Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا از اراک، « مجید موزونی » افزود: اغلب واحدهای مسکونی خالی استان مرکزی شخصی و تعاونی ساز هستند و افراد به منظور درآمد زایی و جنبه اقتصادی دربخش صنعت ساختمان اقدام به سرمایه گذاری کرده اند.
وی تصریح کرد: 22هزار و 10 واحد معادل 55 درصد منازل مسکونی خالی از سکنه استان مربوط به کلانشهر اراک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره عمران و بهسازی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی خاطرنشان کرد: 12 هزار و 489 تقاضای مسکن استان مربوط به اراک، 235 واحد آشتیان، یکهزار و 9 واحد تفرش، 2 هزار و 190 واحد شازند، هشت هزار و 813 واحد ساوه، یکهزار و 887 واحد خمین ، 760 واحد محلات، 819 واحد زرندیه و 636 واحد در کمیجان برآورد شده است.
موزونی افزود: استان مرکزی تا افق سال 1400 به 37 هزار و 171 واحد مسکونی ترای خانواده ها نیاز دارد.
وی اظهار داشت: پیش بینی می شود برای افق 1400 در اراک 15 هزار و 88 واحد، ساوه 12 هزار و 391 واحد، تفرش یکهزار و 138 واحد، خمین 2 هزار و 361 واحد، دلیجان 983 واحد، زرندیه یکهزار و 59 واحد، شازند 2 هزار و 258 واحد، کمیجان 730 واحد و محلات 900 واحد ساخته شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان مرکزی خانواده راه و شهرسازی استان صنعت مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۹۳۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۶۵ میلیون مگاوات برق در نیروگاه اتمی بوشهر

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، رضا بنازاده عصر دوشنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر با اشاره به اینکه نیروگاه اتمی بوشهر تاکنون بیش از ۶۵ میلیون مگاوات ساعت برق تولید کرده است گفت: این میزان تولید برق در مناطق مختلف کشور استفاده شده است.

رئیس بهره‌برداری نیروگاه اتمی بوشهر با اشاره به ساخت ۲ واحد نیروگاه اتمی در کنار واحد نخست نیروگاه اتمی بوشهر تصریح کرد: با تکمیل این واحدها ظرفیت تولید برق نیروگاه اتمی بوشهر سه برابر می‌شود.

وی ساخت سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر را اقدامی ارزشمند و راهبردی دانست و بیان کرد: با توجه به اهمیتی که این موضوع دارد ارمغان آور عمرانی و آبادانی در محدوده این شهر خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ۱۴۰۰واحد مسکونی برای مددجویان نهادهای حمایتی استان احداث شد
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی؛ طلسم ادامه دارد؟
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • ساوه میزبان آزمون کشوری درجه ایثار شد
  • تولید ۶۵ میلیون مگاوات برق در نیروگاه اتمی بوشهر
  • آغاز مرحله سوم طرح انتقال آب سد کمال صالح اراک
  • عملیات اجرایی کمربند جنوبی خط انتقال آب به اراک
  • آغاز عملیات اجرایی فاز ‌سوم طرح آبرسانی رینگ جنوبی اراک
  • آسیب دیدن منزل، نتیجه متصل نبودن به شبکه فاضلاب
  • فرونشست بخشی از یک ملک مسکونی