Web Analytics Made Easy - Statcounter

بندرعباس- ایرنا- مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس از کسب مدال طلا و برنز نهمین المپیاد نانو کشور توسط دانش آموزان این ناحیه خبر داد.

به گزارش ایرنا، اصغر بهرامی سعادت آبادی عصر چهارشنبه درگفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: مدال طلای این رقابت ها توسط ابوالفضل باقر زاده همایی دانش آموز پایه دهم تجربی دبیرستان شهید حقانی و مدال برنز توسط علی رفیعی دانش آموز پایه یازدهم تجربی از دبیرستان شاهد مرحوم آخوندی ناحیه یک بندرعباس کسب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه این المپیاد در سه مرحله برگزار شد، افزود: در مرحله نخست این رقابت علمی 18 هزار شرکت کننده از سراسر کشور با هم به رقابت پرداختند که 437 نفر از این شمار موفق به راهیابی به مرحله دوم شدند.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس تصریح کرد: در پایان مرحله دوم نیز 31 نفر با کسب امتیازهای لازم به مرحله سوم و نهایی راه یافتند و در یک اردوی علمی 10 روزه در پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران ،داشته های علمی خود را برای رقابت با برترین دانش آموزان سراسر کشور عرضه کردند.
بهرامی سعادت آبادی خاطرنشان کرد: در پایان این رقابت 10 روزه، دو نفر از دانش آموزان ناحیه یک بندرعباس، مدال های طلا و برنز را از آن خود کردند و موفق به عضویت در بنیاد علمی نخبگان کشور شدند.
7198/ 6048

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي المپياد نانو كسب مدال هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۹۸۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی پاراتیراندازی؛ شاهی طلایی شد، برنز بر گردن جوانمردی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، نسرین شاهی، ساره جوانمردی و فائزه احمدی بانوان ملی پوش تیراندازی کشورمان در ماده تپانچه بادی بانوان P۲، کلاس SH۱، در مرحله مقدماتی با قرار گرفتن در جمع ۸ نفر نهایی راهی مرحله فینال شدند.   در مرحله نهایی که با حضور ستارگان تیراندازی برگزار شد، نسرین شاهی با ۲۳۹.۷ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و مدال طلا و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. ساره جوانمردی در امتیاز شوت آف با کسب ۲۱۴.۸ امتیاز در رده سوم ایستاد و موفق به کسب مدال برنز شد. فائزه احمدی دیگر نماینده کشورمان با ۱۴۸ امتیاز در رده ششم قرار گرفت.   پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت و تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسیدند. همچنین محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی آقایان موفق به کسب مدال نقره شد.   این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکار (۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • جام جهانی پاراتیراندازی؛ شاهی طلایی شد، برنز بر گردن جوانمردی
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد، مدال برنز برای ساره جوانمردی
  • نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد/ مدال برنز برای ساره جوانمردی
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • پایان کار نمایندگان ایران در قطر جونیور با کسب دو مدال نقره و برنز
  • آئین تجلیل از، برترین‌های المپیاد‌های علمی دانش آموزی در بابل
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی