Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مهاجم تيم فوتبال استقلال مي گويد که آبي پوشان براي کسب موفقيت در ديدار با السد آمادگي کامل دارند و غيرممکن براي استقلال تعريف شده نيست.
به گزارش خبرگزاري فارس، مرتضي تبريزي در گفت و گو با سايت رسمي باشگاه استقلال، درباره آخرين شرايط استقلال در تمرينات و در آستانه ديدار با السد گفت: مي‌دانيم که نتيجه قابل قبولي کسب نکرديم و باور کنيد که خود ما ناراحت بوديم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من نيز با توجه به اينکه اولين بازي آسيايي خود را انجام مي‌دادم، انگيزه زيادي داشتم اما اين اتفاق رخ نداد. به هر حال اين ديدار براي ما تمام شده و کادرفني نيز با ما صحبت کردند که اين نتيجه را فراموش کنيم و به بازي برگشت فکر کنيم تا يک نتيجه مطلوب در دوحه رقم بخورد.
تبريزي در پاسخ به اين سوال که در اين چند روز چه اتفاقاتي رخ داده که اميد زيادي به بازي برگشت داريد؟، خاطرنشان کرد: ديدار با نفت مسجد سليمان لغو شد و ما تمرينات خوب و يک ديدار دوستانه مناسب داشتيم. کادرفني و آقاي شفر با ما صحبت کردند و از خاطره ديدار کارلسروهه با والنسيا گفتند که شکست را با پيروزي هفت گله جبران کردند و راهي مرحله بعدي شدند. ايشان همچنين در رختکن به ما گفتند که اگر کسي به صعود باور ندارد، نام خود را اعلام کند تا با تيم به قطر نيايد و اين اتفاقات به ما روحيه مضاعفي داد. آقاي فتحي و مديران باشگاه نيز روز سه شنبه در محل تمرين حاضر شدند و صحبت‌هاي مهم و اميد بخشي را انجام دادند و همگي مي‌دانيم که براي موفقيت تيم زحمات زيادي کشيده اند. مي دانيم که کار سختي داريم اما در فوتبال غير ممکن وجود ندارد. کار سختي داريم و بايد با همه وجود در دوحه بجنگيم. حريف ما بازيکنان بزرگي مانند ژاوي و گابي در اختيار دارد اما ما اين را باور داريم که مي توانيم و غير ممکن براي استقلال تعريف نشده است.
مهاجم تازه وارد استقلال درباره شايعاتي که درباره پست بازي او ايجاد شده، گفت: براي من اثرگذاري مهم است. من بازيکن تهاجمي هستم و در دو پست مهاجم نوک و وينگر تجربه بازي دارم و بازيکن کم تجربه اي محسوب نمي‌شوم. براي من جلب رضايت کادرفني در اولويت است و هر پستي که مربي صلاح بداند، به ميدان مي روم و با تمام انگيزه پا به ميدان خواهم گذاشت. سال‌هاي زيادي براي رسيدن به پيراهن استقلال صبر کردم و حالا با تمام توان و انگيزه براي درخشش در تيم محبوب خودم خواهيم جنگيد و به اين موضوعات توجهي ندارم.
وي در ادامه خاطر نشان کرد: تيم ما از نظر روحي و رواني شرايط بهتري دارد. بازيکنان بعد از شکست برابر السد با استراحت کوتاهي که داشتند ريکاوري کردند. در اين مدت به بازي رفت فکر کرديم و فيلم هاي زيادي از بازي ديديم تا درک کنيم چرا اين نتيجه رقم خورده است. طبق برنامه ريزي کادرفني چند روزي زودتر به قطر مي رويم تا تمرکز بيشتري روي بازي داشته باشيم و با شرايط آشنا باشيم.
تبريزي در پايان صحبت هاي خود خطاب به هواداران تصريح کرد: اميدوارم دعاي خير هواداران بدرقه راه ما باشد. انرژي مثبت آنها به ما کمک مي کند و ما نبايد اشتباهات بازي رفت را تکرار کنيم. فراموش نکنيد که ما در اين بازي شانس داريم و وقتي آنها توانستند ما را در خانه شکست دهند، چرا ما نتوانيم؟ همه تيم چه آنهايي که داخل زمين هستند و چه افرادي که بيرون زمين هستند با تمام قلب خود مي‌خواهند که برنده اين مرحله باشيم و درخواست من از هواداران، بزرگترها، پيشکسوتان و دلسوزان استقلال اين است که به تيم خود انرژي مثبت بدهند.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۹۵۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده حمله امید حامدی‌فر به بازیکن ذوب‌آهن؛ از بچه خوشگل تا رنگو! + عکس

امید حامدی‌فر و مهرداد رضایی با یکدیگر مشکلات شدیدی دارند.

طرفداری | روز گذشته امید حامدی‌فر و مهرداد رضایی با هم درگیر شدند.

استقلال در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر برابر ذوب‌آهن قرار گرفت و موفق شد این تیم را با نتیجه دو بر یک شکست دهد. آبی‌پوشان با این پیروزی باز هم در صدر جدول قرار گرفتند و اختلاف خود با پرسپولیس را حفظ کردند.

امید حامدی‌فر پس از سوت پایان بازی، ناگهان به مهرداد رضایی بازیکن ذوب‌آهن حمله کرد و او را با یک ضربه شدید نقش بر زمین کرد، اتفاقی که از دید دوربین‌ها پنهان نماند و تصاویر آن پخش شد اما حامدی‌فر چرا چنین کاری کرد؟

در بازی رفت دو تیم، مهرداد رضایی در جریان بازی با حامدی‌فر درگیر شد و بازیکن استقلال روی زمین افتاد. رضایی هم در واکنش به او گفت:

بازی کن؛ بلند شو بچه خوشگل!

حامدی‌فر در آن لحظه واکنشی نشان نداد اما بعدا با یک استوری اینستاگرامی از خجالت رضایی درآمد و حالا در بازی برگشت هم به نوعی تلافی کرد. باید دید کمیته انضباطی در این مورد چه تصمیمی می‌گیرد.

استوری حامدی‌فر پس از بازی رفت

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • ناراحتی شدید نکونام از یک استقلالی
  • تیم بسکتبال ذوب‌آهن در سودای صعود به فینال از اصفهان
  • درگیری شدید ۲بازیکن بعداز بازی استقلال چه بود؟
  • پشت پرده حمله امید حامدی‌فر به بازیکن ذوب‌آهن؛ از بچه خوشگل تا رنگو! + عکس
  • موقعیتی به پیکان ندادیم/ هر بازیکنی که آماده باشد در ترکیب است
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!
  • تبریزی از تکرار این بازی متنفر است!
  • طبیعت یک گام تا صعود به فینال لیگ بسکتبال
  • حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم