Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-05@17:37:58 GMT

باکو آماده برگزاری رقابت های جهانی جودو

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۹۲۴۴۷

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما از باکو ؛ باکو آماده برگزاری رقابت های جهانی جودو از 133 کشور جهان از جمله جمهوری اسلامی ایران است .
این رقابت های جهانی از 20تا 27 سپتامبر (29 شهریور تا 5 مهر ماه ) در باکو برگزار می شود و تاکنون بر اساس گزارش سایت رسمی رقابت های جهانی جودو در باکو ، 827 جودوکار از133 کشور پنج قاره جهان اعلام آمادگی کردند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فدراسیون جودوی جمهوری آذربایجان از دیروز سه شنبه سایت رسمی رقابت های جهانی جودو در باکو رابه زبان های آذربایجانی و انگلیسی به آدرس http://worldjudo2018.com راه اندازی کرده است.هم اکنون فدراسیون جهانی جودو و فدراسیون جودو جمهوری آذربایجان مشغول انجام کارهای مقدماتی لازم برای برگزاری این رقابت ها هستند.
تیم جمهوری اسلامی ایران هم با سه جودوکار شامل « محمد محمدی بریمانلو» در وزن منهای 73 کیلوگرم، «سعید ملایی» در منهای 81 و «جواد محجوب» در وزن به اضافه 100 کیلوگرم، در 27 شهریور ماه، از تهران به این رقابت ها اعزام خواهند شد.
این رقابت ها دارای امتیاز رنکینگ فدراسیون جهانی جودو، به منظور کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو است.بر اساس جدول زمان بندی،رقابت های جهانی جودو هر روز ساعت 10 به وقت محلی باکوو مسابقات برای کسب مدال ساعت 16 بعد از ظهر آغاز می شود .
دراولین روز این رقابت ها مردان در وزن 60 کیلوگرم و بانوان در وزن 48 کیلوگرم دردومین روز مردان دروزن 66 کیلوگرم و بانوان در وزن 52 کیلوگرم در سومین روز مردان در وزن 73 کیلوگرم و بانوان در وزن 57 کیلوگرم ،درچهارمین روز مردان در وزن 81 کیلوگرم و بانوان در وزن 63 کیلوگرم به رقابت خواهند پرداخت .
در پنجمین روز این رقابت ها هم مردان در وزن 90 کیلوگرم و بانوان دروزن 70 کیلوگرم، در ششمین روز مردان در وزن یکصد کیلوگرم و بانوان در وزن 78 کیلوگرم درهفتمین روز هم مردان در وزن به اضافه 100 کیلوگرم و بانوان در وزن به اضافه 78کیلوگرم به رقابت خواهند پرداخت و در هشتیمن روز ، رقابتهای تیمی انجام خواهد گرفت .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: باکو رقابت های جهانی ايران جودو جمهوري آذربايجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۹۲۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک نقره و یک برنز حاصل تلاش کشتی گیران کرمانشاهی در رقابت‌های  کشوری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، در شش وزن اول رقابت‌های نونهالان آزاد قهرمانی کشور که از صبح  پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) در سالن شهدای هفتم تیر تهران آغاز شد محمد حسین انگزی در وزن ۴۱ کیلوگرم نقره گرفت و رضا جلیلیان در  وزن ۶۸ کیلوگرم بر سکوی سوم ایستاد.
اسماعیل میرزایی در وزن ۳۵ کیلوگرم نیز پنجم شد.
امروز جمعه (۱۴ اردیبهشت) رقابت‌های شش وزن دوم برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جام جهانی تیراندازی| نکونام از صعود به فینال بازماند
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیر گذار
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیرگذار
  • معرفی برترین‌های مسابقات کاتا جودو بانوان استان همدان
  • آشنایی بانوان مهابادی با شیوه‌های جدید طبخ آبزیان
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار نمایندگان ایران در تپانچه
  • سبقت‌اللهی و رستمیان به فینال تپانچه ۱۰ متر باکو نرسیدند
  • یک نقره و یک برنز حاصل تلاش کشتی گیران کرمانشاهی در رقابت‌های  کشوری
  • (عکس) قوی‌ترین مردان نیشکر
  • قوی‌ترین مردان نیشکر