Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی گفت: همزمان با فرارسیدن آغاز سال تحصیلی و افزایش تقاضای عمومی برای برخی کالاها و خدمات، طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در سطح استان اجرا می شود. ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۴ استانها خراسان جنوبی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، علی تهوری عصر امروز در بازدید از نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در بیرجند اظهار داشت: سازمان نظارت و بازرسی همچنین در این طرح علاوه بر کالاهای کمک آموزشی، بر شبکه های صنفی و خدمات رسان نیز نظارت دارند

وی افزود: در طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس روزانه در دو شیفت صبح و عصر بازرسان استان با گران فروشی و فروش کالاهای قاچاق و ممنوع، پایش نوشت افزار، پوشاک، کیف و کفش مدارس و همچنین کالاهای مغایر با عرف و شئونات اسلامی برخورد می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی بیان کرد: طرح مبارزه با احتکار و اختفای کالا نیز از دیگر طرح های اداره نظارت و بازرسی صنعت،معدن و تجارت استان است که از 16 تیرماه در سراسر کشور آغاز شده است .

تهوری گفت: در این طرح  24 هزار بازرسی براساس اطلاعات و گزارشهای مردمی توسط گشت های مشترک تعزیرات حکومتی، بسیج اتاق اصناف، بازرسان اتاق اصناف و بازرسان سازمان نظارت و بازرسی انجام شده است.

رئیس اداره نظارت و بازرسی صنعت،معدن و تجارت استان خراسان جنوبی از تشکیل 34 پرونده تخلف  خبر داد و گفت: پرونده متخلفان به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون 17 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف و ضبط شده است تصریح کرد: از مجموع 731 مورد گزارش رسیده به سامانه خبری این سازمان، 98 مورد تشکیل پرونده شده است.

انتهای پیام/ش

R41348/P1377/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۹۷۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به‌کارگیری حدود ۴ هزار عامل اجرایی، نظارتی و بازرسی در انتخابات گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ هادی احمدی، صبح امروز در ارتباط زنده تصویری با برنامه «سلام خبرنگار» شبکه خبر گفت: در این انتخابات ۲۳۰ شعبه رای گیری در سطح شهرستان پیش بینی شده است.

احمدی افزود: بیش از ۲۰۰ هزار نفر در این شهرستان، واجد شرایط رای دادن در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم هستند.

وی خاطرنشان کرد: تمرکز استان در این دور نیز همان راهبرد رهبر معظم انقلاب درقالب کلیدواژه «رسام» است که به رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت، تاکید دارد.

دبیر ستاد انتخابات گلستان با بیان اینکه استان گلستان در مجلس شورای اسلامی ۶ حوزه انتخاباتی و ۷ نماینده دارد، اضافه کرد: در دور اول انتخابات، تکلیف ۵ حوزه و ۶ نماینده مشخص و اعتبارنامه‌ها به وزرات کشور ارسال شد.

احمدی گفت: فقط در حوزه گنبدکاووس، انتخابات به دور دوم کشیده شد که جمعه همین هفته ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

وی افزود: تبلیغات ۲ نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات، از بامداد پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت آغاز شده است و به‌مدت هفت‌روز تا ساعت ۸ صبح پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری با عمر کمتر از پنج سال صادر شد
  • صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم
  • صادرات ۱۰۸ هزار تنی کالا به روسیه در فروردین ماه
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری صادر شد
  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • برای تولید اتوبوس و کشنده نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • حضور ۱۱۰ شرکت در نمایشگاه بین‌المللی صنعت پخش ایران
  • به‌کارگیری حدود ۴ هزار عامل اجرایی، نظارتی و بازرسی در انتخابات گنبدکاووس