Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر با انتقاد از قانون فعلی درخصوص عدم وجود ضمانت اجرایی برای مصوبات ستاد، از بازنگری قانون مبارزه با مواد مخدر در مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از اذن رهبری خبر داد.

پرویز افشار در خصوص برخی انتقادات نسبت که چرا ستاد مبارزه با مواد مخدر Drugs نسبت به دستگاه‌هایی که وظایف محوله خود را به درستی انجام نمی‌دهند، اقدامی انجام نمی‌دهد اظهار کرد: ستاد مبارزه با موادمخدر کلیه اهداف ماموریت‌ها و وظایف دستگاه‌ها را هر ساله احصاء و ابتدای هر سال به کلیه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ می‌کند و در طول سال، هر ماه یا هر دو ماه یکبار نامه‌های پیگیری محقق شدن اهداف و وظایف محموله را به دستگاه‌های عضو ارسال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه هیچ گونه مماشاتی با دستگاه‌هایی که در عمل به وظایفشان کم کاری و ضعف داشته‌اند نخواهد شد افزود: علی‌رغم پیگیری‌های ستاد، یک نکته قابل توجه است، اینکه در جایی از قانون Law برای مصوبات ستاد مبارزه با مواد مخدر ضمانت اجرایی تعریف نشده است.

وی ادامه داد: در قانون ذکر شده که اگر مستخدمان دولت و متولیان اجرای یک قانون، آن را اجرا نکنند چه مجازات و تنبیهاتی متوجه آن‌ها است ولی متاسفانه در مورد مصوبات ستاد مبارزه با مواد مخدر، چنین چیزی در قانون فعلی وجود ندارد.

افشار با اشاره به اینکه بحث بازنگری قانون مبارزه با مواد مخدر یک موضوع جدی است گفت: در حال حاضر بازنگری در قانون مبارزه با موادمخدر انجام گرفته است و نهایتاً با مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نظام مقرر شد بازنگری در قانون نیز توسط خود مجمع تشخیص مصلحت نظام انجام شود.

سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر اضافه کرد: بر اساس تغییر قبلی ایجاد شده که بر اساس آن، مجمع تشخیص مصلحت نظام مجوز داده بود که بازنگری در قانون مبارزه با مواد مخدر توسط مجلس شورای اسلامی انجام شود و با توجه به اتفاقاتی که افتاد و با درنظر گرفتن اینکه نگاه ما به تغییر قانون، تغییری جامع است و به صورت برشی و ماده واحده‌ای امکان‌پذیر نیست، نهایتاً موضوع بازنگری در قانون مبارزه با موادمخدر توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام، در صحن مجمع مصوب شد و مقرر گشت بازنگری در این قانون در خود مجمع اتفاق بیافتد.

افشار در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به این موضوعات، موضوع مذکور نیازمند اذن مقام معظم رهبری است و در صورت اذن ایشان مجمع برای بازنگری در قانون مبارزه با مواد مخدر وارد شور خواهد شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

پشت پرده فیلم مستهجن منتشر شده در کانال رسمی شورای شهر بابل ! + فیلم و عکس

این مرد فراری را می شناسید؟ او چاقو را در قلب زنش فرو کرد +عکس بدون پوشش قاتل

جزییات تکاندهنده عروس شدن دختر ۸ ساله !

مادر و دختر شب ها به خانه شان نمی روند! / پدر فاش کرد!

فوری/دستگیری3 پسر شیطان صفت درارومیه+فیلم بی حیایی با دختر 12 ساله

تجاوز به سگ بیچاره به خاطر همخوابی با زن خانه + عکس

میهمان منحرف به بچه دوست تهرانی اش هم رحم نکرد + عکس

دستگیری عروس و داماد خوش لباس در آبادان + عکس

اسامی کامل 9 مرد شیطان صفت اعدامی در فارس / آن ها در مقابل مردها  به 3 زن در باغ تجاوز کردند

حمله مادر به 2 پسر جوان که با دختر 12 ساله ارومیه ای بی حیایی کردند! + فیلم

تجاوز گروهی ساسان و 3 دوستش با فرانک در بی بی شهربانو + عکس

این مرد را دیده اید؟! / تماس بگیرید ! +عکس

زهرا برای تسلیم نشدن، رحیم را گاز گرفت!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه مواد مخدر Drugs قانون Law قانون مجمع تشخیص مصلحت نظام موادمخدر مبارزه سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر عکس دختر فیلم مرد آزار زن جوان خانواده پسر مادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۹۱۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود

سید محمد رضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به دستاوردئهای سفر دوم هیات دولت سیزدهم به استان سمنان بیان کرد: دستگاه های اجرایی را موظف کردیم که تک تک کارگروه های پیگیری مصوبات سفر استانی هیات دولت به استان سمنان را تشکیل و تمام مصوبات را تا اجرای کامل دنبال کنند.

وی با بیان اینکه مصوبات سفرهای استانداری و مدیران دستگاه های اجرایی به روستاهای استان نیز دیگر موضوعی است که باید پیگیری شود، تاکید کرد: ابلاغ پیگیری و به نتیجه رسیدن این مصوبات نیز صورت گرفته است.

استاندار سمنان ضمن اشاره به تداوم سیاست دیدارهای چهره به چهره مسئولان استانی با مردم در دورترین نقاط استان در سال جاری بیان کرد: حضور مسئولان و مدیران کل دستگاه های اجرایی از دورترین روستاهای بخش خارتوران تا مساجد بزرگترین شهرها امسال هم ادامه خواهد داشت چرا که عقیده داریم این اقدامات در کنار گره گشایی از مردم، امید افزایی را نیز صورت می دهد.

هاشمی با بیان اینکه روابط عمومی ها دیگر موضوعی است که بسیار برای ما تاکید دارد، گفت: مردم باید از طریق روابط عمومی ها و رسانه ها از عملکرد دستگاه های اجرایی استان سمنان آگاه شوند.

وی افزود: دستور ارزیابی عملکرد مدیران در زمینه ارتباط شان با روابط عمومی ها در سراسر استان سمنان داده شده تا مدیران همانطور که به مدیر مالی اداری اهمیت می دهند به مدیر روابط عمومی هم اهمیت دهند لذا باید مدیران دستگاه های اجرایی جایگاه روابط عمومی را بالا ببینند.

استاندار سمنان بیان کرد: روابط عمومی ها در خط مقدم تبیین عملکرد دولت و امید افزایی در سراسر استان سمنان هستند و از مدیران خواسته ایم که به این موضوع اهمیت بدهند و حتماً در ارزیابی هایمان به این موضوع نیز توجه خواهیم داشت.

هاشمی با بیان اینکه امیدآفرینی و جلب اعتماد مردم باید در برنامه کاری مسئولان قرار گیرد، تاکید کرد: اگر ما مردم را از عملکرد مان مطلع نسازیم گویا کاری انجام نداده ایم و این درست و قابل قبول نیست.

به گزارش مهر، سفر اول هیات دولت سیزدهم به استان سمنان آبان ۱۴۰۰ و سفر دوم فروردین ۱۴۰۳ صورت گرفت.

کد خبر 6092785

دیگر خبرها

  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • تکالیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • تعیین تکلیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه