Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک از پذیرفته‌شدن 396 نفر در 40 رشته مقطع دکتری در این واحد دانشگاهی خبر داد.

عبدالله رحیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در اراک اظهار کرد: «396 داوطلب در 40 رشته آزمون دکتری پذیرفته شدند و ثبت نام دانشجویان از 20 شهریور در حال انجام است.»

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک افزود: «به‌منظور رفاه حال پذیرفته‌شدگان جدید دکتری، ثبت نام به‌صورت متمرکز در سالن ورزشی پوریای‌ ولی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی به مدارک ارائه برای ثبت نام دانشجویان اشاره کرد و گفت: «اصل مدرک تحصیلی دوره کارشناسی ارشد و ریزنمرات با معدل، اصل شناسنامه عکس‌دار و دو برگ فتوکپی از تمام صفحات آن، 6 قطعه عکس 4×3 تمام‌رخ که در سال جاری تهیه شده باشد (برای مشمولان 12 قطعه)، اصل و یک برگ فتوکپی کارت ملی، تکمیل و ارائه برگه‌های درخواست ثبت نام و تعهدات مربوط از مهم‌ترین مدارک لازم برای ثبت نام قبول‌شدگان در دانشگاه آزاد اسلامی اراک است.»

وی افزود: «سندی که وضعیت خدمت وظیفه عمومی برادران پذیرفته‌شده را مشخص کند ازجمله فارغ‌التحصیلان دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته یا دکتری عمومی یا لغو معافیت تحصیلی دوره‌های مذکور که بیش از یک سال از فراغت از تحصیل فرد نگذشته باشد، از مدارک مورد نیاز برای ثبت نام است.»

رحیمی یادآور شد: «آن دسته از پذیرفته‌شدگانی که در روزهای 20 و 21 شهریور جاری موفق به ثبت نام نشوند، می‌توانند 24 و 25 شهریور برای ثبت نام به این واحد دانشگاهی مراجعه کنند.»

انتهای پیام/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۹۷۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و ۲۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه‌های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۸۸ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا ۱۲ اردیبهشت
  • تمدیدانتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری تخصصی۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی
  • تمدید مهلت نام‌نویسی بدون آزمون در مقطع دکتری تخصصی
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد