Web Analytics Made Easy - Statcounter

گومز امیدوار است مسیری که امثال لینگارد، رشفورد و مک تومینای در سالیان اخیر به تیم اصلی یونایتد طی کرده اند را پشت سر بگذارد.

طرفداری- انجل گومز، جوان 18 ساله منچستریونایتد امیدوار است تا بتواند مسیر خود به تیم اصلی شیاطین سرخ را هموار سازد.

به گزارش ESPN، گومز که در کنار تاهیت چونگ، ایتن لیرد، جیمز گارنر و میسون گرینوود از بازیکنان آینده دار یونایتد است، مصاحبه ای اختصاصی با راب داوسون داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ابتدای این گفتگو در اشاره به انتظاراتی که از او می رود، گفت:

باید این انتظارات را کنار بگذارم. بهترین بازیکنان به این دلیل به بالاترین سطح می رسند که ثابت قدم می مانند. باید به سختکوشی و گذاشتن تمام توانم در تمامی تمرینات و بازی ها ادامه بدهم. 

ژوزه مورینیو چندی پیش برای تماشای بازی تیم زیر 23 سال منچستریونایتد مقابل استوک سیتی در اولدترافورد حاضر شد و اتفاقا شاهد تک گل سه امتیازی گومز در آن بازی بود. 

گل بدی نبود که برابر مورینیو به ثمر رساندم. خوشحالم که توانستم در روز تولدم گلزنی کنم و خوشحالی کردن مقابل خانواده و دوستانم حس خوبی داشت. مهم ترین مسئله سه امتیاز است و ما خوشحالیم که به روند صعودی خود در لیگ ادامه دادیم. 

 گومز که از 6 سالگی در یونایتد حضور دارد، بعد از ریگان پول دومین بازیکن تیم زیر 23 سال فعلی یونایتد است که سابقه بازی برای تیم اصلی را در کارنامه دارد و البته مایل است تا تجاربش را در اختیار جوان تر ها بگذارد.

بازیکنان جوان تری هستند که رابطه نزدیکی با آن ها دارم اما بدیهی است زمانی که به تیم اصلی می رویم، چندان ارتباطی با آن ها نداریم. هنگامی که با بازیکنان جوان بازی می کنیم، هر جا که ممکن باشد تجارب مان را در اختیارشان می گذاریم و تلاش می کنیم آموخته های خود از بازیکنان مسن تر را به آن ها منتقل کنیم. 

او که به تازگی از رده زیر 18 سال به تیم زیر 23 سال یونایتد راه یافته است، هنوز باید با شرایط بازی در این رده سازگار شود؛ برای نمونه او در بازی با استوک سیتی با چارلی آدام 32 ساله و سرسخت رو به رو شد.

این بازی ها دشوار هستند. در تلاش هستم تا برای دقایقی بازی کنم. هر هفته بازی می کنم و امیدوارم این تجارب بتواند به من کمک کند تا بهتر شوم. فصل گذشته مطابق میل من پیش نرفت و کمی با مصدومیت ها به مشکل خوردم. بالاخره برگشته ام، در حال پیدا کردن خودم هستم، اعتماد به نفس بیشتری کسب می کنم و دوباره گل می زنم. از روندی که تا کنون جریان داشته راضی هستم و امیدوارم این روال ادامه داشته باشد. 

گومز که دسامبر گذشته با وجود علاقه بارسلونا نخستین قرارداد حرفه ای اش را با یونایتد امضا کرد، امیدوار است به جایگاهی در ترکیب اصلی شیاطین سرخ برسد. 

یونایتد باشگاه بزرگی است. بازی کردن در اولدترافورد یک رویا است؛ این هدف اصلی من است. تا زمانی که بهتر شوم و مربیان را تحت تاثیر قرار بدهم، امید است که در آینده بتوانم شانسی در تیم اصلی داشته باشم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۹۸۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوزونیدیس: بازی سخت و عجیبی با استقلال خوزستان داریم

مارینوس اوزونیدیس در خصوص بازی با استقلال خوزستان صحبت کرد.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر گفت: بازی فردا با استقلال خوزستان، سخت و عجیب است‌.

مارینوس اوزونیدیس در نشست خبری پیش از دیدار دو تیم گل‌گهر و استقلال خوزستان، اظهار داشت:

برای بازی فردا خبر بد این است که چندین بازیکن را نداریم. خبر خوب است که برای شروع ۱۱ بازیکن داریم! همانطور که قبلا گفته‌ام به همه گروه اعتماد دارم. امیدوارم هر بازیکنی بازی می‌کند بهترین عملکرد خودش را ارائه بدهد تا نتیجه بگیریم.

وی افزود:

بازی سخت و عجیبی داریم چون تیم مقابل می‌جنگد که در لیگ بماند و همه توانشان را به کار می‌گیرند. ما هم هدفمان این است که به بالای جدول برسیم و باتوجه به اینکه بازی قبلی را از دست دادیم، باید حتما در این بازی برنده شویم.

سرمربی گل کهر گفت:

برخی بازیکنان را نداریم و این بد است ولی قسمت خوب این است که به بازیکنان جوان شانس می‌دهیم و می‌توانند خودشان را نشان بدهند. همیشه اینطور است که وقتی چیزهایی را از دست می‌دهید، چیزهای دیگری را به دست می‌آورید. برای من مهم است آنچه کار کردیم و می‌خواهیم را در مسابقه انجام و احترامی که برای باشگاه قائل هستند را نشان بدهند.

اوزونیدیس تصریح کرد:

تیم ما همیشه با هدف بازی می‌کند تا نتیجه دلخواه را بگیرد به همین خاطر مطمئنم فردا بازیکنان نمایش خوبی خواهند داشت و تلاش می‌کنند تا برنده شوند.

وی درخصوص اینکه آیا از بازیکنان جوان تیم رضایت دارد، گفت:

توصیه من این است که با قدرت تمرینات و بازی را ادامه بدهند. در تیمی‌ مثل تیم ما، حضور در ترکیب اصلی کار سختی است. برای همین باید تلاش زباد داشته داشته باشند. هدف ما به عنوان یک‌باشگاه این است که بازیکنان رشد کنند. به همین خاطر گفتم غیبت بازیکنان به بازیکنان جوان شانس می‌دهد تا خودشان را نشان بدهند. به کلیه نفرات لیست اعتقاد داریم. بنابراین باید هر لحظه که به آن‌ها احتیاج داشتیم، آماده باشند و با صددرصد توان بازی کنند.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • زنوزی: خمس نتوانست ترکیب اصلی تراکتور را پیدا کند
  • جلسه ویژه گروه بازسازی اولدترافورد؛ ساخت ورزشگاه جدید در راس اهداف
  • توصیه ماتیچ به ژائو نوس، هافبک مد نظر منچستریونایتد: در بنفیکا بمان و در لیگ قهرمانان بازی کن
  • اوزونیدیس: بازی سخت و عجیبی با استقلال خوزستان داریم
  • بعد از 6 سال: منچستریونایتد قهرمان لیگ شد
  • پرسپولیس دنبال قهرمانی باشد، نه بیانیه‌نویسی
  • گارناچو قربانی بعدی تن‌هاخ؟
  • برچسب قیمت سنگین اورتون روی مدافع مدنظر منچستریونایتد
  • جنجال جدید ستاره منچستریونایتد و برخورد شدید تن‌هاخ
  • آندره اونانا: مزد زحماتم را با لطف هواداران منچستریونایتد گرفتم