Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-01@23:02:42 GMT

کشور درگیر جنگ اقتصادی، فرهنگی و روانی است

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۹۱۲۴۷

کشور درگیر جنگ اقتصادی، فرهنگی و روانی است

رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به برنامه‌ریزی گسترده دشمن برای بر هم زدن کشور در ابغاد مختلف گفت: درحال حاضر کشور ما درگیر جنگ اقتصادی، فرهنگی و روانی است لذا جوانان باید با بصیرت بالا در عرصه حاضر شوند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از دادگستری استان تهران، نهمین نشست شورای اقامه نماز دادگستری کل استان تهران به‌ریاست غلامحسین اسماعیلی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران با تسلیت ایام سوگواری امام حسین(ع) و یاران باوفایش به بیان روایتی از پیامبر اسلام(ص) پرداخت و اظهار کرد: براساس باورهای دینی و ساختار حکومتی، از زمان بعثت نبی مکرم اسلام(ص) تاکنون و تا روز قیامت، همواره دشمنان اسلام فعال بوده و هستند و ما نیز باید آمادگی خود را برای مقابله با آن‌ها حفظ کنیم. از طرفی با این‌که نوع دشمنی دشمنان قسم خورده اسلام در زمان‌های مختلف متفاوت بوده اما نفس و نیت آن‌ها تغییری نکرده است.

وی ادامه داد: درحال حاضر کشور ما درگیر جنگ اقتصادی، روانی و رسانه‌ای است لذا ما باید همان‌طور که جنگ در بعد فیزیکی را جدی می‌گیریم، به‌همان شیوه بحث فرهنگی و تهاجم فرهنگی دشمن را نیز جدی بگیریم و نسبت به آن حساس باشیم. درحال حاضر دشمنان جوانان ما را هدف گرفته‌اند بنابراین جوانان ما باید با بصیرت بالا در میدان حاضر باشند و این نقشه دشمن را خنثی کنند.

اسماعیلی افزود: در خصوص مسائل فرهنگی وظیفه خطیری بر عهده معاونت فرهنگی است، لذا اعضای این معاونت باید با برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسی شده و با استفاده از الگوهای موفق در سطح جامعه و نیز به‌کارگیری شیوه‌های جذاب در جهت ایجاد رغبت در همکاران قضایی و اداری اقدامات خود را به‌ویژه در بحث نماز جماعت انجام دهند. یکی از موثرترین راه‌های مقابله با توطئه ضد‌فرهنگی دشمنان بهره‌گیری از صفوف منسجم و مستحکم نماز جماعت است چراکه نماز جماعت باغث وحدت بین همکاران قضایی می‌شود.

وی افزود: ما بر این باوریم، همکاران بحمدالله همگی اهل نمازند، لکن مشکل فعلی، پراکندگی در اقامه نماز است و باید به صفوف محکم و استوار تبدیل شود.

انتهای پیام/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۹۱۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اثرگذاری دانشگاه در کاهش آسیب های اجتماعی با تولید مقالات علمی

به گزارش خبرگزاری مهر، «محمد دوستار» رییس دانشگاه گیلان با «حجت‌الاسلام والمسلمین» اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان دیدار کرد.

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان با تبریک روز معلم و تقدیر از جایگاه و شان رفیع معلم و استاد و اهمیت علم آموزی اظهار کرد: امنیت و آرامش دانشجو باید مورد توجه دانشگاه قرار گرفته و حتی الامکان از دسته بندی و گروه بندی در دانشگاه ها اجتناب شود.

وی ضمن ارج نهادن به مقام دانشجو و اهمیت علم آموزی افزود: در اسلام نیز تاکیدات زیادی به تحصیل و فراگیری علم و دانش صورت گرفته و اولین دانشگاه جهان اسلام که شامل علوم معاصر و علوم دینی بود توسط امام جعفر صادق (علیه السلام) تاسیس شده است.

رییس شورای قضایی استان ضمن اعلام آمادگی دادگستری گیلان در راستای حل مشکلات قضایی دانشگاه افزود: دادگستری این توانایی را دارد که در کنار پژوهش های حقوقی زمینه استفاده از ظرفیت همکاران قضایی با حضور در بین دانشجویان را فراهم نماید و انتظار می رود دانشگاه نیز با تولید مقالات علمی مناسب و تحلیل های کارشناسی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه موثر باشد.

گفتنی است، در پایان این جلسه تفاهم نامه ای نیز در راستای افزایش همکاری های علمی و پژوهشی به امضای طرفین در آمد.

کد خبر 6093239

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های اقتصادی افغانستان برای ایران حائز اهمیت است
  • معرفی رئیس تبلیغات اسلامی جغتای
  • اثرگذاری دانشگاه در کاهش آسیب های اجتماعی با تولید مقالات علمی
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • کتاب «تعالیم اسلام» به قلم علامه طباطبایی به چاپ یازدهم رسید
  • وزیر تعاون: کارگر از منظر اسلام ابزار نیست
  • آسیب‌های موجود در جامعه به واسطه فقدان اقامه نماز است
  • تنش مدیریتی: جنگ روانی دشمنان بارسا یا واقعیت
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • خسروپناه: با مکتب حاج قاسم درگیر دعواهای حزبی نمی‌شویم