Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@02:09:12 GMT

بررسی ۱۶۷ مقاله درباره پسته

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۹۲۸۹۷

بررسی ۱۶۷ مقاله درباره پسته

دبیر برگزاری دومین همایش ملی پسته گفت: طبق اعلام کمیته علمی همایش پس از بررسی و داوری مقالات ارسال شده، ۱۶۷ مقاله پذیرفته شده که از امروز عصر در دانشکده کشاورزی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان در قالب ۲۶ سخنرانی و پوستر طبق برنامه قبلی ارایه می‌شود.

به گزارش ایسنا، محمدحسین شمشیری صبح امروز، ۲۱ شهریور ماه در "دومین همایش ملی پسته ایران" در دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان با ارایه گزارش از روند برگزاری همایش اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای این همایش از سال گذشته با تشکیل دبیرخانه همایش آغاز شد و با دنبال سیاست‌های کلی همایش طی جلساتی که با ادارات و سازمان‌های مرتبط در شهرستان رفسنجان برگزار شد خط و مشی کلی همایش تدوین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: کمیته‌های علمی و اجرایی نیز از سال گذشته فعالیت خود را آغاز  کردند و اولین فراخوان همایش ۱۵ بهمن ماه سال گذشته انجام شد که تا پایان تیر ماه سال جاری تعداد زیادی مقالات علمی به دبیرخانه همایش ارسال شد به نوعی که تعداد مقاله‌های ارسال شده فراتر از انتظار ما بود.

شمشیری خاطرنشان کرد: طبق اعلام کمیته علمی همایش پس از بررسی و داوری مقالات ارسال شده، ۱۶۷ مقاله پذیرفته شده که از امروز عصر در دانشکده کشاورزی دانشگاه ولی عصر (عج) در قالب ۲۶ سخنرانی و پوستر، طبق برنامه قبلی ارایه می‌شوند.

دبیر همایش ملی پسته افزود: در حاشیه این همایش میزگرد هایی تحت عنوان کلی «تجربه‌های موفق» نیز ترتیب داده شده که در قالب آن باغداران تجربه‌های موفق خود را در زمین کاشت پسته با دیگر باغداران به اشتراک بگذارند.

شمشیری در پایان از همکاری دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، پژوهشکده پسته و انجمن علوم باغبانی ایران، شهرداری و فرمانداری رفسنجان که در برگزاری این همایش همکاری کردند تشکر کرد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام پسته دانشگاه ولیعصر رفسنجان مقاله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۹۲۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام فراخوان بیست‌وششمین همایش کتاب سال حوزه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه کشور جزئیات کامل فراخوان بیست‌وششمین همایش کتاب سال و هشتمین جشنواره مقالات علمی حوزه را اعلام کرد.

همایش کتاب بیست‌وششم ویژه:
کتاب‌های چاپ اول حوزویان در سال ۱۴۰۲
پایان‌نامه‌های سطح۴ یا دکتری دفاع شده در سال ۱۴۰۲

مقالات علمی پژوهشی و علمی ترویجی حوزویان که در سال ۱۴۰۲ در نشریات علمی منتشر شده است.

محور‌های همایش:
«جهاد تبیین»، «فقه معاصر»، «ابعاد علمی بیانیه گام دوم انقلاب»، «زن و خانواده»، «الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت»، «علوم انسانی اسلامی، فضای مجازی»، «آسیب‌های اجتماعی»، «جمعیت»، «اقتصاد مقاومتی»، «سبک زندگی اسلامی»، «هنر (فلسفه هنر، هنر در اسلام)»، «محیط زیست و منابع طبیعی».

مهلت ارسال آثار:
پایان اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳

ثبت‌نام اینترنتی:
https://ketabehowzeh.ismc.ir

راه ارتباطی:
۰۲۵۳۳۱۳۳۶۰۳
۰۲۵۳۳۱۳۳۶۰۴
۰۲۵۳۳۱۳۳۶۰۵

تلفن جشنواره:
۰۲۵۳۳۱۳۳۶۰۸،
۰۲۵۳۳۱۳۳۶۰۹

نشانی دبیرخانه:
قم، جمکران، بلوار انتظار، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، دبیرخانه همایش کتاب سال حوزه

دیگر خبرها

  • همایش بین‌المللی «معرفت و رسالت حسینی» در کربلا آغاز شد
  • همایش استانی روز فیزیک در دانشگاه صنعتی اصفهان
  • سومین همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی آغاز شد
  • همایش استانی روز فیزیک در دانشگاه صنعتی اصفهان + فیلم
  • مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی دوسالانه ترویج نجوم ادیب تمدید شد
  • فراخوان بیست‌وششمین همایش کتاب سال حوزه اعلام شد
  • مجموعه مقالات سومین همایش فرهنگ و شعایر حسینی رونمایی می شود
  • اعلام فراخوان بیست‌وششمین همایش کتاب سال حوزه
  • مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» صادر شد
  • آخرین مهلت ارسال مقاله به کنگره بین‌المللی پژوهشگاه رویان اعلام شد