Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین - ایرنا - معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش قزوین گفت: دانش آموزان و فرهنگیان استان با کسب هفت عنوان برتر در جشنواره نوجوان سالم کشور خوش درخشیدند.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین، عین الله صادقی روز چهارشنبه افزود: در بخش دانش آموزی این جشواره در رشته ایده پردازی سیده مهسا موسوی از شال رتبه دوم و در رشته مقاله نویسی سینا شعبانی از قزوین رتبه دوم را کسب کردند و همچنین زهرا احمدی و سینا قاسمی هم در رشته گرافیک شایسته تقدیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول اضافه کرد: در بخش فرهنگیان نیز ملیحه ثقفی یزدی در رشته برنامه عمل سالانه و زهرا خوشبخت در رشته طرح نوآورانه از بویین زهرا رتبه اول کشور را به دست آوردند و مریم لشگری از ضیا آباد هم در رشته اقدام پژوهی شایسته تقدیر شد.
وی افزود: جشنواره نوجوان سالم با هدف گسترش نهضت فرهنگی پیشگیری از رفتار‌های پرخطر و آسیب‌های اجتماعی در دو بخش دانش آموزی و فرهنگیان برگزار می‌شود.
بخش دانش آموزی این جشنواره در رشته‌های ایده پردازی، مقاله، نشریه دیواری، عکس، فیلم کوتاه، نرم افزار و چند رسانه‌ای و بخش فرهنگیان نیز در رشته‌های الگو‌ها و فنون آموزش و تدریس پیشگیری در کلاس، محصولات و منابع کمک آموزشی و فرهنگی و طرح‌های ابتکاری در زمینه پیشگیری برگزار شد.
32 هزار و 563 اثر از استان قزوین به دبیرخانه هفتمین جشنواره نوجوان سالم ارسال شده بود.
3013

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي آموزش و پرورش جشنواره نوجوان سالم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۹۵۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) هشدار مصطفی معین درباره مهاجرت دانش‌آموزان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۳۰ هزار کتاب برگزیده رشد در سامانه دانش آموزان قرار گرفت
  • آثار برگزیده جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی منتشر می شوند
  • ساخت مستند زندگی دانش‌آموزان و فرهنگیان شهید حادثه تروریستی کرمان
  • شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس
  • ساده‌زیستی در میان دانش‌آموزان استان قزوین ترویج شود
  • افزایش ۲۲۰ درصدی رتبه‌های برتر کنکور توسط دانش‌آموزان مناطق محروم
  • کاهش فقر حرکتی دانش آموزان
  • (ویدیو) هشدار مصطفی معین درباره مهاجرت دانش‌آموزان
  • اعتکاف ۷۰۰ نفری دانش آموزان در قزوین برگزار می‌شود
  • اعتکاف ۷۰۰ نفری ویژه دانش آموزان برگزار می‌شود