Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@13:20:33 GMT

250 میلیون ریال کالای احتکار شده در قوچان کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۹۷۸۷۰

250 میلیون ریال کالای احتکار شده در قوچان کشف شد

مشهد- ایرنا- فرمانده انتظامی قوچان از کشف 250 میلیون ریال کالای احتکار شده در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ قدیر مصرخانی عصر چهارشنبه به خبرنگاران گفت: با کسب خبری مبنی بر احتکار مقادیر قابل ‌توجهی اقلام خوراکی، پوشک و روغن‌ موتور در یک انبار شهر قوچان، رسیدگی به این موضوع در دستور کار مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مأموران انبار مورد نظر را شناسایی و در بازرسی از آن سه هزار و 980 قوطی رب گوجه فرنگی، یک هزار و 400 بسته پوشک، مقادیر بسیار چای و روغن‌ موتور به ارزش 250 میلیون ریال کشف کردند.
وی اظهار داشت: در این ارتباط 2 متهم دستگیر و راهی مراجع قضایی شدند.
فرمانده انتظامی قوچان همچنین از دستگیری سه سارق حرفه‌ ای در این شهرستان خبر داد و گفت: با شکایت مالک یکی از کارخانجات قوچان مبنی بر سرقت از کارخانه، کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی شیوه سرقت و اشراف اطلاعاتی به یک سارق 26 ساله مظنون و طی عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند.
وی افزود: متهم در بازجویی ‌های به ‌عمل ‌آمده به سرقت از کارخانه و یک فقره سرقت منزل و فروش اموال سرقتی به یک مالخر اعتراف کرد.
سرهنگ مصرخانی اظهار داشت: مأموران در بازرسی از مخفیگاه این سارق تعداد بسیاری اموال سرقتی شامل مته برقی، ترازوی دیجیتال، مقادیری آهن ‌آلات، هشت دستگاه گوشی هوشمند و یک دستگاه آبمیوه گیری کشف کردند.
وی گفت: مأموران این فرماندهی در عملیات دیگر موفق به دستگیری 2 سارق هنگام سرقت از چند قصابی شهرستان شدند.
فرمانده انتظامی قوچان افزود: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
قوچان در 137 کیلومتری شمال مشهد قرار دارد.
7501 / 6053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي احتكار انتظامي قوچان سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۹۷۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت:  در پی گزارش چند فقره سرقت کامپیوتر خودرو‌های پژو در محدوده بلوار شارستان مشهد ماموران دایره تجسس کلانتری نواب صفوی با بررسی دقیق دوربین‌های مداربسته محدوده سرقت‌ها تصاویری از متهم را بدست آورده و آن را در اختیار تمامی گشت‌های انتظامی حوزه استحفاظی قرار دادند.

سردار احمد نگهبان افزود:  تحقیقات برای دستگیری متهم با تقویت گشت‌های محسوس و نامحسوس در مناطق آسیب پذیر آغاز تا این که یکی از تیم‌های انتظامی  متهم را در حالی پرسه زنی در اطراف خودرو‌های پارک شده در محدوده خیابان ۱۷ شهریور مشاهده و در اقدامی غافلگیرانه وی را در حال سرقت به دام انداختند.

وی گفت: متهم که اعتیاد به موادمخدر دارد پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجویی‌های به عمل آمده به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو‌های پژو در سطح شهر مشهد و فروش آن‌ها به یک مالخر اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: تحقیقات برای دستگیر مالخر موردنظر و کشف دیگر جرایم احتمالی با هماهنگی مقام قضائی ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد
  • مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد