Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه حفر چاه ژرف جهت دستیابی به آب در منطقه سیستان تاکنون نتایج مثبتی را به دنبال داشته، گفت: وزارت نیرو از ابتدا مخالف اجرای این طرح بود و البته ما از علت این مخالفت بی‌اطلاع هستیم. ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱ استانها سیستان و بلوچستان نظرات

حسینعلی شهریاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: در گفت‌وگویی که با معاون علمی و فناوری رئیس‌ جمهور داشتیم، ایشان با اشاره به فعالیت مطلوب دکل حفاری مستقر در محدوده شهرستان زابل جهت حفر چاه ژرف، اعلام کرد در این زمینه به نتایج خوبی دست یافته‌ایم و آب اکتشافی مناسب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تاکنون حدود 2500 متر حفاری توسط دکل مستقر در منطقه سیستان انجام شده و برنامه بر این بود این چاه ژرف در صورت تامین اعتبار تا عمق 3000 متر پیش برود، اضافه کرد: دکتر ستاری تاکید داشت آب اکتشافی از این چاه ژرف آب مناسبی بوده و ظاهراً جاری و تجدیدپذیر است؛ مقدار آبدهی آن نیز کافی و مناسب است اما باید چاه‌های دیگری در نقاط مختلف سیستان حفر شود که به نتایج دقیق و قاطع دست پیدا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: چاه ژرف فعلی یک نمونه مطالعاتی بوده و در صورتی که نظر بر ادامه تمرکز روی این بحث باشد باید چند چاه مطالعاتی و اکتشافی دیگر در سایر نقاط منطقه سیستان حفر شود.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزارت نیرو از ابتدا مخالف اجرای این طرح بود و البته ما از علت این مخالفت بی‌اطلاع هستیم و این موضوع باید از مسئولان این وزارتخانه پیگیری شود.

شهریاری اظهار داشت: نمایندگان استان و کارشناسانی که تاکنون در زمینه معضل آب در منطقه سیستان و دیگر نقاط سیستان و بلوچستان با آنها مشورت داشتم اعتقاد دارند نسخه نهایی حل مشکل آب استان با انتقال آب از دریای عمان قابل حل است؛ بنابراین در این زمینه با جدیت در مجلس پیگیر هستیم تا این پروژه مهم اجرایی شود.

انتهای پیام/

R7843/P4001/S6,65/CT15

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۹۴۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون آموزشی وزارت بهداشت خبر داد؛ زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی

به گزارش وزارت بهداشت، ابوالفضل باقری فرد درباره برگزاری پنجاه و یکمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی گفت: در این آزمون ۵۲ درصد شرکت کنندگان خانم هستند که در ۲۵ رشته تخصصی رقابت کردند.

وی با بیان اینکه نتایج اولیه آزمون در نیمه دوم خرداد اعلام خواهد شد، خاطر نشان کرد: کارنامه حاوی نمره و رتبه داوطلبان آزمون دستیاری پزشکی تا یک ماه بعد از آزمون در اختیار داوطلبان قرار می گیرد تا بتوانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

معاون آموزشی وزارت بهداشت، تغییرات در برنامه دستیاری را موجب بهبود مشارکت خواند و تصریح کرد: امسال تغییراتی در برنامه دستیاری ایجاد کردیم تا موجب افزایش انگیزه در دستیاران شود که از مهمترین آن می‌توان به افزایش دستمزد دستیاران، کاهش شیفت های کاری اشاره کرد و اقدامات دیگری که در حال برنامه ریزی است.

باقری فرد افزود: امسال با مصوبه وزارت بهداشت، در بعضی از رشته های مورد نیاز کشور مانند جراحی قلب، جراحی قفسه صدری، جراحی کودکان افراد هم در مقطع تخصص و هم فوق تخصص می توانند وارد رشته شوند. سال گذشته تعداد زیادی از صندلی های خالی با همین شیوه تکمیل شد و امسال نیز این اقدام صورت خواهد گرفت.

پنجاه و یکمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در دانشگاه‌های علوم پزشکی اراک، شهرکرد، اردبیل، شیراز، ارومیه، کرمان، اصفهان، کرمانشاه، اهواز، گلستان، بندرعباس، گیلان، بوشهر، لرستان، بیرجند، مشهد، تبریز، مازندران، همدان، زاهدان، شهیدصدوقی یزد، سمنان، قزوین، کاشان، کردستان، قم و دانشگاه‌های علوم پزشکی شهر تهران با بیش از ۱۲ هزار داوطلب برگزار شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • برگزاری مناظره علمی پیرامون لایحه عفاف و حجاب در مشهد
  • اجرای پروژه فیبرنوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • عباس آخوندی: هر طرحی که در منطقه بر مبنای حذف قدرت‌های جهانی ارائه شود، از همان ابتدا با شکست مواجه خواهد شد
  • ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • معاون آموزشی وزارت بهداشت خبر داد؛ زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی
  • ذکی زاده: امنا مخالف دیکته شدن ریاست مجلس از سوی جریانات بیرونی است/ همه نمایندگان باید در اداره مجلس نقش داشته باشند
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می‌شود
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می شود
  • لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • نماینده مجلس: احساس عدم امنیت مردم سیستان و بلوچستان را زجر می‌دهد