Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حال تهیه و تدوین نامه‌ای خطاب به حسن روحانی رئیس‌جمهور درباره لزوم تغییر در تیم اقتصادی دولت هستند.

به گزارش فارس؛ یک نماینده مجلس از نامه نمایندگان به حسن روحانی برای عزل وزیر راه و شهرسازی خبر داد و گفت: آقای آخوندی دغدغه چندانی برای رفع مشکل مسکن مردم ندارد لذا به دنبال عزل وی هستیم و درصورت عدم عزل، استیضاحش می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین زمینه، حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه در بیان جزئیات نامه نمایندگان به رئیس‌جمهور گفت: جمعی از نمایندگان نامه‌ای تدوین کرده‌اند مبنی بر اینکه رئیس‌جمهور در تیم اقتصادی دولت تغییراتی ایجاد کند.

وی اضافه کرد: ما در زمان سؤال از رئیس‌جمهور پیام همدلی و همراهی با دولت را به جامعه و شخص آقای روحانی ارسال کردیم و حال انتظار داریم که دولت نیز صدای مردم و نمایندگان ملت را شنیده و افراد ضعیف و ناکارآمد در تیم اقتصادی خود را تغییر دهد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس، یکی از دغدغه‌ها و مشکلات جدی مردم را بحث مسکن توصیف کرد و افزود: متأسفانه آقای آخوندی به عنوان وزیر راه، تحرکات لازم را برای رفع دغدغه‌های مردم در حوزه مسکن ندارد، حتی ایشان در نشستی که به یکی از کمیسیون های مجلس آمد، در میان تعجب نمایندگان مسئولیت خود درباره قیمت مسکن را نپذیرفت و همین باعث شد نمایندگان به این جمع‌بندی برسند که آقای آخوندی اهتمامی برای مدیریت بازار مسکن که یکی از مطالبات جدی مردم است، ندارد.

آزادی‌خواه با اشاره به دغدغه جدی نمایندگان برای بهبود وضعیت مسکن در کشور گفت: با توجه به تمامی مباحث ذکرشده، جمعی از نمایندگان استیضاح وزیر راه را کلید زده‌اند، اما ما بر آن شدیم پیش از برگزاری جلسه استیضاح، از آقای رئیس‌جمهور بخواهیم که وزیری همچون آقای آخوندی را که توجهی به مطالبات ملت ندارد را عزل کند.

نماینده مردم ملایر در مجلس در پایان گفت‌وگوی خود، عزم نمایندگان برای استیضاح آخوندی را جدی دانست و تأکید کرد: عملکرد وزیر راه طوری بوده که اگر استیضاح به صحن بیاید به احتمال فراوان رأی خواهد آورد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: آخوندی استیضاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۹۸۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان کشیدن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برای دانشجویان حامی فلسطین

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از برنامه‌های جمهوری‌خواهان مسلط بر این مجلس برای وضع مجازات‌هایی علیه دانشجویان حامی فلسطین همچون لغو روادید آنها خبر داد.

به گزارش ایسنا، «مایک جانسون»، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه‌ای به جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی که در دانشگاه‌های این کشور فراگیرتر می‌شود برچسب «خشونت، تخریب و یهودستیزی» زده و از تدارک جمهوریخواهان این مجلس برای تحت فشار گذاشتن دانشگاه‌ها برای مقابله با اعتراضات آنها خبر داد.

جانسون در مصاحبه با پایگاه «آکسیوس» گفت به چند کمیته مجلس نمایندگان آمریکا دستور به تحقیقات درباره این اعتراضات را داده است.

جانسون بیان کرد: «من فکر می‌کنم این وظیفه بر عهده ما است و ما از اختیاراتمان استفاده می‌کنیم. ما قدرت نظارت و قدرت قانونگذاری داریم.»

او مقام‌های دانشگاه‌های آمریکا را به استفاده از راه های قانونگذاری برای افزایش فشار بر آنها تهدید کرده و خواستار آن شد که روادید دانشجویی برای دانشجویان معترض حامی فلسطین لغو شده و معافیت‌های مالیاتی در نظر گرفته شده برای آنها از بین برود. به گفته جانسون ۶ کمیته حقوقی رهبری این روند را انجام خواهند داد.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا تهدید کرد: «دانشجویان خارجی که با گروه‌هایی مثل حماس اظهار همبستگی کنند حق ندارند در این کشور باشند.»

او ادامه داد: «شما قرار است شاهد یک اقدام بسیار حساب شده و یک جبهه متحد باشید. این قرار است توجه مقام‌های این دانشگاه‌ها را به خود جلب کرده و فورا آنها را پاسخگو کند.»

به نوشته آکسیوس بحث برخورد با جنبش دانشجویی حامی فلسطین در آمریکا در کنگره با اعتراض نمایندگان ترقی‌خواه حامی فلسطین از جمله «ایلهان عمر»، نماینده فلسطینی تبار دموکرات مواجه خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارسال نامه پیشنهادی شورای عالی تشکل‌های ورزشی به رئیس جمهور+عکس
  • تقاضای سروری از مردم درخصوص دور دوم انتخابات
  • پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • رئیس سنی مجلس دوازدهم چه کسی خواهد شد؟
  • حضور پرشکوه مردم در آزمون بزرگ انتخابات
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • معاون رئیس‌جمهور: امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است
  • خط و نشان کشیدن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برای دانشجویان حامی فلسطین