Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مریم رشتچی مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ایجرود گفت: ساماندهی دقیق نیروی انسانی در پایه دوازدهم برای سال تحصیلی 98-1397 الزامی است.  مریم رشتچی در چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ایجرود گفت: امسال به خاطر استقرار پایه دوازدهم شرایط خاصی در آموزش و پرورش حاکم شده و از این به بعد هنرستان ها به صورت سه ساله ادامه کار خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تکمیل استقرار پایه های طرح 3_3_6 در طول سال تحصیلی جاری افزود: در پایه دوازدهم 35 ساعت تدریس ایجاد شده و این نیاز به نیروی انسانی بیشتر دارد و باید برنامه ریزی های دقیق در این صورت انجام پذیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با یادآوری تاکید استاندار زنجان در خصوص شفاف سازی استقرار پایه دوازدهم و شرایط خاص آموزش و پرورش اظهار داشت: طبق تفویض اختیار صورت گرفته از استان به مناطق, بحث ساماندهی نیروی انسانی به بهترین شکل صورت خواهد گرفت.

رشتچی با اشاره به گزارش پروژه مهر شهرستان ایجرود خاطر نشان ساخت: امسال کمترین چالش را در حوزه ساماندهی نیروی انسانی در شهرستان ایجرود داریم.

رئیس دستگاه تعلیم و تربیت استان ارتقای کیفیت آموزشی کانون ها و پژوهش سراها را با ساماندهی درست و بهینه نیروی انسانی امکان پذیر خواند.

گفتنی است در این جلسه محمود شهبازی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان نیز به تشریح فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در حوزه پروژه مهر در استان پرداخت.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شورای آموزش و پرورش مدیرکل آموزش و پرورش چهارمین جلسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۹۴۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۹۵۰ نفر در دوره‌های مختلف تحصیلی سوادآموزی بوشهر جذب شده‌اند

میلاد حبیبی نیا در نشست شورای معاونین و روسای آموزش و پرورش استان در شهرستان عسلویه عنوان کرد: مسئول اصلی سوادآموزی در شهرستان‌ها و مناطق شخص مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق هستند.

وی تاکید کرد: لذا می‌بایست با بکارگیری تمام ظرفیت‌های موجود در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های سوادآموزی اقدامات لازم را به منصه ظهور بگذارند. 

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ضمن ارائه گزارشی از وضعیت جذب و پوشش افراد کم سواد و محروم از سواد در سال ۱۴۰۲، بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۹۵۰ نفر در دوره‌های مختلفی تحصیلی سوادآموزی جذب شده اند.

حبیبی نیا به بررسی وضعیت عملکردی شهرستان‌ها و مناطق در خصوص تحقق حجم ابلاغی از سوی سازمان نهضت سوادآموزی پرداخت و اظهار کرد: در سال گذشته؛ شهرستان‌ها و مناطق دیر، سعدآباد، دشتستان، بوشهر و گناوه بیشترین درصد عملکرد را در خصوص تحقق حجم ابلاغی در زمینه جذب و پوشش افراد کم سواد و محروم از سواد در طرح‌های آموزشی حوزه سوادآموزی داشته اند.

عضو شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان ضمن اشاره به ضرورت همگامی تمامی ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق در جهت تحقق اهداف و برنامه‌های سوادآموزی، خاطر نشان کرد: ترسیم چشم‌انداز این اداره کل برای رسیدن به استان عاری از بی سواد و محروم از سواد در افق ۱۴۰۴ منوط به همراستایی و تلاش مضاعف همه ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید اعلام شد
  • لزوم تربیت نیروی متخصص مورد نیاز خراسان شمالی توسط دانشگاه‌ها
  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • طرح جدید آموزش و پرورش ؛ کدام مدارس از 10 شهریور باز می شوند ؟
  • آیا امسال سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور آغاز می شود؟!
  • امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • زمان آغاز سال تحصیلی 1403 مشخص شد | امسال مدارس کی باز می‌شوند؟
  • جذب ۳ هزار نیروی دبیری در خراسان رضوی در سال جاری
  • بیش از ۹۵۰ نفر در دوره‌های مختلف تحصیلی سوادآموزی بوشهر جذب شده‌اند