Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل نمایندگی لوفت هانزا در ایران در مراسم قرعه‌کشی کمپین بلند پروازی علی بابا گفت: نوآوری دیجیتالی، یکی از اهداف لوفت‌هانزا است که با علی بابا توانستیم راه‌حل‌های نوین در این زمینه را ایجاد کنیم.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، شاهرمراد مدیر کل نمایندگی لوفت هانزا در ایران افزود: با داشتن سابقه همکاری شصت و سه ساله این شرکت با ایران و افزایش تعداد کاربران دنیای مجازی در این کشور، ما باید برای نیازهای آنان در این زمینه برنامه داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود طباطبایی مدیرعامل علی بابا با اشاره به اینکه که نرخ ارز، تورم و قدرت خرید مردم، بیکاری و شاخص‌های دیگر اقتصادی در وضعیت نامطلوبی قرار دارد، بیان کرد: ما باید به دنبال انتخاب‌های جدید باشیم و در این زمینه تصمیم گرفتیم با مشارکت لوفت هانزا «کمپین بلند پروازی» را برگزار کنیم.

در کمپین #بلندپروازی که یک نمونه موفق در کمپین‌های شبکه‌های اجتماعی به حساب می‌آید چالشی با هدف زنده کردن حس تغییر، تلاش برای دستیابی به آرزوها، حس مثبت، جهش و پرواز اجرا شد و شرکت‌کنندگان در این چالش عکس‌های خلاقانه خود با موضوع بلندپروازی را با هشتگ #بلندپروازی در اینستاگرام با دیگران به اشتراک گذاشتند.

استقبال از چالش #بلندپروازی در حدی زیاد بود که تاکنون ۲۰درصد از کل جامعه کاربران ایرانی اینستاگرام، معادل ۵ میلیون نفر، به صورت مستقیم این چالش را مشاهده کردند.

این نخستین مرتبه است که لوفت‌هانزا حامی یک چالش ایرانی بوده و از آنجا که علی بابا رتبه یک فروش بلیط هواپیما در ایران است، این ایرلاین بین‌المللی از چالش بلندپروازی علی بابا حمایت کرد.

در برنامه تقدیر از برگزیدگان کمپین بلندپروازی به برندگان دو بلیط لوفت‌هانزا و هتل به مقصد اروپا برای دو نفر اهدا شد.

طراحی و اجرای صفر تا صد این کمپین به عهده آژانس بازاریابی و تبلیغات برندیست بود و ارشا اقدسی، بدلکار معروف ایرانی نیز در آنونس پروموشن این چالش حضور داشت.

قرعه‌کشی کمپین #بلندپروازی علی بابا در ۱۸ شهریور ۹۷ در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام علي بابا قرعه کشی لوفت هانزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۹۱۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ چالش جامعه ایرانی در ۱۴۰۳؛ پیش‌بینی‌ها چه می‌گویند؟

جامعه ایران را یکی از پیش‌بینی‌ناپذیرترین جوامع می‌دانند. همایون کاتوزیان، اقتصاددان و تاریخ‌نگار در نظریه «ایران، جامعه کوتاه‌مدت» می‌گوید مجموعه شرایط و تحولات تاریخی ویژگی‌ای را در تاریخ و جامعه ایران ساخته که گاهی ردش را در چنین ضرب‌المثل‌هایی می‌توان پیدا کرد؛ به‌طور مثال «از این ستون به اون ستون فرجه» یا «سیب رو که بندازی هوا هزار تا چرخ می‌خوره».

 

به گزارش دنیای اقتصاد؛ بنابراین آینده هیچ‌گاه معلوم نیست و هر آن ممکن است همه‌چیز زیرورو شود. با این وجود تحلیل کارشناسان اجتماعی می‌تواند برای پیدا کردن دید بهتر از جامعه راهگشا باشد.

سال کمبود وسایل جراحی و دارو

محمد رئیس‌زاده، رئیس کل سازمان نظام پزشکی به «دنیای اقتصاد» می‌گوید: ما همیشه امیدواریم و شعارمان جز امید نیست. با این وجود پیش‌بینی من با توجه به نبود زیرساخت‌های متناسب با حجم دانشجویان پزشکی و پرستاری این است که از نظر فضای آموزشی دانشکده‌های پزشکی و بیمارستان‌های آموزشی دچار مشکل خواهند شد. به نظر می‌آید حجم زیادی دانشجو در رشته‌های پزشکی و پرستاری داریم که فضا‌های آموزشی کنونی پاسخ‌گوی آن‌ها نیستند؛ بنابراین پیش‌بینی می‌شود که دانشجویان دچار معضلات رفاهی و همچنین افت کیفیت آموزش خواهند شد.

 

از سوی دیگر یکی از حوزه‌هایی که به نظر من با مشکل مواجه می‌شود، حوزه تجهیزات پزشکی و تامین دارو است. اگر چه امسال اقدامات خوبی در این زمینه از سوی دولت صورت گرفت، اما در سال آینده در تامین وسایل جراحی و دارو قطعا با چالش‌های بزرگی روبه‌رو می‌شویم. یکی دیگر از مشکلات ما در سال آینده بیمه خواهد بود که باید تدابیر مشخصی برای حل آن از سوی مسوولان مربوطه گرفته شود.

ورود نامتخصصان به حوزه پزشکی

علی عرب خردمند، معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی هم به «دنیای اقتصاد» درباره چالشی که در سال آینده جامعه پزشکی ایران با آن روبه‌روست می‌گوید: به نظر من ورود نامتخصصان به حوزه پزشکی به ویژه پزشکی زیبایی یکی از معضلات پیش‌روی جامعه پزشکی در سال آینده خواهد بود.

موارد بی‌شماری شکایت از سوی بیمارانی داشتیم که به دلیل خطای پزشکی به ما مراجعه کرده‌اند و دچار آسیب جدی شدند. با این حال همچنان نامتخصصان دارند به این حوزه ورود می‌کنند و معلوم نیست که سال آینده آمار شکایات به ما از سوی بیماران چقدر خواهد شد.

نزاع‌های آبی پیش‌روی ماست

سجاد فتاحی، پژوهشگر آب بر این باور است که یکی از مهم‌ترین مسائلی که در سال آینده همچنان بحران‌زا خواهد بود، مقوله «کمبود آب» است. یک سری عوامل نقش موثری در به وجود آوردن بحران آب در ایران دارد. نخستین عامل بحران آب پیشی گرفتن مصارف از منابع آبی است.

این مساله به این معناست که نهاد‌های سیاستگذار امکان و توانایی برخورد با مصرف‌کنندگان بزرگ آب را ندارند. به عنوان مثال نهاد‌های محیط‌زیستی ابزار و اقتدار لازم برای برخورد با وزارت نفت یا راه و شهرسازی را ندارند. این مساله باعث شده که تعادل قوا به‌هم بخورد. مصرف آب افزایش پیدا کند و کیفیت منابع آبی افت کنند.

البته کلیت ماجرا برمی‌گردد به اینکه محیط‌زیست و منابع‌طبیعی در اولویت قانون‌گذاری قرار نگرفته‌اند. از سوی دیگر، مسوولان این حوزه عموما تخصص و توانایی لازم را ندارند. در چنین فضایی ضعف ساختاری بی‌شک باعث بحران آب می‌شود. اصولا در قوانین ما مساله محیط‌زیست و منابع طبیعی در اولویت قرار ندارد و می‌شود آن را قربانی اولویت‌های دیگر کرد.

وقتی محیط‌زیست دارای ضعف ساختاری باشد و اقتدار لازم را نداشته باشد، بنابراین تصمیمات جدی هم برای رفع مشکل بحران آب نمی‌تواند بگیرد. این در حالی است که این ضعف روی امنیت و روابط بین‌المللی ایران با همسایگانش هم تاثیرگذار خواهد شد و ما نمی‌توانیم اقتدار زیادی در مناسبات بر سر آب داشته باشیم.

اگرچه کار‌هایی برای رفع معضل آب انجام شده، اما به همان دلایلی که گفتم بیشترشان کلیشه‌ای و شعاری است و پیش‌بینی من برای سال آینده افزایش فرونشست زمین و از سر گرفتن تنش‌های اجتماعی بر سر آب میان شهرهاست.

فرجام طلاق و مهاجرت

سعید معیدفر، جامعه‌شناس پیش‌بینی‌اش از وضعیت اجتماعی سال آینده این است: اگر بخواهیم بر اساس داده‌ها قضاوت کنیم، قطعا باید مولفه‌های امسال را مورد بررسی قرار دهیم و اظهارنظر کنیم. مردم احساس گسست از برخی مسوولان دولتی می‌کنند و در شرایطی که این گسست و بی‌اعتمادی ادامه پیدا کند، مشکلات و ناکامی‌ها همچنان باقی می‌ماند. این امر باعث می‌شود که برخی بخواهند از ایران بروند، چرا که افق روشنی برای خود دیگر متصور نیستند.

از سوی دیگر من صحبت‌هایی با کارشناسان اقتصادی داشتم که خبر از فرار سرمایه‌های کلان می‌دادند، مدیران بنگاه‌ها و شرکت‌های اقتصادی دیگر نمی‌توانند به همین شیوه ادامه دهند و فرار سرمایه بیشتر می‌شود و همین امر فشار‌های اقتصادی بر مردم را هم افزایش می‌دهد. این فشار‌ها به درون خانواده‌ها نفوذ کرده و طلاق، خشونت خانگی و قتل‌های فامیلی را افزایش می‌دهد.

پیچ این مساله در دست دولت است

معیدفر همچنین درباره گسترش مشکلات مردم با افغانستانی‌های مقیم ایران بر این اعتقاد است که این بستگی به سیاست‌های دولت در ارتباط با افغان‌ها دارد. تا مدت‌ها حرف این بود که باید حضورشان کنترل‌شده باشد و، چون این اتفاق نیفتاد مردم نتوانستد تحمل کنند؛ بنابراین مساله میان مردم و افغان‌ها بسیار به تصمیمات دولت در سال آینده برمی‌گردد.

اینکه چقدر بخواهند با حکومت طالبان ارتباط بیشتری بگیرند یا نوع برخوردشان در مرز با افغانستانی‌ها چگونه است. به هر حال من فکر می‌کنم که پیچ این مساله در دست حکومت است.

در بزنگاه‌ها به همگرایی می‌رسند

معیدفر همچنین از نگرانی‌ها و امیدهایش می‌گوید: به نظر من به دلیل مسائل اقتصادی و سیاسی که عنوان شد در جامعه تنش‌هایی به وجود می‌آید. از سوی دیگر فکر می‌کنم که مردم در بزنگاه‌هایی به همگرایی و همدلی‌هایی می‌رسند. اینکه این اتفاقات چه آینده‌ای برای ما رقم می‌زند مشخص نیست. این می‌تواند امید‌هایی را زنده کند و از سوی دیگر، چون در چنین مواردی کنترل امکان‌پذیر نیست، ممکن است که نگرانی‌های بزرگی ایجاد کند.

این بازی نیازی‌به تماشاگر ندارد

سیامک زند رضوی، جامعه‌شناس بر این عقیده است که از سال ۱۳۹۶ دو وجه جامعه ایران به سرعت و به‌شدت هر چه تمام‌تر وارد بازی نهایی شده است. برخی خواستار حفظ وضع موجود هستند و افرادی تغییر را در برنامه شخصی و اجتماعی خود دارند. نمونه کار گروه اول در ارزیابی‌شان از واقعه فیلمبرداری از یک مادر در بیمارستان و انکار کل ماجرا خود را نشان می‌دهد.

در گروه دوم درخواست آزادی‌های انسانی، برابری است که می‌خواهند قانون و کرامت انسانی رعایت شود و حتی حاضر هستند برای رسیدن به چنین وضعیتی هزینه دهند. هر یک از شهروندان امروز جامعه ایران در هر گروه سنی، جنسیتی، وضعیت مالی، اجتماعی و فرهنگی که باشند؛ چه بخواهند و چه نخواهند در این بازی دارند زندگی می‌کنند و این‌ها هستند که رویداد‌های سال آینده را رقم می‌زنند. مهم این است که شاید این تنها بازی باشد که نیازی به تماشاگر ندارد.

دیگر خبرها

  • ایران دارای رتبه ۵۱ جهان در ثبت اختراعات
  • ایران دارای رتبه ۵۱ جهان در ثبت اختراعات/ قوانین ثبت اختراع رعایت شود
  • دستگیری ۲ متهم به ۳۲ فقره کلاهبرداری اینترنتی در مشهد
  • دستیابی به روش نوین تشخیص بیماری‌های عفونی آبزیان
  • بابا «جان» داد!
  • چالش مانکن ۵ هزار نفری در یک شهر
  • ۵ چالش جامعه ایرانی در ۱۴۰۳؛ پیش‌بینی‌ها چه می‌گویند؟
  • ۵ راه برای بهبود تجربه دیجیتالی خود در ماه رمضان
  • منتفی شدن تولید سینمایی «پایتخت»
  • ۵ چالش جامعه ایرانی در ۱۴۰۳