Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از کاندیداهای ریاست بارسلونا در دوره بعدی انتخابات، انتقاداتی جدی از نحوه عملکرد کنونی باشگاه دارد.

طرفداری - ویکتور فونت که قصد دارد در سال 2021 رئيس بارسلونا شود، به انتقاد از مدل مدیریتی کنونی بارسلونا پرداخت.

فونت که خودش مدیر عامل شرکت‌های نوآور و خلاق است، پیشتر اعلام کرده بود که قصد دارد در سال 2021 برای جانشینی جوزپ ماریا بارتومئو، کاندیدای ریاست باشگاه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در مصاحبه با مارکا درباره انتقاداتش نسبت به مدیریت کنونی باشگاه می‌گوید:

اوضاع بارسا در کوتاه مدت به نظر خوب می‌رسد اما نگرانی ما، سرنوشت بارسلونای سال 2025 است. اگر می‌خواهیم همین نقش بزرگ را در دنیای فوتبال داشته باشیم و در بالاترین سطح رقابت کنیم، این مدل کسب درآمد کنونی ما را به جایی نخواهد رساند. در 10 سال اخیر ما شاهد هیچ گونه نوآوری در بارسا نبوده‌ایم. باشگاه‌ها در سال‌های اخیر به دست افراد حرفه‌ای اداره نشده و به همین خاطر هم سود اصلی رقابت آنها را فدراسیون‌ها، لیگ‌ها و نهادهای برگزار کننده برده‌اند. ما نمی‌خواهیم سالانه فقط 600 تا 700 میلیون یورو درآمد داشته باشیم. باید بسیار بیشتر از این‌ها کسب درآمد کنیم. باید دست واسطه‌ها را از درآمدهای باشگاه قطع کرد. ما 400 تا 500 میلیون هوادار در دنیا داریم و تمرکز ما باید روی آنها باشد. با ادامه این مدل مدیریت، بارسا به یک میلان دیگر تبدیل خواهد شد.

یکی از کارهای خوب این مدیریت، تجدید قرارداد با نایکی در راستای بزرگ کردن برند بارسلونا بود. تا قبل از آن، فروش پیراهن درآمد بسیار کوچکی برای باشگاه به همراه داشت. امروزه اگر بارسا بخواهد یک شال هواداری به یک برزیلی بفروشد، این شال از 6 لایه واسطه عبور می‌کند تا در نهایت به مشتری اصلی برسد. سرمایه اصلی ما هواداران هستند نه واسطه‌ها. باید ارتباط مستقیم و بدون واسطه با آنها داشت.

من اعتقاد ندارم که حال لاماسیا خوب نیست اما معتقدم افراد درستی در این آکادمی گماشته نشده‌اند. در واقع آنها که بهترین افراد برای کار در رده‌های پایه بودند و خیلی خوب بارسا و مدلش را می‌شناختند، باشگاه را ترک کرده‌اند. شما باید بهترین مربیان را استخدام کنید آن هم برای پایین‌ترین رده سنی نه تیم اول. البته اگر می‌خواهید مطمئن شوید لاماسیا محصول باکیفیت تولید می‌کند. امروزه بسیاری از بازیکنان سابق تیم که اطلاعات و شناخت فوق العاده‌ای از بارسا دارند، نمی‌خواهند با مدیریت کنونی کار کنند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۹۳۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماندن یا رفتن ژاوی هیچ ربطی به من ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی چند هفته قبل اعلام کرده بود که دیگر تصمیم برای ادامه همکاری با بارسلونا ندارد و هر اتفاقی هم که رخ دهد در انتهای فصل جاری نیمکت این تیم را ترک خواهد کرد و به دوران حضورش در بارسا به عنوان مربی پایان خواهد داد.

از همون زمان اعلام شد که خوان لاپورتا و دیگر مدیران باشگاه بارسلونا در تلاش هستند تا مربی جوان را از تصمیمی که گرفته منصرف کند و در نهایت موفق به انجام این کار شدند و او را راضی کردند که فصل آینده هم در سمت سرمربی این تیم حضور داشته باشد.

سرمربی و رئیس بارسلونا روز گذشته در نشست خبری این تصمیم را به صورت رسمی به خبرنگاران و هواداران این تیم اعلام کردند و تباس ساعاتی بعد در پاسخ به سوالی در این باره به رسانه‌ها گفت:«ماندن ژاوی در بارسلونا تصمیمی است که این باشگاه گرفته است.

من روی چنین مسائلی تمرکز نمی‌کنم و به همین دلیل مهم نیست که آیا این اتفاق من را شگفت زده کرده است یا نه. در جایگاهی نیستم که درباره مربیان و کارهایی که انجام می‌دهند صحبت کنم. اگر لاپورتا معتقد است که این تصمیمی درست برای بارسلوناست و ژاوی خوشحال است، پس این بهترین تصمیم برای بارسا خواهد بود اما من نمی‌توانم در این باره نظر بدهم.»

دیگر خبرها

  • صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 0-0 مقابل میلان (2006/4/26) / فیلم
  • ماندن یا رفتن ژاوی هیچ ربطی به من ندارد!
  • خشم ژاوی پس از ماندن در بارسا؛ پولی نمی‌خواستم!
  • حضور ژاوی در بارسا یک فصل دیگر هم ادامه دارد
  • جدایی منتفی شد؛ ژاوی در بارسا می‌ماند!
  • دعوای عجیب مدیران بارسا: ژاوی باید اخراج شود
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • پاسخ بارسلونا به پی اس جی در مورد یامال
  • ژاوی نمی‌خواهد بازنده و سرافکنده از بارسا برود
  • قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود