Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

با حکم محسن جوادی؛ معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایوب دهقانکار به عنوان مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

نظر به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی در راستای تحقق اهداف دولت محترم مبنی بر ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت‌های مستعد و جوان در پیشبرد اهداف سازمانی؛ به موجب این ابلاغ به سمت «مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی» منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با عنایت و لطف خداوند منان در سایه همدلی، هم‌افزایی و همراهی مدیران و کارکنان این معاونت و همچنین استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

پیش از این همایون امیرزاده مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی بود که چندی پیش با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شد.

همچنین ایوب دهقانکار پیش از این معاون اداره کل مجامع و فعالیت‌های فرهنگی و دبیر طرح گرنت (حمایت از ترجمه و انتشار آثار ادبیات فارسی در کشورهای دیگر) بوده است.

انتهای پیام/

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: معاون فرهنگ و ارشاد دولت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادبیات ادبیات روابط عمومی معاون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۹۸۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب نقشه راه اجرایی سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

شورای‌عالی انقلاب فرهنگی نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را مصوب کرد.

به گزارش مهر، جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی عصر امروز سه‌شنبه به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی با تصویب سه مصوبه برگزار شد.

اولین مصوبه این جلسه نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بود که با رای اکثریت اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.

این سند با وجود برخورداری از غنای مبنایی، فاقد نقشه راه اجرایی بود که با تلاش شش ماهه وزارت آموزش و پرورش و ستاد تعلیم و تربیت شورای‌عالی انقلاب فرهنگی کلیات آن تدوین و در جلسه امروز این شورا تصویب شد.

همچنین در جلسه امروز دو نفر از اعضای حقیقی شورای سیاستگذاری جایزه دکتر کاظمی آشتیانی و پنج نفر از اعضای حقیقی برای عضویت در هیئت امنای بنیاد سعدی با نظر موافق اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی انتخاب شدند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تصویب نقشه راه اجرایی سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب سند اجرایی تحول بنیادین آموزش‌وپرورش در شورای عالی انقلاب فرهنگی
  •  تماس تصویری نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل با مشاور ارشد امیرعبداللهیان
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • اعضای شورای فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم منصوب شدند
  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • تعامل دستگاه‌های اجرایی با شوراها افزایش یابد
  • رشد اعتبارات هزینه‌ای عمومی دستگاه‌های فرهنگی متناسب با مأموریت‌های آنها بوده است