Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از زندانیان زندان رجایی شهر که به جرم قتل و بامحکومیت قصاص نفس درحین تحمل حبس است در آزمون کارشناسی ارشدشرکت کردوبا قبولی در آزمون، دانشجوی رشته مهندسی پزشکی دانشگاه تربیت مدرس شد.  به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان تهران؛ مدیر کل زندان‌های استان با اعلام این خبر ضمن تاکید بر این مطلب که زندان‌ها در جمهوری اسلامی نشان داده است که بستر اصلاح و تربیت و رشد و بالندگی می‌باشد؛ انگیزه درونی و امیدبه زندگی این مددجو را ستودنی دانست و گفت::علی رغم هجمه‌های معاندین و معارضین خارج و داخل کشور در حوزه قوه قضائیه و بالاخص زندان‌ها که پایانی نداشته و ندارد شاهد بودن اینگونه فعالیت‌ها و موفقیت‌های تربیتی و آموزشی توسط مددجویان در زندان‌ها می‌تواند پاسخ خوبی به بوق‌ها و کرنا‌های به ظاهر حقوق بشری آنان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مصطفی محبی در ادامه افزود: علاوه بر مددجوی مذکور دو تن از مددجویان زندان‌های استان نیز در دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد رشته حقوق پذیرفته شده اند.

مددجو آ. ع. از مددجویان زندان رجایی شهر که به جرم قتل و با محکومیت قصاص نفس در حین تحمل ۵ سال حبس در آزمون کارشناسی ارشد ۹۷ شرکت نمود و با قبولی در آزمون، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مهندسی پزشکی دانشگاه تربیت مدرس شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اخبار حوادث قتل عمد دستگیر سازمان زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۹۴۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام شیوه پذیرش رشته علوم آزمایشگاهی در آزمون کاردانی به کارشناسی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ سازمان سنجش اعلام کرد: به اطلاع داوطلبان رشته علوم آزمایشگاهی آزمون کاردانی به کارشناسی می‌رساند، براساس مصوبه سی و هفتمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو، از سال ۱۴۰۳ و بعد از آن، پذیرش دانشجو در رشته علوم آزمایشگاهی آزمون کاردانی به کارشناسی، به صورت صرفاً براساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) انجام می‌شود.
رشته علوم آزمایشگاهی یک رشته عملی است که لازم است دانشجو به دروس شیمی و زیست‌شناسی علاقه‌مند باشد. گفتنی است که رشته علوم آزمایشگاهی در کشور تا مقطع دکترای تخصصی (PHD) در گرایش‌های مختلف علوم آزمایشگاهی به صورت ناپیوسته دانشجو می‌پذیرد

دیگر خبرها

  • ۴۶۷ زندانی در کردستان مشمول ارفاقات قانونی شدند
  • بخشش ۵۸ نفر از محکومان به قصاص در تهران طی سال ۱۴۰۲
  • بخشش ۵۸ نفر از محکومان به قصاص در تهران طی سال ۱۴۰۲/ آزادی ۸ زندانی در روز آخرسال
  • آزادی یک زندانی محکوم به پرداخت دیه پس از ۱۱ سال
  • جزییات ثبت‌نام‌ در نوبت دوم کنکور سراسری‌ سال‌ ۱۴۰۳
  • جزییات ثبت‌نام‌ نوبت دوم کنکور سراسری‌ ۱۴۰۳ اعلام شد
  • جزییات ثبت‌نام‌ در نوبت دوم کنکور سال‌ ۱۴۰۳ اعلام شد
  • جزئیات ثبت‌نام در نوبت دوم کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • جزییات ثبت‌نام‌ در نوبت دوم کنکور سراسری‌ سال‌ ۱۴۰۳ اعلام شد
  • اعلام شیوه پذیرش رشته علوم آزمایشگاهی در آزمون کاردانی به کارشناسی