Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-06@02:24:10 GMT

کمبود بنزین نداریم شاید بنزین سوپر کم باشد

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۹۱۷۸۶

کمبود بنزین نداریم شاید بنزین سوپر کم باشد

وزیر نفت گفت: ما در کشور مشکل کمبود بنزین نداریم، اما ممکن است بنزین سوپر در یک جایگاهی کم باشد. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بیژن زنگنه وزیر نفت ظهر امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در مورد کمبود بنزین سوپر در کشور گفت: ما در کشور مشکل کمبود بنزین نداریم، اما ممکن است بنزین سوپر در یک جایگاهی کم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی درباره‌ی انتقادات نسبت به توافق با آذربایجان در خصوص میادین نفتی الوند و البرز تصریح کرد: حرف‌های بی ربط و بی خودی در این زمینه می‌زنند که پایه واقعی ندارد. در این شرایط هر کسی در این زمینه صحبتی می‌کند. توافق ما با آذربایجان مربوط به اواخر سال قبل و اوایل امسال بود و قرار شده است بر مبنای ۵۰ – ۵۰ از این میادین بهره برداری شود.

زنگنه درباره نرخ گازی که در اختیار پتروشیمی‌ها قرار می‌گیرد، گفت: نرخ گاز صادراتی کشور ۲۰ سنت است، ولی قیمتی که به پتروشیمی‌ها داده می‌شود منطقی است و به قیمت صادرات نیست. نرخ تسهیل ارز پتروشیمی‌ها هم نرخ رسمی است و آن‌ها کالا‌های خود را با نرخ رسمی عرضه می‌کنند آنچه در بورس رخ می‌دهد ربطی به پتروشیمی نداشته بلکه مربوط به تنظیم بازار است که باید برای آن تصمیم گرفته شود از نظر ما در حق مصرف کننده‌ی نهایی اجحاف می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بنزین کمبود بنزین بنزین سوپر دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۹۱۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی از دلال پتروشیمی در استان فارس

سرپرست مرکز بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان امور مالیاتی کشور از شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی از یک دلال پتروشیمی در استان فارس خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شاهین مستوفی سرپرست مرکز بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان امور مالیاتی کشور با علام شناسایی فرار مالیاتی در اداره کل امور مالیاتی استان فارس گفت: در راستای رسیدگی به اسناد و مدارک به¬دست آمده از اجرای بازرسی مالیاتی موضوع ماده (۱۸۱) قانون مالیات¬های مستقیم یک شرکت فعال در زمینه تولید فوم ساختمانی، فردی به عنوان دلال مواد اولیه پتروشیمی شناسایی شده است که با توجه به اجرای بازرسی‌های صورت گرفته از محل فعالیت شخص نامبرده، مشخص شد در بازه زمانی سال‌های ۱۳۹۷ لغایت ۱۴۰۱ فروشی بالغ بر ۸۶۰ میلیارد تومان فروش مواد اولیه پتروشیمی خارج از شبکه رسمی کشور داشته است.

مستوفی افزود: شخص مذکور مطابق اطلاعات موجود در سامانه‌های مالیاتی، صرفا مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان فروش در اظهارنامه مالیاتی سال ۱۴۰۱ ابراز نموده است که در همین راستا اقدامات قانونی مبنی بر تنظیم گزارش مالیاتی و مطالبه مالیات و جرائم متعلقه در منابع مالیات بر درآمد و مالیات بر ارزش افزوده از مودی در موعد مقرر قانونی، در حال انجام می‌باشد.

دیگر خبرها

  • هدر رفت ۲۵ میلیون دلاری بنزین در سال
  • صنایع غذایی پس از پتروشیمی بیشترین گردش مالی را دارد
  • صنایع غذایی پس از پتروشیمی بیشترین گردش مالی را در کشور دارد
  • قرارداد ۲.۷میلیارد دلاری با پتروشیمی‌ها برای تولید بنزین
  • بازگشت بنزین مرگبار به چرخه سوخت
  • افزایش تولید گاز / خوراک پتروشیمی ها تامین شد؟
  • معمای بنزین در ایران
  • سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی از دلال پتروشیمی در استان فارس
  • مبارزه با فرار مالیاتی به دلالان پتروشیمی رسید