Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت استاندار البرز گفت: با توجه به پیگیری‌های استاندار در سال ۹۷ هیچ واحد تولیدی در تملک بانک‌ها قرار نگرفته است.

به گزارش ایلنا، عبادالله کامکار با بیان این مطلب در جلسه شورای بانک‌های استان البرز اظهار داشت: در سال گذشته با حمایت جدی بانک مرکزی و همکاری بانک های عامل استان توانستیم رکوردی بیسابقه را ثبت کنیم و در بخش  پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش و ثابت رتبه اول و در بخش نوسازی و بازسازی رتبه دوم کشوری را کسب کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این نشست موضوع اعتبارات از محل بند ب تبصره 16 سال 1397 مدد جویان اداره بهزیستی و همچنین بررسی نحوه واگذاری واحدهای تملیکی مورد بررسی قرار گرفت.

کامکار تصریح کرد: با توجه به  اعتبارات ماده 16، 20 میلیارد تومان می بایست توسط بانک های عامل استان به افرادی که توسط اداره کل بهزیستی معرفی می گردد به عنوان وام اشتغال پرداخت گردد . در این نشست تک تک پرداختی های بانک عامل استان مورد بررسی قرار گرفت و بانک هایی که تا کنون نتوانستند درتعهد نسبت به پرداخت میزان تخصیص خود اقدام کنند باید هر چه سریع تر وام های تسهیلات مشاغل خانگی و مدد جویان را به سرانجام برسانند.

معاون استاندار البرز متذکر شد: یکی از بزرگترین مشکلات شناسایی شده در این بخش عدم معرفی ضامن از سوی مددجویان بوده تا در کوتاه‌ترین زمان وام خود را دریافت کنند.

کامکار گفت: دومین دستور جلسه شورای بانک‌های استان موضوع تملک واحدهای تولیدید بوده که مقرر شد از طریق ایجاد سامانه از طریق صمت با همکاری رئیس کمسیون بانک ایجاد شود.

وی افزود: در این راستا ضمن بررسی بدهی‌های و جریمه‌های مالیاتی و بیمه ای تامین اجتماعی و کمک به این واحدها برای واگذاری در کوتاه‌ترین زمان 36 واحد از این واحدهای در حال حاضر به متقاضیان واگذار شده و به چرخه تولید بازگشتند.

معاون استاندار تصریح کرد: با توجه به پیگیری‌های استاندار محترم در سال 97 هیچ‌گونه واحد تولیدی تملک نشده این گزارش عدم تملیک 1397 توسط مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی اعلام شده است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت استان البرز اشتغال بانک مرکزی تامین اجتماعی سرمایه رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۹۶۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید

رئیسی مدیر جهاد کشاورزی سامان گفت: ظرفیت تولیدی شرکت تولیدی فرآورده‌های گوشتی سه هزار و ۵۰۰ تن در سال است و زمینه اشتغال ۱۰ نفر را مهیا می‌کند.

بیشتر بخوانید

احیای ۷۰ واحد صنعتی در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: توسعه زنجیره تولید در صنایع غذایی یکی از راهکار‌های موفق در جهش تولید و رشد و توسعه اقتصادی است، زیرا این راهکار در کاهش هزینه‌ها و افزایش اشتغال‌زایی و صادرات بسیار موثر است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • سیب و زنجیره تولید وابسته به آن از ویژگی‌های منحصر به فرد سمیرم است
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • هزار و ۶۸۳ نقاط در استان کردستان تحت پوشش گاز طبیعی
  • تلفیق هنر دست و صنعت
  • اثر نامطلوب قطعی برق صنایع بر معیشت مردم
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • دستور رئیسی به بانک ها درباره وام ازدواج، مسکن و اشتغال
  • استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل