Web Analytics Made Easy - Statcounter

حال دیگر نه برای تدفین پیکر مطهر شهید گمنام در دانشگاه فرهنگیان کسی سنگ اندازی می‌کند و نه قرار است این نهاد به خانه‌ی احزاب اصلاحات و اعتدال تبدیل شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازآناج، با حکم رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور، اسدالله خدیوی به‌عنوان سرپرست دانشگاه فرهنگیان آذربایجان‌شرقی منصوب شد تا بعد از گذشت ماه‌ها این مجموعه از بلاتکلیفی درآید و صرفناز باقری از سرپرستی دانشگاه کنار رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارشات واصله به تحریریه‌ی این پایگاه خبری خنیفر در برابر گزینه‌ی استانداری آذربایجان‌شرقی تسلیم نشده و نهایتاً فردی خارج از مهره‌های جناح سیاسی اصلاح‌طلبان و اعتدال را به‌عنوان سرپرست دانشگاه فرهنگیان انتخاب کرده است.

هرچند حکم سرپرستی خدیوی ابلاغ گردیده اما احتمال کارشکنی مسئولان استانی در عدم حمایت و همکاری با او وجود دارد و باید دید در آینده مسئولان استانی چه رویه‌ای در قبال این انتخاب اتخاذ می‌نمایند.

گفتنی است پایگاه‌ اطلاع‌رسانی آناج پیش‌تر در گزارشات "روایت یک معلم از تلاش عضو بازداشتی شورای چهارم برای حضور در هیئت علمی!"، "خنیفر صدای اعتراض دانشجویان تبریز را شنید" و "سیاسی‌کاری مسئولان استانی دیواری برای مقامات تهرانی!" به حواشی این دانشگاه پرداخته بود و باتوجه به انتخاب خدیوی می‌توان گفت تلاش‌های عضو بازداشتی شورا برای عضویت در هیئت علمی ناکام ماند.

سرپرست جدید دانشگاه فرهنگیان آذربایجان‌شرقی دارای دکترای تخصصی مدیریت آموزشی است و تاکنون 19 کتاب تألیف و 8 مقالات علمی و پژوهشی، 18 مقالات تخصصی و 21 آی.اس.آی به‌نام خود ثبت کرده است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۹۸۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر آموزش و پرورش : پذیرش بدون آزمون قاریان و حافظان قرآن در دانشگاه فرهنگیان

 وزیر آموزش و پرورش گفت: در مهر ۱۴۰۳ دانشگاه فرهنگیان از میان قاریان و حافظان قرآن بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش ایسنا؛ رضا مراد صحرایی امروز در شصت و یکمین کمیسیون تخصصی توسعه آموزش عمومی قرآن کشور گفت: جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان صورت می‌گیرد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های موجود بهره‌مند شد، افزود: باید تعامل و تعارف به معنای شناخت میان دستگاه‌ها وجود داشته باشد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • چرا پدافند هوایی در تبریز فعال شده بود؟
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه در آذربایجان شرقی
  • راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه در آذربایجان شرقی
  • دعوت والیبالیست های آذربایجان شرقی به اردوی انتخابی تیم ملی
  • وزیر آموزش و پرورش : پذیرش بدون آزمون قاریان و حافظان قرآن در دانشگاه فرهنگیان
  • برگزاری رقابت‌های کشتی خردسالان و نونهالان آذربایجان شرقی در شهر تبریز
  • پریدر استعفا داد،جوانمرد تنها گزینه جدی/ حضور سرپرست و نایب رئیس سابق فدراسیون شطرنج در انتخابات
  • فوتسال ایران برابر افغانستان سفید پوش شد
  • جنگ لیست‌ها در مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • سايه دانشگاه فرهنگيان بر سر آموزش و پرورش