Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، اصغر بهرامی سعادت آبادی عصر چهارشنبه درگفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: مدال طلای این رقابت ها توسط ابوالفضل باقر زاده همایی دانش آموز پایه دهم تجربی دبیرستان شهید حقانی و مدال برنز توسط علی رفیعی دانش آموز پایه یازدهم تجربی از دبیرستان شاهد مرحوم آخوندی ناحیه یک بندرعباس کسب شد.
وی با بیان اینکه این المپیاد در سه مرحله برگزار شد، افزود: در مرحله نخست این رقابت علمی 18 هزار شرکت کننده از سراسر کشور با هم به رقابت پرداختند که 437 نفر از این شمار موفق به راهیابی به مرحله دوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس تصریح کرد: در پایان مرحله دوم نیز 31 نفر با کسب امتیازهای لازم به مرحله سوم و نهایی راه یافتند و در یک اردوی علمی 10 روزه در پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران ،داشته های علمی خود را برای رقابت با برترین دانش آموزان سراسر کشور عرضه کردند.
بهرامی سعادت آبادی خاطرنشان کرد: در پایان این رقابت 10 روزه، دو نفر از دانش آموزان ناحیه یک بندرعباس، مدال های طلا و برنز را از آن خود کردند و موفق به عضویت در بنیاد علمی نخبگان کشور شدند.
7198/ 6048
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت دانش آموز دانش آموزان شیمی مدیر آموزش و پرورش نخبگان رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۹۸۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برترین‌های کنکور در هشترود

 شهردار هشترود خطاب به دانشجویان گفت: باید از دانسته‌های خود برای آینده خود استفاده کنید و رویا‌های خود را به حقیقت تبدیل کنید که اگر این کار را نکنید و آرزو‌های خود را نسازید دیگران از شما استفاده می‌کنند و ابزاری می‌شوید تا آنها آرزو‌های خود را بسازند.

پور صادق این موفقیت را حاصل تلاش‌های دانش آموزان و خانواده هایشان عنوان کرد و افزود: اصلی‌ترین عامل موفقیت این دانش آموزان، خانواده‌ها و محیط زندگی و همچنین محیط علمی و آموزشی آنان است.

وی در ادمه خواستار رشته‌های مدیرت شهری علی الخصوص کارشناسی ارشد در دانشگاه های هشترود را شد.

وی گفت: به پاس تجلیل علمی پروفسور هشترودی در سال ۱۴۰۳ گرامیداشتی از این چهره بین المللی ریاضی در هشترود صورت خواهد گرفت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اعتکاف علمی برای آمادگی دانش آموزان هیرمندی در امتحانات نهایی
  • درخشش و افتخارآفرینی دانش آموزان بمی در مرحله اول المپیاد‌های علمی کشور
  • برترین های کنکور و مدال آوران کونگ فو در آبدان تجلیل شدند
  • تجلیل از برترین‌های کنکور در هشترود
  • خسروپناه: حلقه تولید دانش تا تجاری‌سازی یکپارچه شود
  • حلقه تولید دانش تا تجاری سازی و بازارسازی باید یکپارچه برنامه‌ریزی شود
  •  حمایت قانون دانش بنیان‌ها از دانش آموزان نخبه علمی و المپیادی
  • قانون دانش بنیان‌ها از دانش آموزان نخبه علمی والمپیادی حمایت می‌کند
  • نخبگان علمی و المپیاد دانش‌آموزی آملی تجلیل شدند
  • نخبگان علمی و المپیاد دانش آموزی آملی تجلیل شدند