Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@08:15:04 GMT

پای چینی ها به مرند باز می شود

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۹۸۵۵۲

پای چینی ها به مرند باز می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسن نژاد نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی، عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید صادق نجفی مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور و معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، از شهرک ها و واحدهای صنعتی مرند، طی جلسه ای در فرمانداری مرند ابراز داشت: جلسه مبادلات اسناد واحد تولیدی الیاف شیشه ای مرند هفته آینده در کشور چین عملیاتی می شود که براساس آن، یک شرکت چینی با هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در راه اندازی این واحد تولیدی مشارکت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با اشاره به مشکل شهرک صنعتی زنوز اظهار داشت: ما در حضور مسئولان درباره عملیات آب شهرک صنعتی زنوز، به مردم قول داده بودیم که این عملیات هفته آینده آغاز شده و تا ۳ ماه آینده به بهره برداری می رسد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین خاطرنشان کرد: نواحی صنعتی روستایی مرند در صورت تصویب شورای نگهبان، به عنوان منطقه آزاد، به آن ها واگذار می شود، اما در صورت رد مصوبه مجلس، شرکت شهرک های صنعتی نسبت به اجرایی شدن آن ظرف یک سال اقدام خواهد کرد.

حسن نژاد ادامه داد: تمامی منطقه یکانات و هرزندات تا قره تپه به عنوان منطقه آزاد، تصویب شده و در صحن مجلس رأی آورده و منتظر تایید شورای نگهبان است.

کد خبر 4401846

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرک صنعتی صنعت معدن تجارت مرند مردم علیه احتکار کرمانشاه بوشهر خبرگزاری مهر ماه محرم گرگان مشهد شهرکرد شیراز بیرجند مجلس شورای اسلامی یاسوج احتکار خرم آباد خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۹۸۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید طرح اصلاح قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

به گزارش  خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت:  « طرح استفساریه ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» در جلسه شورای نگهبان مطرح و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.»

دیگر خبرها

  • موسی غضنفرآبادی: ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب را برطرف کردیم
  • تصویب بیش از ۵۰ مصوبه برای توسعه شرق شهرستان اصفهان
  • ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب برطرف شد
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • فعالیت پایانه صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم
  • تایید طرح استفساریه قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران درشورای نگهبان
  • تایید طرح اصلاح قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی
  • طرح ساماندهی اجاره بهای املاک اصلاح شد