Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@18:55:13 GMT

انواع مکمل‌های تقلبی و قاچاق در شهرستان قزوین کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۹۱۹۴۲

انواع مکمل‌های تقلبی و قاچاق در شهرستان قزوین کشف شد

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین عباس طالبیان افزود:با اجرای طرح ضربتی، کلیه باشگاه های بدن سازی شهرستان قزوین توسط کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قزوین مورد بازرسی قرار گرفت و حدود30 نوع مکمل قاچاق در این بازدیدها کشف، ضبط و توقیف شد.
مدیر نظارت بر فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: عرضه هر گونه مکمل های غذایی و دارویی در باشگاه ها و اماکن دیگر به غیر از داروخانه، غیر مجاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طالبیان افزود: در صورت وجود هر گونه مکمل غذایی و دارویی در باشگاه ها، اقلام توقیف و موارد برای برخورد قانونی به مراجع قضایی ارجاع خواهد شد.
7388/6012
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت دارو دانشگاه علوم پزشکی روابط عمومی قاچاق قزوین رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۹۱۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد: هیچیک از کارکنان این مرکز غیرقانونی، تخصص پزشکی نداشتند.

با پیگیری و تلاش کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه و همکاری دادستانی و پلیس اماکن، پس از طی مراحل قانونی، پلمب انجام شده و مدارک موجود به مقامات قضائی و همچنین دفتر حقوقی دانشگاه ارائه شد.

یکی از وظایف حوزه معاونت درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی حفظ سلامت آحاد جامعه است و برخورد با مراکز غیرمجاز و مداخله گر در امور درمانی در حوزه پزشکی با جدیت در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6093902

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط داروی قاچاق و تاریخ گذشته از داروخانه های پارس آباد
  • زنگ خطر جمعیت در کاشان به صدا درآمد
  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند
  • از ۱۰ برند رژ لب تا مکمل تقویتی مو ؛ این محصولات را نخرید، تقلبی است 
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد