Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام‌‌جمعه پردیسان قم، هدایت و رهایی انسان‌ها از جهل را فلسفه وجودی امامان معصوم(ع) دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از قم، سید صمصام‌الدین قوامی با حضور در جمع کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی قم اظهار کرد: «ائمه معصوم(ع)، راهنمایان انسان‌ها بودند؛ زیرا فلسفه امام، خدمت به مردم، هدایت انسان‌ها و نجات آنان از جهالت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

امام‌جمعه پردیسان قم گفت: «ائمه معصوم(ع)، گاهی با فداکاری و گاهی با شهادت برای هدایت انسان‌ها تلاش می‌کردند تا مردم را از نادانی نجات دهند.»

وی با تأکید به لزوم تکریم مراجعان خاطرنشان کرد: «در روایات متعدد آمده است، فردی که اندوه مؤمنی را برطرف کند، خداوند وی را دچار شادی می‌کند؛ بنابراین چهره شاد مؤمن می‌تواند ثواب صدقه داشته باشد.»

انتهای پیام/4062/4065/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۹۱۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم، متحول کننده انسان‌ها در طول تاریخ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ هیچیک از هدایای مادی پاسخگوی خدمات آموزگاران نخواهد بود که بهای چیزی که بی منت به ما داده اند، از دانش و ادب و تربیت و اخلاق، آنقدر سترگ است که چیزی با آن برابری نخواهد کرد و نماد‌های فروتنی و ایثار، حتی انتظار قدردانی و سپاس هم ندارند.

معلم کسی است که علاوه بر شایستگی‌های تحصیلی و صلاحیت‌های حرفه‌ای خود، هنر تدریس و سازندگی همه جانبه شاگردان را در اختار دارد.

او پیوسته در جوش و خروش برای ساختن خود و ایجاد تغییر و تحول در وجود شاگردان است.

او دارای توانمندی ویژه تجربی و تربیتی برای هدایت و راهنمایی افراد است.

به دیگران آموزش می‌دهد و دارای توانمندی‌های تجربی و تحصیلی ویژه‌ای برای سازماندهی و هدایت تجارب یادگیری، دانش، عاطفه و حرفه است.

آموزش به کمک او به صورت فردی و دسته جمعی صورت می‌گیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشخیص بدعت و انحرافات، ویژگی ممتاز یک معلم
  • معلم، متحول کننده انسان‌ها در طول تاریخ
  • نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند
  • امام خطر اسراییل و استکبار جهانی را به بشریت گوشزد کرد
  • معلمان همه جامعه‌ای قابل احترام هستند
  • معلم هدایت‌گر جامعه است
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • رهایی: دانشگاهیان آزادی‌خواه در سراسر دنیا به پا خاسته‌اند
  • گردهمایی منطقه ای ائمه جمعه در بهمئی
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان