Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-25@15:39:40 GMT

قیمت ویزای اربعین 97 مشخص شد + جزئیات

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۹۳۸۳۰

قیمت ویزای اربعین 97 مشخص شد + جزئیات

دبیر ستاد اربعین گفت: در جلسه‌ای که امروز در بانک مرکزی با حضور مسئولان سازمان حج و زیارت برگزار شد قیمت ریالی ویزای اربعین مشخص شد.

شهریار حیدری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری آنا با اشاره به صدور ویزای اربعین با دلار تعادلی که در سامانه نیما قیمت‌گذاری شده است، گفت: در جلسه‌ای که امروز در بانک مرکزی با حضور مسئولان سازمان حج و زیارت برگزار شد قیمت ریالی ویزای اربعین مشخص گردید که روز شنبه رسماً اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دلار از چرخه اربعین خارج شده و مبنای تمام هزینه‌ها با دینار خواهد بود، گفت: قرار شد معادل 41 دلاری که باید برای صدور ویزای اربعین پرداخت شود تبدیل به قیمت دینار عراق شده و زائران اربعین معادل ریالی آن را پرداخت کنند.

دبیر ستاد اربعین خاطرنشان ساخت: سفارت عراق در جلسه‌ای که با مسئولان ستاد اربعین متشکل از نهادهای مسئول از جمله وزارت کشور، سازمان حج و زیارت و بانک مرکزی داشت موافقت کرد که هزینه ویزای اربعین مشخصاً با دینار محاسبه شود.

حیدری در خصوص افزایش هزینه‌های سفر اربعین هم گفت: تلاش‌هایی در حال انجام است تا با کاهش برخی هزینه‌ها از جمله بیمه و خدمات هلال احمر هزینه زائران اربعین کاهش یابد.

انتهای پیام/4076

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۹۳۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دینار عراق امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: قیمت صد دینار عراق امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۴,۳۳۰ تومان است که نسبت به روز گذشته ۲۵ تومان (۰.۵۷ درصد) کاهش یافته است. هر واحد صد دینار عراق، روز گذشته با قیمت ۴,۳۵۵ تومان معامله می‌شد.

امروز ۱۰۰ دینار عراق در بازار آزاد بر خلاف رشد قبلی با کاهش قیمت روبرو بوده است، بطوری که ۱۰۰ دینار عراق که در بازار آزاد دیروز به ۴,۳۵۵ تومان رسیده بود.

 امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۲۵ تومانی (۰.۵۸ درصد) به ۴,۳۳۰ رسید. بالاترین قیمت ۱۰۰ دینار عراق در ۲۴ ساعت گذشته ۴,۳۳۰ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۴,۳۳۰ تومان خرید و فروش می‌شد. قیمت فعلی ۱۰۰ دینار عراق نسبت به هفته گذشته ۲.۳۷ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد ۱۰۰ دینار عراق در شش ماه گذشته حدود ۱۰.۶ درصد افزایش یافته است.

tags # قیمت دینار عراق سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • صدور ویزای زائران حج تمتع در حال پیگیری است
  • ارز حج ۱۴۰۳ تأمین شد
  • هزینه ۸۰۰ میلیارد تومانی در حوزه زیرساخت های اربعین
  • قیمت دینار عراق امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • برای حج تمتع هیچ نماینده‌ای از مجلس اعزام نمی‌شود/ افزایش قیمت ارز نرخ حج را گران کرده است
  • نرخ دینار عراق، درهم امارات و سایر ارزها، امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سازوکار تعیین هزینه‌های قابل قبول مالیاتی مشخص شد
  • قیمت دینار عراق امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • اعلام تعداد زائران حج و پیگیری‌ برای ویزای عربستان