Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > فوتبال - همشهری آنلاین:
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از مسئولان فوتبالی خواست مانع آن چه حملات سیستماتیک خواند شوند. وی همچنین خواهان حل مشکل سردار آزمون شد.

به گزارش ایسنا، کارلوس کی‌روش پس از برگزاری دیدار برابر ازبکستان گفت: می‌دانم که به صورت رسمی سرمربی تیم ملی ایران نیستم، ولی به عنوان یک مربی وظیفه خود می‌دانم که توجه رییس فدراسیون فوتبال، اعضای هیات رییسه فدراسیون و مسوولان ورزش را به این مساله جلب کنم که ما می‌بایست بر حملاتی که به صورت سیستماتیک به سمت تیم ملی انجام می شود، نقطه پایانی را بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه تاکید کرد: می‌بایست جلوی این گونه حملات سیستماتیک هم‌اکنون گرفته شود و من یک‌بار دیگر از ریاست و اعضای فدراسیون درخواست می کنم که از این‌گونه حملات و صحبت‌ها که در تلاش هستند میان نسل جوان ما به صورت سیستماتیک تفرقه بیاندازند جلوگیری کنند. همه مطلع هستیم که در شرایط دشواری نه تنها در تیم ملی بلکه در کشور هستیم و ما نیازی به این‌گونه صحبت‌های زشت و تمسخرآمیز نداریم و دقیقا در لحظه‌ای که نیاز به اتحاد بیش‌تر و در کنار هم بودن بیش‌تری داریم نباید این‌گونه صحبت‌ها و حرف‌ها مطرح بشود.

کی‌روش بیان کرد: مطرح کردن این‌گونه صحبت‌ها به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست و هدف آن بازیکنان تیم ملی و خود تیم ملی فوتبال است که به هیچ عنوان قابل قبول و دارای وجاهت نیست. چراکه این‌گونه شرایط به این موضوع منتهی می‌شود که ما ریسک و احتمال این که بازیکنان بیش‌تری را از دست بدهیم و تیم ملی لطمه بخورد، بیش‌تر شده و شرایطی هم که برای بازیکنی مانند سردار آزمون به‌وجود آمده باید حل شود.

وی در ادامه اظهار کرد: این یک مساله بسیار فوری، جدی و خطرناکی است برای این که اگر بخواهیم روحیه و اتحاد تیم ملی را حفظ کنیم، نباید به این‌گونه صحبت‌های تفرقه‌آمیز و صحبت‌هایی که تنها برای بوجود آوردن دو دستگی و لطمه زدن به تیم ملی مطرح می‌شود، بی‌تفاوت باشیم.

کی‌روش در پایان گفت‌وگو با سایت فدراسیون فوتبال افزود: می‌دانم شاید برخی افراد بگویند که من پایم را فراتر از حوزه مسوولیتم می گذارم به خاطر این که در حال حاضر به صورت رسمی سرمربی تیم ملی ایران نیستم اما وقتی با افرادی که قصد دارند به صورت مستقیم به منافع تیم ملی ایران لطمه وارد می کنند مواجه می‌شویم، این امری کاملا غیرقابل قبول است.

در همین زمینه: ایران باز هم ازبکستان را برد | نظر کی‌روش کی‌روش: آزمون بازمی‌گردد | هنوز قرارداد ندارم کی‌روش: در تله شایعات وارد نشوید | مسکلات پیرامون سردار حل می‌شود

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۹۵۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی، سرمربی پیکان در نشست خبری پس از بازی شمس‌آذر و پیکان در جمع خبرنگاران عنوان کرد: پیش‌بینی کرده بودیم که بازی سختی را در پیش داشته باشیم، تیم شمس‌آذر در بازی انگیزه بالایی داشت و رسیدن به سه امتیاز بازی را به آن‌ها تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: بازیکنان پیکان هم امروز شادابی و انرژی لازم را نداشتند و کم‌رمق و کم‌انگیزه و بدون تمرکز بازی کردند و نتیجه هم همین شد که سه امتیاز را به شمس‌آذر میزبان تقدیم کردند چون همیشه انگیزه حرف اول را می‌زند.

سرمربی تیم پیکان اضافه کرد: فوتبال روزهای خوب و بد دارد، این باخت تلنگری برای پیکان بود که خیلی جدی‌تر کار کند، بنابراین سعی می‌کنیم از فردا ریکاوری کنیم و برای بازی‌های حساسی که در آینده داریم آماده شویم و امیدواریم بتوانیم شرایط را به نفع خودمان پیش ببریم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره دلایل نداشتن تمرکز بازیکنان، عنوان کرد: شرایط بازی‌ها متفاوت است، در نیمه دوم شرایط ما بهتر شد ولی امروز روز فوتبالی بازیکنان ما نبود، باید فکر کنیم و آسیب‌شناسی انجام دهیم تا به شرایط ایده‌آل خود بازگردیم.

این مربی فوتبال در ادامه در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره داوری گفت: خسته شده‌ام و نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم، حدود ۲۰ دقیقه ساکت کنار خط ایستادم و یک سری موارد وجود داشت که تمایلی برای پرداختن به آن‌ها ندارم، بگذارید کارشناسان داوری نظر بدهند.

دیگر خبرها

  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • (ویدئو) خوددرمانی اورانگوتان با طب گیاهی پس از زخمی شدن
  • حملات داعش در عراق شروع شد
  • زبان آلمانی و انگلیسی مانع حضور زیدان در بایرن شد!
  • سرپرست فولاد: ویسی از نبردن فولاد عصبانی بود/ نظارت بیشتر مانع از تضییع حق تیمی می‌شود
  • ۱۲ سانتی‌متری که قهرمانی را از استقلال نگرفت!
  • محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران
  • کشف فسیل دست نخورده یک گونه کانگوروی عجیب
  • حل نشدن مشکل نرخ تامین مالی برای فعال‌سازی بنگاه‌ها مانع از تحقق جهش تولید است
  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!