Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزمهاباد، تاجگردون، رئیس کمسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان مهاباد دارای ظرفیتها و پتانسیل های بسیاری است که یکی از موضوعات مهم در این زمینه ایجاد صنایع پایین دستی پتروشیمی و انگیزه برای سرمایه گذاری در این بخش است که باید به این امر کمک شود.

نماینده مردم شهرستان مهاباد در مجلس شورای اسلامی هم هدف سفر اعضای کمیسیون برنامه و بودجه به این شهرستان را بررسی پروژه های شاخص شهرستان از جمله بیمارستان 350 تختخوابی، تأمین آب مورد نیاز 138 روستای پایین دست و بالا دست سد مهاباد، صنایع پایین دستی پتروشیمی و سایر طرحهای زیر ساختی به منظور حمایت و همکاری در تأمین اعتبار از بودجه سال آینده  کشور اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلال محمودزاده افزود: تأمین اعتبارآبرسانی به 138 روستای شهرستان با به بهره برداری رسیدن تصفیه خانه جدید و اختصاص تصفیه خانه قدیمی برای تأمین آب آشامیدنی و تسریع در تزریق بودجه برای احداث بیمارستان جدید از اولویتهای این سفر است.

محمودزاده گفت: تزریق بودجه به صنایع پایین دستی از محل صندوق توسعه ملی نیز به اعضای کمیسیون پیشنهاد داده شد که اعضای کمیسیون برای همکاری در تأمین اعتبار طرحهای شهرستان قول مساعد دادند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: سفر اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به شهرهای جنوب استان می تواند در تأمین اعتبار و اختصاص بودجه به پروژه های شاخص شهرستان مهاباد مؤثر باشد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مهاباد کمیسیون بررسی برنامه وبودجه طرحها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۹۵۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جلسه علنی عصر مجلس

چلسه علنی عصر مجلس شورای اسلامی برای ادامه بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه شروع شد.

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی از ابتدای صبح امروز بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ مربوط به جدوال را به پایان رساندند.

سپس مجلس وارد بررسی ایرادات شورای نگهبان در برنامه هفتم توسعه شد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت عصر ایرادات باقی مانده از برنامه هفتم توسعه را مورد رسیدگی قرار می دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • باید ۲۵ درصد به پایه بودجه فرهنگی اضافه شود
  • معاونت قوانین به تخلف کمیسیون تلفیق برنامه هفتم ورود کرد
  • پایان بررسی جداول لایحه بودجه در جلسات علنی مجلس
  • آغاز جلسه علنی عصر مجلس
  • قالیباف: ۱۰ همت برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص یافت
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس به پایان رسید
  • تصویب جدول مربوط در مورد مصارف استانی در مجلس
  • جدول مربوط به «تملک دارایی‌های مالی» تصویب شد
  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه