Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بیمه سلامت مازندران گفت: 36 میلیارد ریال از مطالبات پزشکان خانواده روستایی استان پرداخت و در سال 97 نیز کلیه پرداخت‌ها طبق تفاهم‌نامه در حال انجام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، رسول ظفرمند بعد از ظهر امروز در نشست با اعضای انجمن پزشکان خانواده روستایی مازندران با بیان اینکه مدیریت منابع و مصارف از رویکردهای اصلی سازمان بیمه سلامت ایران است، اظهار کرد: یکی از را‌ه‌های مدیریت هزینه‌ها در بخش سلامت، رعایت نظام ارجاع و سطح‌بندی خدمات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ضمن اشاره به پرداخت 36 میلیارد ریال از مطالبات پزشکان خانواده روستایی مازندران، افزود: با این پرداخت کلیه مطالبات سرفصل صندوق سال 96 پزشکان خانواده روستایی استان تسویه شده و کلیه پرداخت‌ها در سال 97 نیز بر اساس تفاهم‌نامه فی‌مابین در حال انجام است.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران تصریح کرد: بیمه‌شدگان صندوق بیمه روستایی به‌صورت رایگان و بدون پرداخت حق سرانه سالانه، از سوی سازمان بیمه سلامت ایران تحت پوشش قرار می‌گیرند که بر این اساس، بیش از 843 هزار نفر از جمعیت استان، از سوی این اداره کل تحت پوشش بیمه روستایی قرار دارند.

بیمه شده روستایی هیچ گونه وجهی پرداخت نمی‌کند
به گفته ظفرمند، هزینه سرانه سالانه هر فرد بیمه شده روستایی در سال که بالغ بر یک میلیون و 230 هزار ریال است، تماماً از سوی سازمان بیمه سلامت تقبل و پرداخت می‌شود و بیمه شده روستایی هیچ‌گونه وجهی پرداخت نمی‌کند.

گفتنی است در این جلسه که با حضور نمایندگان انجمن پزشکان خانواده روستایی استان برگزار شد، هر یک از اعضاء به بیان نظرات، پیشنهادات، درخواست‌ها و مطالبات خود پرداختند و دو طرف آمادگی خود را جهت استمرار این جلسات به منظور هماهنگی و بررسی راه‌های هر چه بهتر جهت ارائه خدمات درمانی مورد نیاز به بیمه شدگان روستایی اعلام کردند.

بیمه سلامت ایرانیان در سال 1393 و پس از ابلاغ سیاست‌های کلی نظام در خصوص بیمه همگانی ایرانیان ایجاد شد که منابع آن از طریق هدفمندسازی یارانه‌ها تامین و برای افراد جامعه به‌صورت رایگان محاسبه می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۹۲۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور

شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس که به تازگی ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال را خریداری کرده است، امروز (سه‌شنبه) ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان تیم فوتبال استقلال را پرداخت کرد.

این شرکت همچنین ۱۰ درصد از مطالبات کادر فنی و اعضای تیم را پرداخت کرد.

تیم استقلال از ساعت ۱۷ فردا (چهارشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف تراکتور می‌رود.

 

 

دیگر خبرها

  • مطالبات تمام داروخانه‌ها پرداخت شد
  • الزام مراکز طرف قرار داد بیمه سلامت به ارائه خدمات پوشش بیمه‌ای
  • مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی: مطالبات کلیه داروخانه‌ها پرداخت شد
  • پرداخت همه مطالبات معلمان تا پایان اردیبهشت+ فیلم
  • مطالبات کارگران مازندران پیگیری می شود
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • تسویه حساب سهم بیمه سلامت با داروخانه ها/وضعیت بدهی یارانه دارو
  • دردسر جدید بیمه‌ها برای داروخانه داران/ بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه‌گر به داروخانه‌ها
  • توریسم درمانی در حال ترک ایران است؛ عراقی‌ها هم دیگر نمی‌آیند