Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل فرودگاه بین المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام از نخستین پرواز فرودگاه بین المللی پیام از البرز به سمت مشهد مقدس خبر داد و گفت: روز جمعه ۲۳ شهریور ماه، اولین هواپیمای مسافری از مبدا مشهد مقدس در این فرودگاه، فرود خواهد آمد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از البرز و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی فرودگاه بین المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام، در این بازدید که دکتر زرندی؛ مدیر عامل فرودگاه بین المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام، علیرضا جعفری هرندی معاون توسعه مدیریت دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی ، کریم شافعی؛ معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست، جعفر آهنگران؛ مدیر امور مناطق ویژه اقتصادی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی حضور داشتند؛ امکانات، مراکز تولیدی و زیرساخت های ایجاد شده برای پذیرش مسافر در فرودگاه بین المللی پیام مورد بازدید قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اعضای کارگروه تخصصی شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی امروز از پایانه مسافری فرودگاه بین المللی پیام، مرکز پت اسکن پیام، کارخانه تولید کیسه خون با عنوان «ماکو فارما فردآور»، نیروگاه الکترو پاویر البرز و پروژه عمرانی بلوار شاخص منطقه ویژه اقتصادی پیام بازدید کردند.

 

همچنین در نشستی با حضور اعضای کارگروه، معاون و مدیران دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی موضوع اصلاح محدوده و گرایش مجاز منطقه ویژه اقتصادی پیام بررسی شد.

 

دکتر سعید زرندی؛ مدیر عامل فرودگاه بین المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام در  جلسه کارگروه تخصصی شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: چهار اصل و رویکرد برنامه محوری، تحول آفرینی، کار دقیقِ اجرایی و سلامت محوری در منطقه ویژه اقتصادی پیام در دستور کار قرار گرفته است.

 

وی تاکید کرد: جهت گیری ها در این منطقه به گونه ای است که امروز بتوانیم بگوییم منطقه ویژه اقتصادی پیام وجوه متمایزی نسبت به سایر مناطق ویژه اقتصادی کشور داراست.

 

دکتر زرندی با اشاره به اینکه منطقه ویژه اقتصادی پیام برنامه ویژه ای  برای توسعه صنایع های تِک، دانش بنیان و اقتصاد دیجیتال دارد تصریح کرد: فاز سوم منطقه ویژه اقتصادی پیام به مساحت ١٨ هکتار به صنایع دانش بنیان اختصاص داده شده است. همچنین مجوز فعالیت به سرمایه گذاران در این فاز به صنایع فعال در حوزه ICT  اختصاص می یابد.

 

وی همچنین از ارائه خدمات مسافری به مردم استان البرز از طریق فرودگاه بین المللی پیام خبر داد و گفت: انشاءالله روز جمعه 23 شهریور ماه، اولین هواپیمای مسافری از مبدا مشهد مقدس در این فرودگاه، فرود خواهد آمد.

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم اردبیل شیراز خبرگزاری شبستان مجلس عزاداری امام حسین ع عزاداری محرم آیت الله مکارم شیرازی جنگ اقتصادی سوریه فرودگاه بین المللی استان البرز مشهد مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۹۷۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس آمار منتشر شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری، در بازه زمانی ۲۴ اسفند تا ۱۷ فروردین ماه سال جاری، نزدیک به ۲۷ هزار پرواز در ۵۶ فرودگاه مختلف کشور انجام شده که در مقایسه با سال گذشته رشد قابل توجه ۷ درصدی داشته است.

همچنین پنج فرودگاه پرتردد در این ایام به ترتیب فرودگاه‌های مهرآباد، مشهد، تبریز، شیراز و اصفهان بوده و شهرهای مشهد و کیش بعنوان محبوب ترین مقاصد در نوروز ۱۴۰۳ معرفی شدند.

در بین شرکت های هواپیمایی نیز آتا ایر با جابجایی ۱۸۷۹۴۸ مسافر در مسیرهای پروازی داخلی و خارجی، مقام اول کشور در پروازهای نوروزی را به خود اختصاص داد همچنین این ایرلاین با اختصاص ۲۳۷۶۳۲ صندلی در فروردین ماه ۱۴۰۳ سهم قابل توجهی را در جابه جایی مسافر به خود در ماه اول سال جاری اختصاص داده است.

کد خبر 6093055 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • مناطق آزاد کشور ؛ چالش ها وراهکارها
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • لغو پرواز مشهد تهران / علت چه بود؟
  • پرواز مشهد به تهران به فرودگاه هاشمی نژاد بازگشت
  • نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران
  • کسب رتبه برتر در حوزه عمران و زیربنایی توسط منطقه آزاد چابهار
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • ۳ برابر شدن سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد/ ۲۰۰ بسته سرمایه‌گذاری فردا رونمایی می‌شود