Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-01@03:17:27 GMT

باز هم تهرانی ها حماسه آفریدند

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۹۵۲۱۹

باز هم تهرانی ها حماسه آفریدند

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز به نقل از ایسنا، مدیرکل کمیته امداد استان تهران گزارشی از آمار اولیه کمک‌های مردمی به جشن عاطفه ها ارائه کرد.


حمیدرضا شیران، مدیر کل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها در تاریخ چهارشنبه ۱۴ شهریورماه آغاز شده و تا پایان مهرماه ادامه دارد، گفت:مرحله دوم جشن عاطفه ها ۱۱ مهرماه سال جاری در مدارس برگزار می شودکه در این روز کمک های نقدی و غیرنقدی دانش آموزان دریافت و به دانش آموزان نیازمند اهدا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل کمیته امداد استان تهران یادآور شد: خیران می توانند در جشن عاطفه ها کمک های غیر نقدی خودرا شامل لوازم التحریر و پوشاک و کمک های نقدی خود رابه پایگاه های کمیته امداد سراسر استان تهران اهدا کنند.



شیران گفت: مردم نوع دوست استان تهران در مرحله اول جشن عاطفه ها یک میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند کمک کردند که این کمک ها ادامه دارد و مبلغ ذکر شده آمار اولیه جشن عاطفه ها در استان تهران است.



وی به دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت اشاره و بیان کرد: در حال حاضر ۱۱ هزار و ۳۳۴ دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی و یک هزار و ۹۳۳ دانشجو در استان تهران از خدمات تحصیلی و آموزشی کمیته امداد بهره مند می شوند.


شیران ضمن تشکر از همراهی خیران و نیکوکاران در کمک به نیازمندان گفت: خیران می توانند از طریق سامانه تلفنی ۷۳۵۵ و درج عدد ۱۶، سامانه نیکوکاری #۰۲۱*۸۸۷۷*، اپلیکیشن های سنا، بله، سکه، آپ و دستگاه های خودپرداز بانک ها و همچنین مراجعه به سایت امداد به نشانی www.emdad.ir کمک های خود را به جشن عاطفه ها پرداخت کنند.

 

 

10101

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: حماسه جشن عاطفه تهران کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۹۵۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد

ابراهیم ابراهیمی رئیس کمیته امداد سردشت بشاگرد گفت: ۵۰۰ کیسه آرد به ارزش بیش از ۵۰ میلیون تومان از محل کفارات جمع آوری شده در روز عید فطر امسال تهیه و بین مددجویان بخش گافر و پارامون توزیع شد.

وی افزود: اکنون هزار و ۶۵۰ خانوار در سردشت از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ اول شدند
  • مقام نخست دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ آزاد کشور
  • تداوم طرح«بازی یادگیری»در استان تهران/‏تأمین مسکن معلمان بررسی شد
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند