Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه افزود: پسر نکبتش محمدرضا شاه نیز هر جرم و جنایتی به او نسبت بدهند که درست است؛ او همجنس باز ، قمارباز، زناکار و حتی قاچاقچی مواد مخدر بوده است. ناطقان: سردار محمدرضا نقدی روز چهارشنبه در نشست هادیان سیاسی در مجتمع بعثت کرمانشاه افزود: با مروری به تمام انقلاب های دنیا از جمله انقلاب کمونیستی شوروی، انقلاب چین در زمان مائو و نیز انقلاب فرانسه می بینیم که بعد از رهبران اصلی جانشینان آنها راهشان را به طور کامل جدا کرده اند در حالی که رهبر معظم انقلاب به یک یک مواضع و اندیشه های بنیانگذار انقلاب پایبند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: رهبر انقلاب با افتخار خودش را پیرو رهبری امام خمینی (ره) می داند و مردم انقلابی نیز کلمه به کلمه صحیفه نور امام را چراغ راه خود قرار داده اند و از هیچ کدام از مواضع او شرمنده نیستند.
او توطئه های آمریکایی ها در به آشوب کشیدن منطقه بخصوص عراق و سوریه و نیز طرح جدایی کردستان را همه در راستای ایجاد سدی در برابر جمهوری اسلامی برای حفاظت از رژیم صهیونیستی عنوان کرد.
به گفته نقدی ، دشمنان با اینکه در داخل لبنان توطئه راه انداختند تا حزب الله را منزوی کنند اما پیروزی حزب الله در انتخابات داخلی لبنان سیلی محکمی به آنها زد.
وی به راه انداختن جنگ یمن و نیز طرح انتقال سفارت به بیت المقدس را از دیگر طرح های ورشکسته ای علیه جبهه مقاومت دانست.
او گفت: دشمنان در زمستان گذشته در هر شهری از ایران که آشوب به راه انداختند 100 برابرش مردم در دفاع از انقلاب به پا خاستند.
او به بروز مشکلاتی در کشور اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی قدرت رویارویی با مشکلات را دارد در حالی که در دنیای مجازی به گونه ای وانمود می شود که گویا انقلاب قدرتش را از دست داده است.
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه بیان داشت: دشمنان سعی می کنند مشکلات داخلی را چندین برابر بزرگتر نشان دهند به عنوان نمونه نارسایی هایی که در وضعیت معیشتی بروز کرده و یا اگر در گوشه ای از کشور انسان فاسدی که تحت تاثیر رسانه های خود اینهاست اگر به طفلی تجاوز کرده باشد ، خبرش را حین دستگیری، محاکمه و حتی صدور حکم تیتر روزنامه ها می کنند.
او افزود: بعد از اجرای حکم تازه می آیند موضوع را تحلیل می کنند و برای موضوع با اسلام و انقلاب نسبت برقرار می کنند.
به گفته نقدی ، در خود لندن و نیویورک روزانه 500 مورد از این تجاوزها اتفاق می افتد اما هیچ کدامش تیتر نمی شود.
وی همچنین از شیطنت رسانه های دشمنان در زمینه فساد اقتصادی داخل ایران انتقاد کرد و گفت: اینها فسادهای موردی را به صورت فساد سیستماتیک نشان می دهند.
او واقعیت انقلاب اسلامی را پر از خیر و برکت دانست و بیان داشت: این نظام پر از قله های خیر است و نعمت هایی نصیب ملت ایران شده است که پایان ندارد.
نقدی در ادامه با اشاره به تاریخ چند هزار ساله کشورمان اظهار کرد: چرا دشمنان انقلاب فقط می گویند تاریخ 2 هزار و 500 ساله در حالی که تاریخ ما به خیلی قبل تر از آن بر می گردد؟
به گفته او ، دلیل این موضوع ساخت سناریویی است که کوروش نامی را با یهود ارتباط دهند و بگویند ایرانیها با یهودیان رابطه خوبی دارند پس با صهیونیست ها هم باید خوب باشند.
او با اشاره به سلسله پادشاهی در ایران گفت: ببینید در پادشاهان در تاریخ ایران چقدر جنایت و ظلم کرده اند و مردم هیچ حق انتخابی نداشته اند وهمه چیز با زور شمشیر بوده است.
نقدی ادامه داد: در تاریخ ایران هیچگاه شاهان با سوادتر از بقیه مردم نبوده اند و اغلب حتی از اطرافیان خودشان نیز بی سواد تر بوده اند نمونه اش رضاخان بوده است که با بی سوادی کامل 20 سال حکومت کرد در حالی که در اطرافش این همه پزشک و مهندس و تحصیلکرده بودند.
او زور رضا شاه را برای مردم ضعیف دانست و گفت: زمانی که متجاوزان تهران را اشغال کردند این شخص سرش را پایین انداخت.
وی دلیل تسلط یونانیان بر ایرانی ها را به مدت 200 سال بعد از حمله اسکندر بی توجهی مردم به نظام شاهنشاهی خود به دلیل ظلم های فراوان آنها دانست.
او همچنین دلیل شکست ارتش بزرگ ساسانیان از سپاه کوچک اعراب پا برهنه را نیز همان حکومت غلط آنها بر مردم ایران و ایجاد نظام طبقاتی دانست.
نقدی در ادامه تاکید کرد: در طول تاریخ ایران هر شاهی که رفته است مردم جشن گرفته اند و آخرینش جشن مردم به خاطر رفتن رضا شاه و محمدرضا شاه پهلوی است.
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه در ادامه رویکرد شاهان ایرانی را فراری دادن دانشمندان عنوان کرد و گفت: ابن سینا مهترین آثارش را در تبعید و در زندان نوشت.
به گفته نقدی ، انقلاب اسلامی ما را از این سلسله نکبت بار نجات داد و گرنه همین رضاخان وقتی از کشور فرار کرد معادل هفت میلیارد دلار ثروتش بود به گونه ای که 64 هزار ملک از بهترین املاک کشور به نامش بود.
وی افزود: پسر نکبتش محمدرضا شاه نیز هر جرم و جنایتی به او نسبت بدهند که درست است؛ او همجنس باز ، قمارباز، زناکار و حتی قاچاقچی مواد مخدر بوده است.
نقدی ادامه داد: هر کسی که می خواسته درجه ارتشبدی بگیرد باید زنش را به حرمسرای شاه می فرستاد و این موضوع را مادر شاه و نیز خود فرح در خاطراتش نوشته است.
به گفته وی ، غلامرضا کیانپور وزیر دادگستری شاه فردی همجنس باز بوده که در مهمانی ها با لباس زنانه می رقصیده است.
او تاکید کرد: در زمان شاه رشوه به صورت آشکار و رومیزی بود و به صورت زیرمیزی نبود و هر کسی که می خواست در کشور صنعتی راه بیاندازد باید درصدی از کسب و کارش را به نام خاندان پهلوی می کرد.
نقدی ، اشرف پهلوی را قاچاقچی مواد مخدر دانست که با چمدان پر از هروئین در کشورهای مختلف دستگیر شده بود.
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه با اشاره به اینکه شاه 83 کاخ در ایران و سراسر جهان داشت گفت: اینها در شرایطی با پول بیت المال در ناز و نعمت بودند که مردم در فقر مطلق بودند به گونه ای که 70 درصد مردم در روستاهایی زندگی می کردند که فاقد آب لوله کشی ، مدرسه ، مخابرات و حتی راه بودند.
او افزود: مردم در زمان شاه نمی دانستند مسافرت یعنی چه؟!وی همه را به خواندن کتاب پشت پرده تخت طاووس نوشته مینو صمیمی دعوت کرد و گفت: وقتی دندان محمدرضا شاه درد می کرد و یا وقتی دستش می خارید برای او با هواپیمای خصوصی از سویس و انگلیس دندانپزشک و پماد می آوردند.
نقدی در خصوص ولیعهد جوان 18 ساله نیز گفت: این جوان هیچ کاره پول تو جیبی ماهیانه اش 600 هزار تومان معادل هزار و 450 سکه پهلوی بوده است در حالی که در همان زمان 2 هزار نفر از مردم در همدان و اراک به خاطر نداشتن ذغال از سرما مردند.
وی در پایان تاکید کرد: انقلاب به مردم ایران عظمت داد و باید از انقلاب دفاع کنیم چرا که در مردم سالاری و استقلال در اوجیم.
نقدی گفت: با افتخار باید از انقلاب دفاع کرد و به کوری چشم دشمنان به 40 سالگی انقلاب رسیدیم.
منبع: ایرنا برچسب ها: سردار نقدی ، محمدرضا شاه ، قاچاقچی مواد مخدر ، جنگ یمن

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سردار نقدی محمدرضا شاه قاچاقچی مواد مخدر جنگ یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۹۳۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز

به گزارش صدای ایران از اقتصاد ۱۰۰- بررسی جداول مربوط به بخش دوم لایحه بودجه دولت نشان می‌دهد که در بخش منابع و مصارف یارانه‌ها، مبلغ ۳۱۵ هزار میلیارد تومان برای پرداخت یارانه نقدی، معیشتی و کالابرگ الکترونیک و رقم ۱۴۳ هزار میلیارد تومان نیز برای یارانه نان تعیین شده است.

با توجه به جداول بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳، جمع منابع و مصارف تبصره ۸ لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ که همان تبصره مربوط به هدفمندسازی یارانه‌ها است، برابر ۷۵۸ هزار میلیارد تومان تعریف شده است.

با توجه به جدول زیر رقم ۳۱۵ هزار میلیارد تومان برای پرداخت یارانه نقدی، معیشتی و کالابرگ الکترونیک در نظر گرفته شده است. همچنین ۱۴۳ هزار میلیارد تومان نیز برای یارانه نان تعیین شده است.

در بخش درآمد‌ها نیز قرار است ۳۰۰ هزار میلیارد تومان از منابع هدفمندسازی یارانه‌ها از محل فروش صادراتی فرآورده‌های نفتی، ۲۷۵ همت از محل فروش داخلی گاز طبیعی و ۱۲۰ همت از محل فروش داخلی فرآورده‌های نفتی پیش‌بینی شده است. /تسنیم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام اینکه سومین مرحله از واریز یارانه مضاعف طرح فجرانه ۲۰ فروردین انجام می‌شود، گفت: در ۲ نوبت اجرای این طرح، بیش از ۷۸ هزار میلیارد به سمت سفره غذایی مردم هدایت شده است و ۸۷ درصد مردم در نوبت اول از این طرح استقبال کردند.

در ۲ نوبت اجرای این طرح، بیش از ۷۸ هزار میلیارد به سمت سفره غذایی مردم هدایت شده است و ۸۷ درصد مردم در نوبت اول از این طرح استقبال کردند.

سید رضا یحیوی درباره اجرای طرح فجرانه (کالابرگ الکترونیکی) اظهار داشت: مرحله سوم طرح فجرانه از بیستم فروردین ماه آغاز می‌شود و مردم تا ۱۸ فروردین فرصت دارند که از اعتبار یارانه مضاعف ماه گذشته خود استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه در اسفندماه استقبال خوبی از فرایند خرید از فروشگاه‌های اینترنتی با استفاده از کالابرگ انجام شد، افزود: مردم با استفاده از فروشگاه‌های متصل به طرح کالابرگ الکترونیکی خرید‌های خود را از اسنپ مارکت و دیجی کالا به‌راحتی انجام دادند و بسته خود را از طریق پیک در منزل خود تحویل گرفتند.

مشاور معاون وزیر رفاه اجتماعی درباره میزان استقبال از طرح فجرانه کالابرگ گفت: در دوره نخست وازیر طرح فجرانه کالابرگ بیش از ۸۷ درصد مردم از یارانه مضاعف استفاده کردند. در مرحله بعدی که مربوط به اسفند ماه بود این مشارکت به ۷۵ درصد رسید که دلیل کاهش آن نیز این بود که مردم درگیر خرید نوروز و سفر‌های نوروزی بودند.

یحیوی تاکید کرد: در این مدت استقبال دهک‌های یک تا سه درآمدی جامعه از این طرح، به بیش از ۸۸ درصد رسیده که نشان می‌دهد دولت سیزدهم به اهداف خود که ارتقا امنیت غذایی دهک‌های درآمدی پایین بوده جامع عمل پوشانده است.

وی با تاکید بر اینکه زمانی که از استقبال ۹۰ درصدی مردم از یک طرح صحبت می‌کنیم؛ یعنی توسعه طرح عالی بوده و دسترسی مردم به فروشگاه تا سطح روستا‌ها امکان‌پذیر بوده، تصریح کرد: در آخرین آمار مربوط به ۵۲ روز نخست طرح فجرانه، بیش از ۱۸ هزار میلیارد تومان توسط دولت در قالب یارانه و بیش از ۶۰ هزار میلیارد تومان آورده مردم را تشکیل داده که به این واسطه ۷۸ هزار میلیارد تومان در ۵۲ روز به سمت سفره غذایی مردم روانه شده و در کنار آن تولید داخل رونق گرفته و کارخانه‌جات غذایی هم توانسته‌اند تولید خود را افزایش دهند.

مشاور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: علاوه بر این رفتار اقتصادی و اجتماعی مردم و صاحبان فروشگاه‌ها نسبت به خرید اعتباری شکل گرفته است که این مهم نیز از دستاورد‌های دولت است.

یحیوی گفت: طرح فجرانه یک طرح سه ماهه است که دولت منابع خود را برای همین سه ماه تامین کرده است، اگر قرار باشد این مسیر ادامه پیدا کند، حتما در دولت مطرح و پس از آن اعلام می‌شود تا مردم در جریان آن قرار بگیرند.

مرحله جدید و بزرگ طرح ملی کالابرگ الکترونیکی با عنوان «طرح فجرانه» در راستای حمایت مضاعف از سبد غذایی خانوار یارانه‌بگیر با اولویت خانوار دهک‌های پایین جامعه (اول تا هفتم) همزمان با چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از ۱۷ بهمن‌ماه آغاز و تا ۱۷ اردیبهشت‌ماه امسال ادامه خواهد داشت. در این طرح اعتبار خرید ۱۱ قلم کالای اساسی از ۱۲۰ هزار تومان به ۲۲۰ هزار تومان افزایش خواهد یافت.

۱۱ قلم کالای اساسی شامل گوشت مرغ، گوشت قرمز، برنج، روغن، ماکارونی، شیر، پنیر، ماست، قند و شکر، تخم‌مرغ و حبوبات و با قیمت‌های مبنای سال ۱۴۰۱ است که مابه‌التفاوت قیمت‌ها با قیمت روز (۱۴۰۲) از محل یارانه جدید دولت تأمین خواهد شد.

قیمت روز سبد مشتمل بر ١١ قلم، ۷۴۳ هزار و ۷۵۰ تومان بوده که خانوار دهک‌های اول تا هفتم درآمدی در صورت خرید بسته می‌بایست قیمت سال ۱۴۰۱ را به مبلغ ۵۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان پرداخت کنند و مابه‌التفاوت آن تا قیمت روز به مبلغ ۲۲۰ هزار و ۴۵۰ تومان از محل اعتبار جدید دولت تأمین می‌شود.

در طرح جدید شرط ۲۰۰ هزار تومان خرید از یارانه حذف شده و اعتبار تشویقی (۲۲۰ هزار تومانی) علاوه بر یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزارتومانی فعلی بوده و خانوار یارانه‌بگیر به‌صورت مجزا یارانه نقدی خود را ماهانه دریافت خواهند کرد. مبلغ حمایتی دولت به‌صورت اعتبار در حساب سرپرست خانوار تخصیص یافته و در زمان خرید و متناسب با میزان خرید مصرف می‌شود. خانوار می‌تواند اقلام طرح را در سقف وزنی و کالایی تعریف شده خرید کنند.

متقاضیان استفاده از کالابرگ الکترونیکی می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های طرف قرارداد شبکه ملّی اعتبار (۲۱۰ هزار فروشگاه خُرد و فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق‌کوروش، جانبو، هفت، دیلی‌مارکت، گندم، هایپرفامیلی، وال‌مارکت، محسن، مینومارت، ترقی و فروشگاه‌های اینترنتی اسنپ مارکت و دیجی کالا) نسبت به خرید اقلام اساسی اقدام کنند. /خبرآنلاین

یارانه نقدی جدید برای یارانه بگیران دهک ۱ تا ۷

یحیوی با بیان اینکه طرح فجرانه الکترونیک طی سه دوره و از ۱۸ هر ماه اجرا می‌شود، گفت: خانوار‌ها بدانند می‌توانند خرید خود را براساس این طرح از هجدهم تا پایان روز هفدهم ماه بعد خرید کنند.

مشاور معاون امور رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک نیز با استقبال زیادی روبرو بوده است، گفت: بیش از ۴۴ هزار میلیارد تومان منابع به روی سفره مردم نشسته و به عبارتی خانوار‌ها مشمول استفاده از آن هستند. علاوه بر آن، کارخانجات مواد غذایی نیز رونق پیدا کرده و با این طرح جلوی نقدینگی گرفته شده است.

یحیوی با اشاره به اجرای طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک که از ۱۸ بهمن‌ماه و در آستانه دهه فجر آغاز شد، بیان کرد: در طرح فجرانه الکترونیک سبد ۱۱ قلمی برای تأمین حداقل کالری، پروتئین، ریزمغذی و ویتامین‌های لازم برای هر فرد شامل گوشت مرغ، گوشت قرمز، برنج، روغن، ماکارونی، شیر، پنیر، ماست، قند و شکر، تخم‌مرغ و حبوبات با قیمت‌های مبنای سال ۱۴۰۱ انتخاب شده و مابه‌التفاوت آن قیمت‌ها با قیمت روز (۱۴۰۲) از محل یارانه جدید دولت تأمین خواهد شد.

به عبارتی قیمت روز سبد مشتمل بر ۱۱ قلم ۷۴۳ هزار و ۷۵۰ تومان بوده که خانوار دهک‌های اول تا هفتم در صورت خرید بسته باید قیمت سال ۱۴۰۱ را به مبلغ ۵۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان از جیب خود پرداخت کنند و مابه‌التفاوت آن تا قیمت روز به مبلغ ۲۲۰ هزار و ۴۵۰ تومان است که از محل اعتبار جدید دولت تامین می‌شود. با این حساب یک خانواده ۴ نفره مجموعا با یارانه نقدی و یارانه تشویقی مبلغ ۲ میلیون و ۴۸۰ هزارتومان در روز‌های آینده دریافت خواهند کرد.

به گفته وی، از زمان اجرای طرح فجرانه دولت بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان منابع صرف کرده که این رقم همان اعتبار تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی است.

مشاور معاون امور رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه دولت همزمان با شروع ماه مبارک رمضان، مرحله دوم طرح فجرانه را از ۱۸ اسفندماه اجرا می‌کند، توضیح داد: در طرح فجرانه هر کالا اعتبار خاص خودش را دارد.

استعلام یارانه نقدی تشویقی عید فطر با این کد دستوری

مردم آزاد هستند از هر برندی خرید کنند. اما خانوار‌ها آگاه باشند که در این طرح باید خودشان قیمت مبنای سبد را پرداخت کنند که برای جذب این ۲۲۰ هزار تومان باید کل سبد را خریداری کنند.

یحیوی با بیان اینکه طرح فجرانه الکترونیک طی سه دوره و از ۱۸ هر ماه اجرا می‌شود، گفت: خانوار‌ها بدانند می‌توانند خرید خود را براساس این طرح از هجدهم تا پایان روز هفدهم ماه بعد خرید کنند.

وی در پاسخ به سوالی درخصوص ایجاد صف‌های طولانی و تخلف برخی فروشگاه و راندن مردم به حاشیه شهر برای خرید و استفاده از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک، ادامه داد: در ابتدای اجرای طرح، سوء استفاده و تخلفاتی صورت گرفت و چندین فروشگاه تخلف کردند که طی سه روز ابتدایی اجرای طرح، این فروشگاه‌ها شناسایی و مسدود شدند و امکان فروش کالابرگ از آنها گرفته شد.

به گفته یحیوی، در حال حاضر در این طرح ۲۱۰ هزار فروشگاه و دو فروشگاه بزرگ اینترنتی همچون اسنپ مارکت و دیجی کالا متصل به شبکه هستند که خدمات کالابرگی ارائه می‌دهند.

مشاور معاون امور رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در طرح فجرانه ۴۴ هزار میلیارد تومان کالا خرید شده است، گفت: برخی فروشگاه‌ها تخلفاتی داشتند؛ به طور مثال مردم را مجبور به خرید از برند خاصی می‌کردند که این موضوعات تخلف است و خانوار‌ها با شماره‌گیری ۱۲۴ وزارت صمت می‌توانند آن را گزارش کنند. در صورت گرانفروشی نیز شهروندان باید تخلف فروشگاه را به سازمان تعزیرات گزارش دهند.

دیگر خبرها

  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی این ماه همراه با سورپرایز
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز
  • تصویر دیده نشده از محمدرضا شجریان
  • تصاویر دیده نشده از محمدرضا شجریان/ عکس
  • فیلم/ توصیه رهبر انقلاب به مردم ایران
  • ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • خدمت به خانواده شهدا جزو وظایف اصلی مسوولان است
  • قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد
  • کاهش مصرف پلاستیک به سلامت مردم و حفظ محیط زیست کمک می‌کند