Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - وزارت خزانه‌داری و دارایی ترکیه اعلام کرد از همین هفته کار صدور اوراق قرضه مبتنی بر یورو آغاز خواهد شد. دربیانیه این وزارت‌خانه آمده است: به منظور تنوع بخشی به ابزارهای استقراضی و توسعه پایگاه‌های سرمایه‌گذاری، اوراق قرضه دولتی جدیدی برای عرضه به اشخاص مقیم و غیرمقیم که مبتنی بر یورو است صادر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این وزارت خانه گفته است در پاسخ به درخواست شهروندان ترک مقیم خارج از کشور دست به چنین کاری زده است. این اوراق به احتمال زیاد با سررسید یک ساله منتشر خواهد شد.

هفته گذشته، وزارت خزانه‌داری ترکیه از اوراق قرضه جدید خود که مبتنی بر طلا منتشر می‌شوند رونمایی کرده بود.

لازم به ذکر است ترکیه در ماه‌های اخیر و به دنبال تنش با آمریکا بر سر بازداشت یک کشیش آمریکایی که ترکیه وی را به جاسوسی متهم کرده است به دنبال کاهش وابستگی اقتصاد خود به دلار است. این کشور هم چنین اعلام کرده است که روابط مالی خود را با اتحادیه اروپا گسترش خواهد داد. خبرگزاری آسوشیتد پرس در هفته گذشته گزارش داد که در جریان سفر هفته گذشته وزیر خارجه آلمان به ترکیه، دو طرف زمینه‌های گسترش همکاری‌ها را به ویژه در عرصه اقتصادی بررسی کرده‌اند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: ترکیه پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۹۲۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگر شهرداری زنجان، کیف حاوی دلار، یورو و مدارک را به صاحبش بازگرداند

کارگر پاکدست خدماتی شهرداری زنجان، کیف حاوی دلار، یورو و مدارک شناسایی معتبررا به صاحبش بازگرداند.

به گزارش ایلنا، در روزهای گذشته یکی از کارگران خدماتی شهرداری منطقه ۲ شهرداری زنجان به نام «بهروز اسکندری» در حالی که مشغول جمع‌آوری زباله بود، با یک کیف دستی مواجه شد. این کارگر بلافاصله کیف را از کنار خیابان برداشته و محتویات داخلش را برای پیدا کردن صاحب اصلی‌اش کنترل کرد.

محتویات کیف حاوی مقادیری دلار، یورو و مدارک شناسایی معتبر بوده است.

بر اساس این گزارش، کارگر مذکور بعد از تماس با صاحب کیف گمشده که یکی از اهالی شهر زنجان بود کیف و محتویات آن را به صاحبش بازگرداند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کارگر شهرداری زنجان، کیف حاوی دلار، یورو و مدارک را به صاحبش بازگرداند
  • نرخ دلار و یورو در مرکز مبادله ارز
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قانون جدید مالیات؛ زمینه ساز کتمان معاملات
  • پاکبان زنجانی با کیف پر از دلار و مدارک چه کرد؟
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ سرپیچی سکه از طلا
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
  • قیمت دلار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳