
8137/3072
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت آذربایجان غربی ارتقای سطح دانشگاه علوم پزشکی سازمان غذا و دارو صنایع غذایی رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۹۰۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو عنوان کرد: ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات‌پزشکی به ۲۰ کشور آفریقایی

حمیدرضا اینانلو افزود: ۲۰ کشور آفریقایی و ۲۰۰ تاجر در اجلاس اخیر اقتصادی تجاری ایران و آفریقا حضور داشتند که با توجه به ظرفیت‌های صنعتی بالای کشورمان زمینه همکاری با آنان مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت و بررسی شد.

وی با بیان توانمندی‌های ایران در عرصه سلامت، ادامه داد: ایران با توجه به پشتوانه بومی‌سازی که در حوزه صنعت دارو و تجهیزات پزشکی داشته است می‌تواند توانمندی خود را به کشورهای دیگر ارائه دهد، همچنین در حوزه  خدماتی که برای تجهیز بیمارستان و بیمارستان سازی لازم است، آمادگی داریم  به کشورهای آفریقایی کمک کنیم و این مراکز را با صد در صد تجهیزات پزشکی به مرحله بهره برداری برسانیم.

به گفته اینانلو، زمینه همکاری در مورد انتقال تکنولوژی و مشاوره صنعت دارو و تجهیزات پزشکی نیز با توسعه روابط با این کشورها امکان‌پذیر است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تمام برنج‌های وارداتی در مبادی ورودی کشور و در مبدا تولید نمونه‌برداری می‌شود
  • پیشگامی ایران در زمینه دانش تالاسمی
  • مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌‌ریزی استان تهران نیازها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند
  • داروی ایرانی بیماران SMA وارد بازار می‌شود / برنامه وزارت بهداشت برای پویش ملی سرطان
  • وضعیت تولید داروی بیماران SMA در کشور
  • تاییدتشکیل سازمان «سپند»/ آغاز ثبت‌نام نمایندگان کاندیداها در سامانه داوطلب
  • مردم نگران تامین داروی وارفارین نباشند
  • مدیر امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو عنوان کرد: ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات‌پزشکی به ۲۰ کشور آفریقایی