Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@15:54:09 GMT

حوزه درمان به هیچ عنوان غفلت پذیر نیست

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۹۵۰۶۴

حوزه درمان به هیچ عنوان غفلت پذیر نیست

به گزالرش خبرگزاری مهر و به نقل از استانداری زنجان، اسدالله درویش امیری در دیدار رئیس، معاونین و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان، با اشاره شرایط خاص اقتصادی بوجود آمده در کشور، افزود: در شرایطی که کشور با تنگناها و محدودیت های منابع مالی مواجه شده است، حتی اگر پرداخت هزینه ها و مطالبات نیروی انسانی و جامعه پزشکی به تعویق بیفتد، باز هم باید تامین دارو و تجهیزات پزشکی و درمانی را در اولویت قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حوزه درمان و مباحث مرتبط با سلامت مردم به هیچ عنوان غفلت پذیر نیست، افزود: اگر بیماری بدلیل نبود ملزومات جراحی و تجهیزات پزشکی از دریافت خدمات بازبماند موجب سرافکندگی جامعه پزشکی و حوزه درمان است لذا حتی با به تعویق انداختن سایر مطالبات و هزینه های این بخش، نمی توان تامین دارو و تجهیزات پزشکی و درمانی را به تعویق انداخت.

درویش امیری جلب مشارکت مردم در تامین بخشی از خدمات دارویی و حوزه درمان را از دیگر راهکارهای جبران محدودیت های مالی در حوزه بهداشت و درمان عنوان کرد و گفت: پزشکان نیز باید با تجویز مقدار متناسبی از داروها در این زمینه مشارکت نماید، به گونه‌ای که بیماران پس از گذراندن بیماری، داروی کمتری در دست داشته باشند.

استاندار زنجان طرح تحول نظام سلامت را یکی از اقدامات ارزشمند ارائه شده در کشور دانست و گفت: در ابتدا بر اساس طرح تحول نظام سلامت بنا بود تمامی خدمات بهداشتی و درمانی بصورت رایگان به مردم ارائه شود ولی با بوجود آمدن شرایط دشوار اقتصادی در کشور، بخشی از هزینه ها باید با مشارکت مردم تامین شود که همین دوگانگی، اثرات نامطلوب اجتماعی و مدیریتی و نارضایتی عمومی را بدنبال خواهد داشت.

وی بخشی از مشکلات موجود در جامعه امروز را ناشی از نگرش ها و عملکرد های غیراصولی و خارج از برنامه‌ در گذشته دانست و ابراز امیدواری کرد با صرفه جویی در منابع محدود موجود در کشور، به فکر نیازها و مطالبات آیندگان در کشور هم باشیم.

کد خبر 4401639

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار زنجان اسدالله درویش امیری حوزه بهداشت و درمان مردم علیه احتکار کرمانشاه بوشهر خبرگزاری مهر ماه محرم گرگان مشهد شهرکرد شیراز بیرجند یاسوج مجلس شورای اسلامی خرم آباد احتکار خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۹۵۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون صورت می‌پذیرد، گفت: خدمات‌رسانی شایسته به مردم از راهبردهای مهم پلیس در تحقق پلیس جامعه محور به شمار می‌رود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از پلیس مرکزی، سردار هادی رفیعی‌کیا در جلسه شور فرماندهی انتظامی استان مرکزی در شهرستان محلات اظهار کرد: بی‌تردید اصلی‌ترین رسالت فراجا و سایر نهادهای امنیتی چیزی جز این نیست که همواره با تمام توان خود در مقابل توطئه‌های دشمن ایستاده و در بستر فرهنگ جهادی، در خنثی‌سازی نقشه‌های شوم و پلید دشمن، نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

وی با اشاره به اینکه خدمتگزاری بی منت به مردم افتخار پلیس در ارائه خدمات مطلوب به شمار می‌رود، افزود: رضایتمندی شهروندان دغدغه پلیس در ارتقا سطح خدمت رسانی در جامعه است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه عزم و اراده پلیس برای ارتقا امنیت مردم و کشور جدی است تصریح کرد: پلیس تا پای جان برای حفظ امنیت و آرامش شهروندان ایستاده و از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کند.

سردار رفیعی‌کیا با قدردانی از مردم استان در اجرای طرح نور و حمایت‌های مردمی در این طرح خاطر نشان کرد: مردم همواره پشتیبان پلیس در اجرای مأموریت‌های خود بوده و هستند و این همکاری و همراهی مهمترین عامل موفقیت پلیس در تأمین امنیت در جامعه به شمار می‌رود.

وی با تأکید بر اینکه طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون صورت می‌پذیرد، گفت: خدمات‌رسانی شایسته به مردم از راهبردهای مهم پلیس در تحقق پلیس جامعه محور به شمار می‌رود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با تأکید بر ضرورت حضور همه دستگاه‌ها در اجرای طرح نور اضافه کرد: اجرای طرح نور در راستای ایجاد سلامت اجتماعی و فرهنگی و آرامش و امنیت اخلاقی با همراهی خوب شهروندان در حال اجراست.

کد خبر 747927

دیگر خبرها

  • رئیس جامعه دندانپزشکی ایران : هزینه‌های دندانپزشکی گران نیست ؛ درآمد مردم کم است
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • هزینه های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ
  • «هزینه‌های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است»
  • رشته‌های عفونی و خون متقاضی کمتری دارند/ شاهد گسترش مصرف سیگار هستیم
  • اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • پیشگیری از تحمیل هزینه‌های جانبی به جامعه با تجهیز خانه‌های بهداشت
  • ایجاد ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در دولت سیزدهم
  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است