Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، اصغر بهرامی سعادت آبادی عصر چهارشنبه درگفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: مدال طلای این رقابت ها توسط ابوالفضل باقر زاده همایی دانش آموز پایه دهم تجربی دبیرستان شهید حقانی و مدال برنز توسط علی رفیعی دانش آموز پایه یازدهم تجربی از دبیرستان شاهد مرحوم آخوندی ناحیه یک بندرعباس کسب شد.
وی با بیان اینکه این المپیاد در سه مرحله برگزار شد، افزود: در مرحله نخست این رقابت علمی 18 هزار شرکت کننده از سراسر کشور با هم به رقابت پرداختند که 437 نفر از این شمار موفق به راهیابی به مرحله دوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس تصریح کرد: در پایان مرحله دوم نیز 31 نفر با کسب امتیازهای لازم به مرحله سوم و نهایی راه یافتند و در یک اردوی علمی 10 روزه در پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران ،داشته های علمی خود را برای رقابت با برترین دانش آموزان سراسر کشور عرضه کردند.
بهرامی سعادت آبادی خاطرنشان کرد: در پایان این رقابت 10 روزه، دو نفر از دانش آموزان ناحیه یک بندرعباس، مدال های طلا و برنز را از آن خود کردند و موفق به عضویت در بنیاد علمی نخبگان کشور شدند.
7198/ 6048
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت دانش آموز دانش آموزان شیمی مدیر آموزش و پرورش نخبگان رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۹۸۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره نوجوان خوارزمی در مهرستان و خاش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، دهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی در مقطع متوسطه اول درمدرسه دخترانه نمونه مهدیه خاش برگزار شد.
در این جشنواره  ۱۳۰ نفر از دانش آموزان برگزیده شهرستان‌های خاش، میرجاوه، تفتان، بخش نصرت آباد زاهدان و عشایری شرکت داشتند.
شرکت کنندگان این جشنواره در رشته‌های زبان خارجه، ادبیات فارسی، پژوهش، مناظره علمی، ریاضی، فرهنگ و هنر، برنامه نویسی، بازارچه کسب و کار دانش آموزی، قرآن و معارف، مهارت‌های زندگی و توسعه فردی، سلامت و تربیت بدنی، فعالیت‌های آزمایشگاهی و دست سازه با هم به رقابت پرداختند.
شروع این جشنواره از ابتدای سال تحصیلی بوده که تاکنون مراحل شهرستانی آن برگزار و به مرحله قطب رسیده و تا پایان تابستان مراحل استانی و کشوری آن برگزار خواهد شد.
حدود ۸ هزار دانش آموز تاکنون در این عرصه با هم به رقابت پرداخته اند و با معرفی نفرات برتر شاهد اختتامیه مرحله قطب آن در خاش بودیم.

همچنین سپاهی معاون آموزشی مدیریت آموزش و پرورش مهرستان: گفت: جشنواره نوجوان خوارزمی کشف استعداد‌های دانش‌آموزان فعال، پویا و پژوهشگر است که بتوانیم با برگزاری این جشنواره‌ها دانش‌آموزان مستعد را شناسایی کرده و از پتانسیل استعداد‌های این دانش‌آموزان در جهت پیشرفت و کیفیت‌بخشی استفاده کنیم.
وی افزود: این جشنواره با شرکت ۶۴ مدرسه برگزار که ۲۶ مدرسه برگزیده شدند و در ۹ محور به رقابت پرداختند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • جشنواره نوجوان خوارزمی در مهرستان و خاش
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • اسلامی: ایران در المپیاد مخترعین مقام اول را کسب کرد
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • مدال آوران شانزدهمین لیگ علمی بین المللی پایا گیلان در مراسمی تجلیل شدند
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی