Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دبیر شورای نگهبان با تأکید بر برخورد با محتکران و اختلالگران اوضاع اقتصادی کشور، ساماندهی هر چه سریع‌تر اوضاع اقتصادی را خواستار شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، آیت‌الله جنتی در ابتدای جلسه هفتگی شورای نگهبان، با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) افزود: امام حسین (ع) هدف از قیام خود را اصلاح امت جدش پیامبر اسلام (ص) اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر شورای نگهبان احیای امر به معروف و نهی از منکر را از دیگر اهداف عالی قیام امام حسین (ع) برشمرد و اضافه کرد: در صورت احیای این فریضه الهی، جامعه به سوی فلاح و رستگاری رهنمون خواهد شد.

آیت‌الله جنتی در ادامه با برشمردن بعضی از معضلات اقتصادی و اجتماعی جامعه، بی‌ثباتی بازار ارز و سکه، احتکار کالا‌های ضروری و ایجاد بازار سیاه را غیر قابل قبول دانست و تأکید کرد این روند به هیچ عنوان به صلاح مملکت نیست.

دبیر شورای نگهبان وجود شرکت‌های کاغذی جعلی و کشف انبار‌های وسیع کالا‌های احتکاری را نشانه‌ی ضرورت توجه و فعالیت بیشتر دستگاه‌های نظارتی و اطلاعاتی دانست و گفت: افراد سودجو در مدتی کوتاه پول‌های میلیاردی از اموال مردم را غارت کردند.

آیت‌الله جنتی در پایان، توزیع هر چه سریعتر کالا‌های احتکاری در بازار را خواستار شد و ابراز امیدواری کرد با تلاش نیرو‌های انقلابی و مؤمن، اوضاع اقتصادی به زودی به سامان برسد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان محتکران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۹۱۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوا در تهران قابل قبول است

آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۶۳ قرار گرفته و هوای پایتخت در شرایط قابل قبول است.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۵۴ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۴۱ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۸ روز هوای پاک، ۳۸ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • ببینید | هشدار آیت‌الله هاشمی به دادن اختیارات به شورای نگهبان در سال ۶۳
  • هوای مشهد قابل قبول است
  • کیفیت هوای مشهد قابل قبول است
  • امروز در هوای تهران نفس بکشید
  • تایید طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها
  • تشکیل سازمان «سپند» به تایید شورای نگهبان رسید/ تائید طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها
  • هوای مشهد قابل قبول شد
  • کیفیت هوا در تهران قابل قبول است
  • وضعیت هوای تهران قابل قبول است
  • دو طرفه شدن بازار سرمایه مهم‌ترین عامل ایجاد قرارداد آتی تک سهم+ فیلم