Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا کیا رستمی دبیر فدراسیون تیروکمان ایران در گفتگو با خبرنگار گروه ورشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره وضعیت مربی تیم ملی تیروکمان کشورمان اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی موجود تصمیم بر این شد برای هدایت کمانداران در ماده ریکرو از مربیان داخلی استفاده کنیم چرا که مربیان داخلی هم سطح مربیان خارجی هستند و اکنون رزومه چند مربی در حال بررسی است که هفته آینده نتیجه نهایی آن اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره "پارک میوک‌وون" سرمربی تیم ملی ریکرو گفت: فدراسیون تیراندازی با کمان با این مربی کره‌ای به صورت کامل تسویه حساب کرده و او روز گذشته ایران را ترک کرده است.

کیارستمی درباره نفرات اعزامی به المپیک نوجوانان گفت: در بخش بانوان سوگند رحمانی به این دور از رقابت‌های المپیک جوانان اعزام خواهد شد، اما در بخش آقایان همچنان رکورد گیری در حال انجام است و از بین رضا شعبانی و امید رضا صنایی یک نفر به این بازی‌ها اعزام می‌شود.

پارک میوک‌وون سرمربی کره‌ای تیم ملی ریکرو سیزدهم خرداد ماه سال جاری استعفا خود را به مسئولان فدراسیون اعلام کرده بود، اما به دلیل نزدیکی به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ درخواست او رد شد و اکنون با استعفا او موافقت کردند.

بیشتر بخوانید: قرارداد سرمربی کره ای تیم ملی تیراندازی با کمان فسخ شد کرم زاده در فینال تفنگ سه وضعیت از رسیدن به فینال بازماند کریم صفایی: مربی خارجی تیروکمان کارنامه خوبی ندارد/سیستم اداره ورزش غلط است

انتهای پیام/

مربیان داخلی هدایت کمانداران ایران را به عهده خواهند داشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۹۱۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربیان کشتی مازندران در کلاس دانش افزایی

کلاس دانش افزایی مربیان کشتی مازندران به مدت ۲ روز سیزدهم و چهاردهم اردیبهشت‌ماه با حضور ۵۲ مربی از سراسر مازندران در مجتمع آموزشی رفاهی نفت محمودآباد برپا شد.

تدریس کلاس دانش افزایی مربیان کشتی مازندران را پروفسور بهمن میرزایی از مدرسان اتحادیه جهانی کشتی بر عهده داشت.

کلاس تئوری، طراحی و برنامه ریزی پیشرفته تمرینی ویژه کشتی در این دوره تدریس، شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • اتفاق خوب برای پرسپولیس در بازی با نساجی
  • آنچلوتی به رکورد تاریخی مربی سابق تراکتور رسید
  • حسینی آذرخوارانی سکان‌دار هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان اصفهان شد
  • حسینی آذرخوارانی سکان دار هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اصفهان شد
  • ثبت ۲۵۵ هزار قرارداد اجاره در سامانه «خودنویس»
  • بررسی شرایط تیروکمان برای ورود به المپیک/ رکورد خوب، شرایط سخت
  • مربیان کشتی مازندران در کلاس دانش افزایی
  • تحلیل علی ایمانی (مربی فوتسال) از تاکتیکهای جدید  مربیان مطرح با استفاده از دروازه بان
  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی در تکاب