Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای مشاهده ویدئو، لطفا جاوااسکریپت را فعال کنید و از مرورگرهای بروز استفاده نمائید.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۹۲۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرسدس‌بنزهایی که در خیابان می‌بینید، چقدر خرج نگهداری دارند؟

امیرمسعود عابدین: با خرید یک خودروی لوکس مستهلک شده و دست‌دوم، هزینه‌های زیادی گریبان شما را می‌گیرد؛ اما در طول این سال‌ها، مرسدس‌بنز تعداد انگشت شماری از خودروها را عرضه کرده که در برابر آزمون زمان ایستادند و به طرز شگفت‌آوری قابل‌اعتماد بودند. در این مقاله قصد داریم که قابل‌اعتمادترین سدان‌های لوکس مرسدس‌بنز را که تاکنون ساخته شده‌اند، تجزیه ‌و تحلیل کنیم.

۵. مرسدس‌بنز CLS (C۲۵۷)

امتیاز کیفیت و قابلیت اطمینان ۷۶ از ۱۰۰

مرسدس‌بنز CLS یک خودروی لوکس است که با خط سقف شیب‌دار خود، جذابیت زیادی دارد. سدان فست بک CLS از اوایل دهه ۲۰۰۰ در خط تولید مرسدس‌بنز حضور داشته و این کمپانی در سال ۲۰۲۳ تولید این مدل محبوب را متوقف کرد. در نتیجه، مدل‌های CLS برخی از بهترین خودروهای لوکس ارزان‌قیمت هستند که می‌توان خریداری کرد.

میانگین هزینه نگهداری سالانه: ۹۸۵ دلار

برآورد هزینه نگهداری در ۱۰ سال اول: ۱۱۳۲۲ دلار

مجموع فراخوان‌ها: ۳ بار

۴. مرسدس‌بنز C کلاس (W۲۰۶)

امتیاز کیفیت و قابلیت اطمینان ۷۶ از ۱۰۰

جدیدترین مرسدس‌بنز کلاس C که در سال ۲۰۲۱ معرفی شد، با سدان‌های اسپرت لوکس دیگری مانند بی ام و سری ۳ و آئودی A۴ رقابت می‌کند. مرسدس‌بنز C کلاس ۲۰۲۴ با قیمت ۴۶۹۵۰ دلاری (معادل ۳ میلیارد تومان)، به عنوان یک سدان دیفرانسیل‌عقب یا چهار چرخ محرک در مدل C۳۰۰ عرضه می‌شود.

با توجه به اینکه این نسل C کلاس هنوز یک خودروی نسبتاً جدید است، هنوز به زمان نیاز دارد تا نقاط ضعف خود را نشان دهد، اما صاحبان آن از نشت روغن در پشت سرسیلندرها و برخی مشکلات الکتریکی در مورد سیستم اطلاعات سرگرمی MBUX خبر داده‌اند.

میانگین هزینه نگهداری سالانه: ۷۳۹ دلار

برآورد هزینه نگهداری در ۱۰ سال اول: ۱۰۷۳۴ دلار

مجموع فراخوان‌ها: ۲ بار

۳. سدان مرسدس‌بنز S کلاس (W۲۲۲)

امتیاز کیفیت و قابلیت اطمینان ۸۱ از ۱۰۰

مرسدس‌بنز کلاس S که اغلب به عنوان یکی از بهترین خودروهای لوکس ساخته شده در نظر گرفته می‌شود، دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های لوکس مانند ماساژور صندلی‌ها، یخچال برای سرنشینان عقب و سیستم تعلیق بادی است. کلاس S برخی از گران‌ترین ویژگی‌های ارائه شده توسط برندهای خودروهای لوکس را ارائه می‌کند. نسل قبلی کلاس S با در نظر گرفتن رقبایی مانند بی ام و سری ۷، رقابت سختی دارد، اما با رتبهٔ شگفت‌انگیز قابلیت اطمینان بالا از مؤسسه J.D. Power، سر خود را بالا نگه می‌دارد.

برخی از لوازم الکترونیکی کلاس S که تا حد زیادی از فناوری پر شده است، ناگزیر از کار خواهند افتاد. مالکان در مورد قابلیت اطمینان تجربیات بسیار متفاوتی دارند، اما یک مشکل در بیشتر مدل‌های W۲۲۲ وجود دارد. مدل‌های کلاس S که بین سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۶ ساخته شده‌اند، معمولاً موتور دمنده HVAC آنها از کار می‌افتد.

میانگین هزینه نگهداری سالانه: ۱۲۴۹ دلار

برآورد هزینه نگهداری در ۱۰ سال اول: ۱۲۳۰۶ دلار

مجموع فراخوان‌ها: ۵ بار

بدترین مدل خریداری شده: ۲۰۱۴

۲. سدان مرسدس‌بنز S کلاس (W۲۲۳)

امتیاز کیفیت و قابلیت اطمینان ۸۱ از ۱۰۰

جانشین مدل W۲۲۲، یکی از پیشرفته‌ترین خودروهای لوکسی است که می‌توان خرید. مدل پایه S-Class دارای قیمت ۱۱۷۳۰۰ دلاری (معادل ۷ میلیارد و ۶۲۵ میلیون تومان) است، در حالی که مرسدس S-Class میباخ فوق لوکس ۱۹۸۳۰۰ دلار (معادل ۱۲ میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان) قیمت دارد و دارای ویژگی‌های قابل‌توجهی است.

در زمان نگارش این مقاله، اطلاعات کافی در مورد نگرانی‌های مربوط به قابلیت اطمینان مربوط به کلاس S مرسدس‌بنز ۲۰۲۴ در دسترس نیست. گفتنی است که برخی از مالکین ادعا می‌کنند که مدل‌های جدید کلاس S از مشکلات الکترونیکی تصادفی رنج می‌برند.

میانگین هزینه نگهداری سالانه: ۱۲۴۹ دلار

برآورد هزینه نگهداری در ۱۰ سال اول: ۱۲۳۰۶ دلار

مجموع فراخوان‌ها: ۵ بار

۱. سدان مرسدس‌بنز E کلاس (W۲۱۴)

امتیاز کیفیت و قابلیت اطمینان ۸۳ از ۱۰۰

آخرین نسل مرسدس‌بنز کلاس E، یعنی اتاق W۲۱۴، فراتر از انتظارات همه بود. کلاس E جدید از نظر عملکرد، لوکس بودن و حتی قابلیت اطمینان، با نسل قبلی بسیار متفاوت است. برخی حتی تا آنجا پیش می‌روند که E-Class جدید را یک بچه اس کلاس می‌نامند. مرسدس‌بنز E کلاس ۲۰۲۴ دارای قیمت ۶۲۳۰۰ دلاری (معادل ۴ میلیارد تومان) است.

میانگین هزینه نگهداری سالانه: ۷۸۸ دلار

برآورد هزینه نگهداری در ۱۰ سال اول: ۱۱۲۲۴ دلار

مجموع فراخوان‌ها: ۲ بار

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

227322

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899069

دیگر خبرها

  • دولت توانسته بخش قابل توجهی از اهداف خود برای رفع ناترازی‌ها و مشکلات اقتصادی را محقق کند
  • اجرای برنامه های هفته سلامت با مشارکت مردم
  • حدیث روز | تشویق به محاسبه نفس
  • مرسدس‌بنزهایی که در خیابان می‌بینید، چقدر خرج نگهداری دارند؟
  • دهگردشی و ارایه خدمات بهداشتی درمانی در روستا‌های صعب العبور طالقان
  • افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • ابراز نارضایتی شهروندان کهنوج از کمبود امکانات رفاهی در برخی از مناطق شهر + فیلم
  • نجات 666 میلیون لیتر بنزین توسط وزارت صمت
  • مردمی سازی سلامت در مهریز