Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@09:00:22 GMT

نقص فنی علت سقوط یک بالگرد آموزشی درملارد

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۹۲۳۳۴

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما ،این حادثه ساعت 11وسی دقیقه امروزدرمنطقه اخترابادملارد رخ داده است.
این بالگرد از نوع شین یوک آموزشی ارتش بوده و پرواز خود را از پرندک آغاز کرده است .
سرنشیان بالگرد که 5نفر بودند،پس از مصدومیت جزئی، سرپا مداوا شدند .
این بالگرد از ناحیه عقب آسیب دیده است وماموران امدادی وآتش نشانی به موقع درمحل حادثه حاضرشدند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: بالگرد ملارد اخترآباد سقوط آموزشي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۹۲۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‍ ساخت ۱۰ پد فرود بالگرد در نیشابور/انجام ۴۰ سورتی پرواز در سال ۱۴۰۲

ایسنا/خراسان رضوی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور از ساخت ۱۰ پد فرود بالگرد از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون در این شهرستان خبر داد.

سید حمید حسینی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: امسال با پیگیری‌های مسئول اورژانس هوایی و مساعدت شوراهای اسلامی، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در راستای افزایش ایمنی فرود بالگرد و ارائه مطلوب‌تر خدمات اورژانس هوایی، چهار پد فرود بالگرد در شهرستان میان جلگه روستای گلبو و در شهرستان فیروزه روستاهای نیرآباد، فرخار و زروند تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

مدیر حوادث دانشگاه ادامه داد: در همین راستا رایزنی‌ها در جهت ساخت ۶ پد فرود دیگر در شهرهای اسحاق‌آباد، درود، بار، چکنه، فیروزه و خور انجام شده است و پیگیری‌ها تا حصول نتیجه ادامه دارد.

 حسینی با اشاره به اینکه پد فرود بالگرد یکی از مهم‌ترین ملزومات در جهت ارائه خدمت‌رسانی بهتر و ایمن‌تر اورژانس هوایی به همشهریان گرامی است، تصریح کرد: ساخت هر پد فرود بالگرد حدود ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار می‌طلبد که تحقق این مهم به همت شوراهای اسلامی شهری و روستایی و مساعدت خیرین سلامت گرامی میسر خواهد بود.

افشار نیک همچنین افزود: تاکنون ۲۰ پد در این شهرستان احداث شده و یا در حال ساخت هستند، در مجموع ۹ پد بتنی استاندارد احداث، پنج تا تایید شده روی جاده و وسط ‌و کنار جاده و ۶ پد هم در حال ساخت و یا درحال گرفتن تاییدیه نهایی هستند.

وی در ادامه تأکید کرد: یکی از معضلات و چالش‌هایی که همواره با آن مواجه هستیم ازدحام مردم در اطراف بالگرد اورژانس هوایی است که بسیار خطرناک است و این ازدحام و حضور مردم در اطراف بالگرد خودش می‌تواند حادثه‌آفرین باشد به طوری که برخورد با پروانه‌های بالگرد قطعا باعث مرگ فرد خواهد شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور تصریح کرد: اورژانس هوایی نیشابور در سال جاری ۴۰ مأموریت و از ابتدای افتتاح پایگاه تاکنون یعنی از شهریور ۹۷ تا به الان حدود ۲۱۲ سورتی پرواز داشته است.

وی با بیان اینکه مهمترین ماموریت اورژانس هوایی امسال مربوط به تولد نوزاد در آسمان بود، افزود: بیشترین موارد مأموریت‌ها مربوط به تصادفات و بعد از آن نیز امدادرسانی به مادران باردار بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نکات مهم ایمنی برق در هنگام سیلاب و آبگرفتگی معابر
  • فیلم| عملیات نجات کودک سقوط کرده در چاه عمیق در کیش
  • سقوط خودرو به دره در محور مهران به دهلران ۵ مصدوم برجا گذاشت
  • سقوط خودرو به دره در محور مهران به دهلران ۵ مصدوم برجای گذاشت
  • ساخت ۱۰ محل فرود بالگرد در نیشابور
  • ‍ ساخت ۱۰ پد فرود بالگرد در نیشابور/انجام ۴۰ سورتی پرواز در سال ۱۴۰۲
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان حادثه سقوط خودرو در بویراحمد
  • اعزام بالگرد اورژانس هوایی داورزن برای نجات جان ۲ مصدوم
  • (ویدئو) عملیات نجات کودک سقوط کرده در چاه عمیق در کیش
  • شکار بالگرد اوکراینی بر فراز بلگورود