Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-03-19@02:23:19 GMT

چند قلم کالا به ممنوعیت‌های صادراتی پیوست

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۹۵۴۳۷

چند قلم کالا به ممنوعیت‌های صادراتی پیوست

به گزارش جهان نيوز، علی اکبر شامانی در بخشنامه‌ای به تمامی گمرکات اجرایی موضوع ممنوعیت صادرات چند قلم کالا و رفع ممنوعیت صادرات کاغذ بسته بندی و کاغذ تیشو را ابلاغ کرد.

در نامه مدیرکل دفتر صادرات گمرک آمده است:
پیرو ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ابلاغ شده منتهی به بخشنامه شماره 696451/ 97/ 191 مورخ 12/ 06/ 97، به پیوست تصویر نامه شماره 158527/ 60 مورخ 15/ 6/ 97 وزیر صنعت، معدن و تجارت ارسال و اعلاممی‌گردد: صادرات اقلام مندرج در فهرست پیوست نامه اشاره شده (با کدهای طبقه بندی مذکور در آن فهرست) ممنوع میباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیکن صادرات اقلام مذکور از محل مواد اولیه ورود موقت مشمول ممنوعیت نبوده و با رعایت کلیه بخشنامه های مربوطه (از جمله بخشنامه شماره 724977/ 97/ 203 مورخ 19/ 06/ 97) امکانپذیر می‌باشد. بدیهی است با عنایت به مفاد نامه صدر الاشاره، صادرات کالاهای مذکور، حتی در صورتی‌که تحت کدهای طبقه بندی دیگری نیز اظهار گردد مشمول مفاد این بخشنامه خواهد بود.



ضمناً پیرو بخشنامه شماره 613737/ 97/ 175 مورخ 24/ 05/ 97 اعلام می‌دارد: صادرات انواع کاغذ بسته بندی و کاغذ تیشو (پس از تعیین دقیق کدطبقه بندی آنها) با رعایت مفاد کلیه بخشنامه های مربوطه (از جمله بخشنامه محرمانه شماره 9450/ 105/ 912/ 5/ 71/ م مورخ 30/ 4/ 97 از فهرست ممنوعیت صادرات خارج می گردد.

لذا شایسته است ضمن اقدام لازم، مراتب را به کلیه واحدهای تابعه نیز ابلاغ و بر حسن اجرای امر نظارت مستمر معمول نمایند.

منبع: فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۹۵۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آگهی مزایده عمومی املاک بانک ایران زمین شماره ح/۱۴۰۲

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، متقاضیان می توانند از تاریخ درج آگهی لغایت تا (ساعت 14) روز دوشنبه مورخ 1402/12/28 با مراجعه به نشانی: تهران، نیاوران، سه راه یاسر، خیابان یاسر، خیابان سوده، کوچه شمیرا، پلاک 5، طبقه 3 غربی نسبت به دریافت اوراق شرکت در مزایده و حداکثر تا ساعت 14 روز دوشنبه مورخ 1402/12/28 نسبت به تحویل پاکات پیشنهاد خود اقدام فرمایند. ضمنا با مراجعه به وب سایت شرکت پشتیبانی و فروش ابنیه حافظ به آدرس: https://anas-iz.ir و همچنین اسکن QR-Code این آگهی نیز تصویر اسناد مزایده قابل مشاهده و دریافت است. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09339610272 تماس حاصل فرمایید.   فایلهای پیوست

لیست املاک.pdf
شرایط مزایده.pdf
آگهی روزنامه.pdf

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ممنوعیت صادرات کالا‌های مورد نیاز کشور به خارج
  • آگهی مزایده عمومی املاک بانک ایران زمین شماره ح/۱۴۰۲
  • افزایش نرخ تاسیسات گردشگری در بازه زمانی اعتبار نرخنامه ممنوع است
  • بخشنامه مقابله با فساد در بستر سامانه مدیریت ریسک فساد ابلاغ شد
  • صادرات ۹ میلیارد دلار کالا از استان بوشهر
  • عدم اختصاص حتی یک دلار نیمایی برای واردات خمیر‌کاغذ
  • رشد ۱۸ درصدی ارزش کالاهای صادراتی استان یزد
  • صادرات بیش از ۹ میلیارد دلار کالا از استان بوشهر
  • عوارض صادراتی سیب لغو شد 
  • عوارض صادراتی سیب لغو شد