Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جدید دانشکده مهندسی با صدور حکمی از سوی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد معرفی و از زحمات رئیس سابق تقدیر شد.

به گزارش دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد، مراسم تودیع رجبی مشهدی رئیس سابق دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی و معارفه پوررضا، رئیس جدید این دانشکده با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه منابع دانشگاه، مشاور عالی رئیس دانشگاه، رئیس دفتر و روابط عمومی دانشگاه، تعدادی از روسای دانشکده‌های دانشگاه و جمعی از اعضای هیات علمی و کارکنان دانشکده مهندسی در سالن شورای این دانشکده برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رجبی مشهدی، رئیس سابق دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد در این مراسم گفت: من نسبت به دانشکده مهندسی احساس عاطفی دارم؛ زیرا که در این دانشکده تحصیل کردم، رشد کرده و فرصتی پیدا کردم که در این واحد آموزشی که از دانشکده‌های برتر دانشگاه است، خدمت کنم.

رجبی مشهدی اظهار داشت: ما باید نگاه واقع گرایی به مسائل کشور داشته و با توجه به وضعیت کنونی کشور یک رسالت خاصی داریم و اینکه توانایی حل چالش‌ها و مسائل مختلف را داشته باشیم، خوشبختانه محور کاربردی کردن دانشکده مهم‌ترین کاری بود که در این دانشکده شروع شد و افتخار میکنم که توانسته‌ایم به عنوان یک گفتمان قالب عمل کنیم و در ادامه به برخی از اقدامات دانشکده در دوره تصدی خود از جمله احداث ساختمان گروه کامپیوتر و موارد دیگر اشاره نمود و تهیه تاریخ شفاهی دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد را ازدیگر اقدام مهم خواند و درخواست نمود که مسئولان دانشکده اینکار را به اتمام رسانند.

کافی، رئیس دانشگاه فردوسی مشهد در حکمی حمیدرضا پور‌رضا، استاد دانشکده مهندسی دانشگاه را به سمت رئیس دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

با سلام و احترام

نظر به مراتب تعهد و شایستگی‌های جناب‌عالی، به موجب این حکم با حفظ وظایف آموزشی و پژوهشی به مدت دو سال به عنوان رئیس دانشکده مهندسی منصوب می‌شوید. امید است با استفاده از دانش و تجربه استادان و کارشناسان، امور محوله آن دانشکده را بر اساس اسناد فرادستی بویژه سند راهبردی دانشگاه به نحو احسن مدیریت فرمایید.   تعامل بین گروه‌های آموزشی، بهره گیری از خردجمعی، توجه به اندیشه‌های نوآورانه اعضای هیات علمی دانشکده و به کارگیری آن، به ویژه در حوزه ارتباطات برون دانشگاهی و کمک به جامعه در راستای مسئولیت اجتماعی دانشگاه، همچنین تلاش در تسهیل امور مربوط به دانشجویان، از جمله انتظاراتی است که امیدوارم به انجام آن اهتمام ورزید و شاهد رشد روزافزون اقدامات مؤثر جناب‌عالی باشیم. موفقیت شما را از خداوند متعال خواستارم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشکده فنی دانشگاه فردوسی فردوسی مشهد تودیع و معارفه دانشکده مهندسی رییس دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۹۸۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به آغاز به کار نمایشگاه کار در این دانشگاه گفت: در این نمایشگاه از سوی ۲۰ شرکت تعداد ۲۵۰ موقعیت شغلی معرفی شده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، علیرضا رهایی رئیس دانشگاه امیرکبیر با اشاره به برگزاری نمایشگاه کار در این دانشگاه گفت: در این نمایشگاه 20 شرکت حاضر هستند و از سوی آن‌ها 250 موقعیت شغلی ارائه شده است.

حمایت 3.5 میلیاردی دانشگاه امیرکبیر از پایان‌نامه‌های صنعتی

وی یکی از مهمترین مسائل جوانان به ویژه دانش آموختگان دانشگاه‌ها را موضوع اشتغال دانست و افزود: از این رو از 6 ماه قبل مقدمات برگزاری نمایشگاه کار با رویکرد اشتغال فراهم شد و هدف از این اقدام آن است که مجموعه‌ها و شرکت‌هایی که با مباحث فنی و مهندسی در ارتباط هستند دعوت شوند و با معرفی توانمندی خود، ظرفیت‌های اشتغال زایی خود را برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان چه در حین تحصیل و چه پس از فراغت از تحصیل ارائه دهند.

رهایی شرکت‌های حاضر در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر را در حوزه‌هایی چون نفت، گاز، صنایع هوایی و غذایی دانست و گفت: این شرکت‌ها 250 زمینه شغلی را در این نمایشگاه مطرح کردند و علاقه‌مندان با حضور در این نمایشگاه می‌توانند نسبت به ثبت نام برای اشتغال در این شرکت‌ها اقدام کنند.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در خصوص ارتباط این نمایشگاه با پلتفرم اشتغال و ارتباط با صنعت این دانشگاه با تاکید بر اینکه نمایشگاه کار مکمل پلتفرم ارتباط با صنعت است یادآور شد: هدف از این نمایشگاه ایجاد ارتباط مناسب دانشگاه با صنعت است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خانواده اساس هویت و تربیت انسان‌ها را شکل می‌دهد
  • اولین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران افتتاح شد
  • اختلافات مالی در یک خانواده مشهدی منجر به قتل شد
  • ایجاد دانشکده‌ ویژه مادران در واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • ایجاد دانشکده‌های ویژه مادران در همه واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • همکاری دانشکده آب اهواز در حل چالش‌های زیست محیطی خوزستان
  • رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد
  • آمادگی دانشگاه فردوسی برای پذیرش دانشجویان آمریکایی + عکس
  • معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر